טלסקופים ומה שבניהם..

mee22

New member
טלסקופים ומה שבניהם..

מה המשמעות של טלסקופים לא מקבילים? אמר לי המוסכניק שזה לא בגלל תאונה אלא התעקמו קצת, בגלל שהם ארוכים בשונה מאופנועי ספורט ששם חייבת להיות מכה. אפשר לסמוך על זה שזה לא נזק חמור ומה עלולה להיות העלות של הענין? תודה.
 

mee22

New member
ובנוסף משאבת מים

מה הנזק של נזילה מהמשאבת מים ומה העלות? תודה מראש למבינים
 

Pumi

New member
טלסקופים לא אמורים להתעקם סתם

יכול להיות שהאופנוע קיבל מכה קשה מבור או נפילה קשה בעברו?
 

mee22

New member
אני לא כל כך יודע

אבל השלדה והשאר נקי. בכללי לא אופנוע שעבר התעללות. המוסכניק אומר שזה יכול לקרות מבלאי ושימוש רגיל אולי קצת מדרכה ובורות ו"שלא סיפור לתקן", אני מנסה לברר עד כמה לא סיפור לתקן ומה בכלל המשמעות....
 

עומר TT

New member
זה מעט דו משמעי מה שאתה אומר

הטלסקופים יכולים לצאת ממקבילות מבלי להתעקם, זה נפוץ באופנועי שטח שנופלים מדי פעם, ויכול לקרות גם לאופנוע כביש שנפל במהירות נמוכה, או אולי אפילו נתקל בבור או מפגע רציני אחר בכביש, הפתרון לוקח כמה דקות - שחרור הברגים שמהדקים את הטלסקופים למשולשים, יישור וסגירת הברגים בחזרה. לעומת זאת הטלסקופים יכולים להתעקם, זה דורש הרבה יותר כוח, ובדרך כלל זה לא בא לבד, בשביל לתקן צריך להוריד אותם מהאופנוע.
 

mee22

New member
קודם תודה רבה לך שהסברת אותי יותר טוב

זה בדיוק מה שהוא אמר לי, ולי התגובה שלך אני מבין שאפשר לסמוך על זה..? מה העלות של הענין והאם יש נזק לטווח ארוך?
 

עומר TT

New member
אני מבין שהם יצאו ממקבילות מבלי להתעקם

אתה יכול לקרוא עוד קצת על התהליך כאן, לא משהו שאתה חייב לשלם למוסך שיטפל לך בו בכלל, ישר את זה ושכח מזה.
 

Bearing

New member
אולי תכתוב איזה אופנוע?

במקרה ותצתרך יישור כולל עבודה זה יכול להגיע ל1000-1200 ובמקירם מוסיימים גם לא ניתן ליישר את זה, המחיר שכתבתי כולל הח' מחזירי שמן, שמן ופירוק מלא של הטלסקופים. משאבת מים משומשת יכולה להגיע ל500 חדשה גם להרבה יותר, אם יש נזילה זה בד"כ אומר שנפרץ האטם המכני וחייבים להחליף את השאבה או את האטם המכני בלבד במקומות שזה אפשרי. תוסיף עבודה ומים חדשים, נניח 700 ש"ח נזק. כמובן בלי שיודעים באיזה אופנוע מדובר, ההערכה לא שווה כלום.
 

Bearing

New member
לגבי KLE

מה שכתבתי על הטלסקופים עומד בעינו. לא הייתי מקשיב לכל השאר שכתבו כאן וגם לא למוסכניק, עד שהוא פתח יישר ובדק הוא לא יכול לדעת האם טלסקופים רק לא הורכבו טוב או שיש בעייה של עיקום, לכן אתה צריך לתמכר לפי המקרה הקשה. לגבי משאבת המים, ניתן להחליף את המאטם המכני בתוך משאבה, לא ניתן (וגם לא צריך) להחליף את המשאבה עצמה, היא חלק אינטגרלי מהמנוע. מחיר 2 האטמים והאטם המכני הוא כ500 ש"ח ממטרו, ניתן להזמין מחו"ל בחצי מחיר, כולל עבודה ומים זה בערך 700 ש"ח.
 

gray

New member
לא מקבילים, בניגוד לעקומים

זה זניח, הבדיקה מתבצעת ע"י הנחה של חלוח זכוכית או שיש על הצינורות הדקים, אם הם מקבילים-הלוח יגע בהם ב4 פינותיו, אם אינם מקבילים הלוח יגע רק ב3 פינות, הישור מתבצע ע"י שחרור הברגים במשולשים, בדיקת מקביליות (אם לא מקביל מישרים כמו שמישרים כידון של אופניים) והידוק מחדש של הברגים. חפיף.
 
למעלה