טריגר ענק לא לבעלי לב חדש

טריגר

לרב לקורבנות מק אולטרא יש כמה מפעילים נקרא באנגלית handlers זה גם מפעילים בתוך המשפחה וגם מפעילים מהתעשייה עצמה
 
טריגר ענק לא לבעלי לב חדש

אני יודעת שהיא תוצר של האילומינטי לפי כל הסמלים אבל עדיין עצוב לראות את אלין כהן מדרדרת את הנוער ועצוב לדעת שהיא לא אשמה ושהיא עבד סך הכל אונסים עבדים כאילו על בסיס קבוע ומי שראה את החומרים יבין.
מנסה לא להתעסק בזה אבל ראיתי את הסרטון הזה שנקרא 7 חטאים (לא אכנס עכשיו לאלמנטים הדתיים), שרואים בבירור שנועד לדרדר את הנוער ורואים את אלין שאם אני לאנטועה בת טיפשעשרה גברים נמרחים עליה והיא באמבטיה לכאורה ערומה וגם המסר של השיר אין לי גבולות בקטע שלילע כמובן... מזכיר לי עבד אחר של נועה קירל שהוציאה בזמנו שיר נועה קילר ושרה שם על סקס ועל תנוחה 69 בגיל מאוד צעיר (14 13).
בקיצור אני לא מתעסקת עם זה כמעט אבל זה פשוט עצוב
 
מתנצל על הבורות

זה בלתי נסלח שאני לא יודע, אבל...
את יכולה להסביר לי מה הקטע עם האילומינטי?
שמעתי את המושג הזה פעם, אבל אני ממש לא זוכר.
כל כך הרבה מידע חשוב טובע בנהר הזמן!
 
טריגר תראה אני מנסה פחות להתעסק עם זה כי אין מה לעשות יותר

מידי בנידון אם אתה לא מאילו שיכנסו לחרדות
כי זה מידע מפחיד תקרא על ניסויי מק אולטרא בבני אדם.
ואז תבדוק על תעשיית המוזיקה בכללי
עשו ניסויים על בני אדם במטרה להפוך אדם לכל דבר שירצו לא זוכרת באילו שנים זה ניסויים מאוד מפורסמים. השתמשו בסמים עינויים היפנוזה וכולי. תבעו את מי שעשו את הניסויים במשפט מפורסם ואז לא זוכרת מי נתן את ההוראה אבל השמידו את המסמכים והראיות שנאספו.

כמובן שהמשיכו עם הדברים האילו בסתר בחדרי חדרים והיום יודעים לעשות זאת יש את המדע.
לרב לוקחים ילדים ממש קטנים מתעללים בהם אני לא אפרט אבל למשל בחסך חושי חשמול ודברים אחרים שיוצרים טראומות. התודעה מתחלקת כי הם לא יכולים לסבול את הסבל שהם עוברים כל יום. כשהתודעה מתפצלת יותר קל לשלוט בחלקי התודעה השונים ולהטביע טריגרים שיעוררו דמויות מסויימות לפעולה וככה אפשר להפוך אדם לכל דבר.
הרבה מפורסמים והרבה אנשים וגם חלק מתעשיית המין הם אנשים שמתהלכים בינינו והם תוצר של הניסוים האילו.
אני לא אכנס לסמלים אבל מי שחוקר את תעשיית המוזיקה או משמיע שירים הפוך יכול לפי המסרים הסבלימינלים שמושתלים שם לדעת כשהאדם עבד או לא.
המפורסמים העבדים נבחרים כדי להעביר את האג'נדות של האילומינטי דרך המוזיקה/סרטים שאנשים וילדים צופים ויש שם גם מסרים שנועדו לדרדר את הנוער כמו שימוש בסמים ואלכוהול וכולי זה על קמה המזלג
 
טריגר קישור לערך על הניסויים בויקיפדיה רק ש

הם לא רשמו שם הכל. הם רשמו רק חלק מהמטרות.
כמו שאמרתי גם חילוץ מידע יכל להכלל שם אבל בעיקר שליטה בנפש והתודעה של אנשים. אגב גם מרלין מונרו היתה יחסית בין המפורסמות היחסית ראשונות שהיו תוצרים של זה ויש לה קטע מפורסם שהיא רשמה עליו שכחתי את שמו אבל היא מתארת שם דברים שקשורים לזה בעקיפין.

הנה הערך:
https://he.m.wikipedia.org/wiki/פרויקט_MKUltra
 
טריגר בכל אופן למי שמכיר את הסמלים נראה שאלין כהן עדי ביטי

ונועה קירל מהארץ הם תוצרי מק אולטרא.
אם היית מכיר את הסמלים הייתי מראה ומסבירה אבל אין לי כוח להכנס לזה .
וזה עצוב כי הן גם מדרדרות את הנוער וגם אי אפשר להאשים אותן כי עבדים כשהם מופיעים ובתקשורת זו אחת מהאישיויות שלהם (פיצול אישיות) זה לא באמת הן.

ולא סתם אבא של עדי ביטי הואשם בהטרדות מיניות של קטינות סביר להניח ויש מצב גדול שהוא גם עשה את זה לעדי עצמה אבל שוב לא נכנס עכשיו לאיך משפחה אילומינטית שטניסטית מתפקדת (רמז תפקוד לקוי ביותר).
וכבר ראיתי ראיונות עם משפחות כאילו .
 
תוספת טריגר הנה אחת העדות לדעתי מהניסויים הראשונים

https://m.youtube.com/watch?v=3wCW8_QebOw

יש המון משפחות שהן תוצרי מק אולטרא שלכאורה נראות משפחות מתפקדות ואם חוזר לאנשים הזיכרון פתאום הם נזכרים בזוועות שעושים להם (אונס וכולי על בסיס קבוע ולעיתים תכופות ודברים מזעזעים אחרים).
פשוט כשיוצרים את הפיצול הזה גורמים לאנשים לשכוח
בקיצור יש המון דברים מעוותים בעולם הזה ולכן
שנים רציתי כבר שיקרה שינוי עולמי ושלא יהיו עוד קורבנות
מי שחוזר לו הזיכרון ורוצה לברוח לרב לא נגמר טוב
 
למעלה