יאללה אני חוזרת 😁

Sapirush12321

New member
אלישבע, אני רואה שלקחת את המושכות אלייך ואני חושבת שזה תפור עלייך, את מפרשת חזקה ביותר :)

אז רקע למקרה שפרח לכן מהזיכרון+ דברים שקורים לי לאחרונה:

אני בת 25, עובדת כרגע בעבודה תובענית ביותר עם בוס עצבני וצרחן. מתה להתפטר אבל חייבת כסף ועם הקורונה לא פשוט למצוא עבודה חיונית בשכר נורמאלי. זה מאוד מאוד מתסכל אותי.

התסכול גרם לי להבין שאני לעולם לא אסתדר כשכירה ושאני חייבת להיות עצמאית, ומכאן שוב פעם חשבתי על העסק שאני כל כך רוצה לפתוח. חשבתי לי על רעיונות חדשים והגעתי לתובנות שיכולות לגמרי לשנות את פני המשחק ואני אוכל סופסוף להרוויח מזה כסף וגם להתפטר מהעבודה הנוראית הזאת.

יצאתי עם איזה בחור מקסים ומתוק במשך חודש אבל החלטתי לחתוך לפני כמה ימים כי אני הרגשתי שהוא כבד על האישיות הקלילה שלי ולא ראיתי אותו משתלב בעתיד שלי ..

ולחלומות:
אמנם קצרים ביחס לרקע ... אבל אני חושבת שהכל חשוב.

1) מאז שאבדה לי הטבעת שלי ( לפני 10 חודשים)
יש לי המון חלומות על טבעות.
לאחר האבידה אמא שלי הביאה לי טבעת זהב נוספת שהיתה שייכת לסבתא שלי.
הפעם חלמתי שאני מסתכלת על היד שלי ואני רואה רק טבעת אחת על האצבע, והטבעת של סבתא שאמורה להיות על האמה לא נמצאת שם!!! אמרצי לעצמי בהיסטריה "לא, לא שוב!!!!" ואז אחרי כמה רגעתים אני מוצאת את הטבעת הזו על הריצפה. אז אני מרימה אותה ושמה על היד. נרגעתי.
יש בי פחד לאבד את הטבעת הזו...

2) חלמתי הלילה שאני בסופרמרקט קונה מצרכים שהם לא כל כך נחוצים בשבילי אבל עדיין קונה... הגעתי לקופה והתחלתי להעביר את המצרכים. אני לא זוכרת שום מצרך מלבד שוקולד השחר (וזה לא השוקולד האהוב עליי אפילו) ומלא חבילות של 12 ביצים. כל הביצים כמעט היו שבורות. פתחתי כל חבילה והוצאתי על המסוע רק את השלמות או השבורות לכל הפחות. חלק היו ממש מפורקות וחלק פחות אבל הרוב היו שבורות. בדיעבד בכלל הבנתי שהביצים היו קשות..
אחרי ששמתי כל המסוע והקופאית העבירה אני התחרטתי על כמות הביצים שהעברתי ועל חלקן שהיו שבורות יותר מידי אבל הקופאית לא הסכימה לבטל. לבסוף החשבון יצא 399. יקר. אבל שילמתי....

תודה!!!!
 

אלישבע777

Well-known member
תודה על המחמאות !

הפרוש שלי על חלום מציאת הטבעת על הריצפה.

חלמת בעבר כמה חלומות על הטבעת הזאת. במרץ השנה, חלמת עליה שני חלומות ברצף כמעט זהים – הטבעת האבודה נמצאה בחלום אחד בדשא ובחלום השני הלכת לחדר כושר ואחר כך הלכת למקום עם דשא ושם מצאת את הטבעת.

ביולי השנה, חלמת שהטבעת האבודה נמצאת על אצבעך והיה לך מוזר כי היא הרי אבדה. בנוסף היא היתה חיוורת ולא ממש עשויה מזהב. באותו זמן יצא שוב עם בחור מקסים, רגיש דומה לאקס שלך ודומה לבחור שהכרת לאחרונה! וגם אז היה לך בדיוק אותו בוס, ואותן התלבטויות בקשר לעבודה.

במציאות את מכירה בחורים מקסימים שאינם מתאימים לך וכולם דומים זה לזה כתאומים זהים... במציאות הטבעת לא נמצאה, אבל בחלומות כולם – את בסוף מוצאת אותה! הזמן אצלך, קפא מלכת. אותן בעיות ואותן משאלות ואותם חלומות.

בחלום הזה אומנם יש לך טבעת על האצבע, אבל הטבעת של סבתא שהיתה על האמה – איננה. בסוף את מוצאת אותה על הריצפה ומרימה אותה ונרגעת.

המשאלה הקריטית שלך היא כמובן להיות עצמאית בעבודה, כי לא מתאים לך להיות שכירה. אם תגשימי את חלומך זה – הרי זה כמו למצוא את הטבעת האבודה! הטבעת מסמלת גם את הרעיונות שיש לך, למציאת עבודה עצמאית. הרעיונות מונחים לפנייך על הריצפה, הם בטווח נגיעה, אבל הם עדין לא בידיים שלך. צריך רק להרים אותם ולהגשים אותם ואז תרגעי.

עוד משאלה (1) – למצוא בחור מקסים כמו הטבעת האבודה של סבתא, אבל שיתאים לך כמו שהטבעת מתאימה לאצבעך ותוכלו להינשא. הטבעת שעל ידך, היא הבחור המקסים הנוכחי (או הקודם או זה שלפניו...כולם דומים זה לזה כמו טבעות זהות, או כמו אותה טבעת חיוורת מהחלום מחודש יולי) יש לך בחור מקסים, אבל לא אותו את מחפשת. הוא אינו מתאים. את מחפשת את הבחור המתאים. זה שיהיה מתאים לאופייך. היכן הבחור נמצא? בחלום הקודם הוא נמצא במקום של "דשא ירוק" אולי במקום רחוק ירוק... כמו הגליל... כמו הנוף הירוק של הודו... כאן - הוא בקרבתך. על הריצפה. את יכולה להיות רגועה, רק תרימי אותו והוא יענוד לך טבעת.

אפשרות נוספת
(2)

הבחור הנוכחי שאיתו יצאת לאחרונה, אכן נמצא על ידך, אבל במקום נמוך - למרגלותייך על הרצפה. הוא נפל ( מאצבעך, מלבך) לרצפה. את יכולה להרים אותו ולענוד אותו על אצבעך. אבל... הוא יהיה שפוט שלך, אסיר שלך, כנוע מדי, עדין מדי, כבד מדי. את תירגעי לרגע, ואחר כך מה?

טבעת מסמלת גם מחוייבות. האם תוכלי להתחייב לאחד כזה? טבעת יכולה לסמל גם אזיקים. האם לא תרגישי שהוא מדכא את רוחך החופשיה ושמחת החיים שלך? האם לא תיהפכי לאסירה שלו, ביום מן הימים ותרצי להשתחרר?

אשמח לתגובתך!
 

Sapirush12321

New member
מקסים מאוד אלישבע!!!!
במיוחד התוספת באחרונה שכתבת, זה פחד גדול אצלי המחוייבות והפגיעה בחופש שלי, ההרגשה של כלא ולהיות אסירה. וואו, כאן נגעת ממש בדיוק בהרגשה שלי כלפי בחורים שאני יצאתי איתם והרגשתי בדיוק ככה !

תודה רבה, היה לי מאוד כייף לקרוא את הפירושים ושמחתי שכתבת גם על החלומות שהיו לי במשך השנה. :)
 

אלישבע777

Well-known member
תודה ספירוש על תגובתך! אני מצרפת פרוש של החלום השני שלך מיום שבת. העתקתי את חלומך לכאן ואת הפרוש שלי, אחריו

2) חלמתי הלילה שאני בסופרמרקט קונה מצרכים שהם לא כל כך נחוצים בשבילי אבל עדיין קונה... הגעתי לקופה והתחלתי להעביר את המצרכים. אני לא זוכרת שום מצרך מלבד שוקולד השחר (וזה לא השוקולד האהוב עליי אפילו) ומלא חבילות של 12 ביצים. כל הביצים כמעט היו שבורות. פתחתי כל חבילה והוצאתי על המסוע רק את השלמות או השבורות לכל הפחות. חלק היו ממש מפורקות וחלק פחות אבל הרוב היו שבורות. בדיעבד בכלל הבנתי שהביצים היו קשות..
אחרי ששמתי כל המסוע והקופאית העבירה אני התחרטתי על כמות הביצים שהעברתי ועל חלקן שהיו שבורות יותר מידי אבל הקופאית לא הסכימה לבטל. לבסוף החשבון יצא 399. יקר. אבל שילמתי....

תודה!!!!


הפרוש שלי לחלום על חבילת ביצים

חלק א
בסופרמרקט

את בסופרמרקט [לוקחת מהמדפים] מצרכים שאינם נחוצים לך. מגיעה לקופה ומעבירה אותם. זכור לך שהיה ביניהם שוקולד שחור שאת לא ממש אוהבת והרבה חבילות של 12 ביצים.

עד כאן אין בחלום אירועים מיוחדים, אבל יש רמזים להתנהלות שאינה טובה. קניית מצרכים שאינם נחוצים, שוקולד מיותר והמון ביצים שאינך צריכה. החלום אומר לך, שאת מבזבזת משהו- או כסף או זמן או שניהם, במקום להיות יעילה ולהתמקד במטרה שהיא – מצרכים נחוצים. המצרכים שאינם נחוצים הם – העבודה או הבוס, שממררים את חייך (שוקולד שחור), הגברים שאת בוחרת או בוחרים בך ( חבילות ביצים... כמה סמלי ! 😊) ואינם מתאימים, חפצים שאת אוגרת סתם? חברות שאת נשארת בקשר סתמי ומיותר? רק את יכולה לדעת.

חלק ב- מה שמתגלה לך בעמדת הקופה

1. את מניחה את הקופסאות על המסוע בקופה ופותחת כל חבילה ורואה שרוב הביצים שבורות ואפילו מתפוררות ולא רק שבורות הן אפילו מבושלות ( קשות) את מוציאה רק את הביצים הראויות למאכל, השלמות והשבורות בלבד.

2.אחרי כל העבודה הזאת, את מתחרטת שלקחת כל כך הרבה ביצים, אבל שום דבר לא עוזר לך, את נאלצת לשלם על כך הרבה כסף.

אכן, את נוהגת ללא שיקול דעת. הולכת לסופר ללא רשימה, ללא מטרה ואינך בודקת את הסחורה לפני התשלום. ומי שנוהג כך אומרים לו – סוף מעשה במחשבה תחילה. אם לא – משלמים הרבה. החלום משקף טעויות שעשית והתחרטת ואת שילמת עליהן מחיר. נסי לחשוב אם המספר 399 אומר לך משהו. הקופאית הקשוחה יכולה לסמל את הבוס שגובה ממך מחיר. או העבודה כשכירה. ביצים קשות, מסמלות במסורת היהודית את העבודה הקשה שעבדו בני ישראל בפרך, בארץ מצרים. אבל בסוף נגאלו ויצאו לחופשי, ואת? אנחנו כיום בסוף חג הסוכות, גם החג הזה הוא זכר ליציאת מצרים. החלום נותן לי תקווה שעד חג הפסח הוא חג החרות, הדברים הקשים יהיו מאחורייך, אם תתכנני את צעדייך כהלכה.

אשמח לתגובתך
 

Sapirush12321

New member
בול!! אני בהחלט מבזבזת הרבה כסף ונוהגת באימפולסיביות וחוסר שיקול דעת.
לפעמים כנראה החלום כל כך פשוט ומובן מאליו ואני מחפשת סתם משמעויות נסתרות שבעצם כל מה שהחלום ניסה הגיד לי זה- שיר, דיי ללכת לקנות שטויות בסופרמרקט.

תודה לך:)
 
למעלה