טריילרים חדשים

בשבוע הבא יחל המותחן The Missing עם ג'יימס נסביט


בשבוע הבא תעלה בביביסי הסידרה המושקעת The Missing בכיכובו של ג'יימס נסביט. זהו מותחן בן 8 פרקים המתרחש בצרפת ובבריטניה, ועוקב אחרי היעלמותו של בנם הצעיר של זוג בריטי בזמן טיול, התמודדותם עם החיפושים הכושלים ונסיונותיו של האב לשוב ולמצוא אותו 8 שנים מאוחר יותר. את האם מגלמת פרנסס אוקונור.
נסביט האירי היה ונשאר אחד השחקנים העסוקים והאהודים בממלכה המאוחדת, ונסלח לו על התסרוקת (פאה?) המשונה איתה הוא מסתובב פה, לפחות לפי הטריילר..

 
טריילר: רצח ומסתורין באחת העיירות השקטות ביותר בעולם


ערוץ SKY שיחרר היום את הטריילר הרשמי הראשון לסידרת המתח הקפואה Fortitude, שמתהדרת בצוות שחקנים בינלאומי משובח: סטנלי טוצ'י, כרטיסטופר אקלסטון, מייקל גמבון וסופי גרבול (שכיכבה ב- The Killing הדנית).
הסידרה בת 12 פרקים ומתרחשת בעיירה שכוחת אל, מרוחקת ושקטה, שכמובן השקט שלה רק על פני השטח, והוא נשבר עם התרחשותו של רצח שמערער את תושבי העיירה. קומדיה רומנטית זה לא...
הסידרה מתוכננת לעלות באנגליה בתחילת שנת 2015.

 
אוטוטו זה חוזר... The Fall שבה בעונה שנייה


אמש שוחרר הטריילר הטרי לעונה ה- 2 של The Fall, בכיכובם של ג'יליאן אנדרסון וג'יימי דורנאן, שתעלה בביביסי באמצע נובמבר. העונה הזו תמשיך לעקוב אחרי הבלשית המנותקת רגשית סטלה גיבסון, ונסיונותיה ללכוד את פול ספקטור, רוצח סידרתי של נשים בביתן ברחבי בלפאסט.
העונה ה- 1 זכתה להצלחה רבה כששודרה בחורף שעבר, עם נתוני צפייה גבוהים וביקורות מהללות. לפני חודש זכה כתב הגרדיאן לצפות בפרק הבכורה של העונה ה- 2, וציין שלמרות שהסידרה עשויה טוב, הקצב האיטי שלה לא יביא צופים חדשים או גילויים מסעירים על הגיבורים. אולי בפרקים לאחר מכן, שאמורים לחתום סופית את הסידרה, יהיה יותר סוער..

 

shir3001

New member
תודה על העדכון

אני מתלבטת אם לצפות בזה.
מותחנים בריטיים זה אחד הז'אנרים האהובים עלי ביותר, ואין לי ספק שהבריטים יודעים לעשות אותם מצוין. העניין הוא שיש יותר מדי כאלה בטלויזיה של היום וזה קצת חוזר על עצמו, וקצת נמאס לי ללחוץ על בלוטות המתח והאימה של עצמי.
או שאולי הגיע הזמן שלי להגמל מדרמות ומתח...
 

Y. Welis

New member
נקוה שילך עם חורף קר...

לדעתי זו סידרה שתיראה טוב יותר ב-דנית. אבל נראה.
 
את צודקת, אבל תמיד שווה לתת צ'אנס

אני לפחות צופה בפרק הראשון, ואולי גם בשני, ואם זה תופס אותי - אחלה, אני אמשיך לצפות. אם לא - שלום ולא להתראות..
לפעמים אפשר להיות מופתעים לטובה, גם מסידרה שהיא למעשה שוב מותחן קורע לב.
בקישור לראיון עם ג'יימס נסביט ששמתי בהודעה למעלה, הוא גם מתייחס לרווייה שיש לקהל הבריטי מסדרות מתח מהסוג הזה, אבל מדגיש שהסיפור האמיתי פה הוא התמודדות עם אובדן פתאומי של ילד.
אחרי שישודר הפרק הראשון, אשתדל לצפות במהירה ולעדכן את דעתי.
 
למעלה