טריאתלון אשדוד- היה מצויין

commreport

New member
טריאתלון אשדוד- היה מצויין

הים היה רגוע, לא קר ולא חם מדי. מסלול הרכיבה בכיכרות והריצה במזג אוויר מצויין. הכל היה אחלה חוץ מ... בשחיה היה צפוף ושני ביריונים כל הזמן נתקלו בי ודי כיסחו. הסתכלתי היטב על החליפות שלהם בכדי להגיד להם משהו בסיום. ואז, יוצאים מהמיים ואני רואה ששני ה"ביריונים" הן בכלל שתי עלמות חן.
 

yaki kfir

New member
טריאתלון אשדוד אחלה תחרות ../images/Emo9.gif

לפני מספר שעות הסתימה תחרות טריאתלון אשדוד התחרות הייתה כפית
: 1.ניתן היה להגיע עם הרכב כמעט לשטח ההחלפה עד שעה לפני מועד הזינוק ! יתרון אדיר. 2.הייתה הכוונה לרכבים לאורך כל הדרך לשטח ההחלפה והכוונה מעולה לאורך התחרות . 3.המים היו אחלה עם מצופי סיבוב ברורים (למרות שלדעתי היו חסרים מצופי סימון ביציאה מהמים) 4.מסלול הרכיבה לאורך הטיילת היה מעולה- נוף הים ,אוויר נקי וראות טובה ,שני נתיבים (נתיב דו מסלולי לכל כיוון) 5.הריצה לאורך הטיילת עם נקודות שתיה מסודרות ( מסלול נפרד לאורך הטיילת ) סיום ריצה בירדה אפשר ספרינט לסיום. תודה רבה מגיעה לכל העוסקים במלאכת האירגון :לשופטים ,לכל השוטרים ,אנשי האבטחה ,המכוונים ,הסדרנים ומחלקי המים,למחקלי הסנדביצים והחולצות. תודה לעריית אשדוד על האירגון ואפשרות הטריאתלון,על סגירת הכבישים שפו. תודה רבה גם לאלוהים על מזג אוויר פשוט נפלא - אוויר נקי, מים צלולים ורגועים. הייתה אחלה תחרות מי שלא הגיע הפסיד!!!
 

halbfish

New member
אחלה תחרות ואחלה ארגון למעט בעיה אחת

שטח ההחלפה מגודר ויש שומרים ובכל זאת כל אחד יכול להוציא אופניים ללא בעיה. מדוע מארגני התחרות לא מקפידים כי אופניים יוצאו רק על ידי בעליהם?
 

אריאל2525

New member
טריאתלון אשדוד- נמצאה קסדה

היה אחלה היום, יום מדהים לתחרות. מצאתי קסדה בשטח ההחלפה באיזור של עד גיל 39 אז מי שאיבד/ה מוזמן ליצור קשר [email protected] אריאל
 
למעלה