יוזמה חדשה של רוכברגר: פארק כלבים

יוזמה חדשה של רוכברגר: פארק כלבים

קראתי ידיעה ב"זמן השרון" שרוכברגר מתכנן גינה מיוחדת עם משחקים שונים לכלבים
. לדעתי, זאת יוזמה יפה אבל לא חבל לבזבז כל כך הרבה כסף שוב, כמו העניין עם המטוס המיותר לחלוטין שהוצב בגינה בהקוצר?? יש כל כך הרבה דברים שקודמים לסדר יום, והיוזמה הזאת לדעתי היא השקעה קצת מיותרת. מה דעתכם
 
ולמה אתה חושב שהמטוס שהוצב

בגינת הקוצר הוא מיותר? אתה יודע איזו אטרקציה הוא מהווה? למי שאין ילדים שמשחקים בגינה - אין מה למתוח על זה ביקורת, כי גם שיפוץ כל הגינות בעיר נטפס עינייו כביזבוז כסף. אני בעד הקמת פארק כזה לכלבים. זה חלק מאיכות החיים ומעלה את יוקרתה של העיר. וד.א. - אם בגנים ציבוריים עסקינן: היכן אני יכולה להשיג מפה (אפילו מפה מקוונת) של כל הגנים ששופצו ברמה"ש?
 
אני ../images/Emo68.gif ../images/Emo8.gif

רבים התלוננו על כך שהמטוס מיותר, שכן הוא לא בדיוק מצופה בזהב, ולא בדיוק מציב אטרקציה מי יודע מה, אבל המחיר שנלקח עליו היה יקר ממה שאחרים קיבלו- ראי מה כתוב במקומונים השונים של רמה"ש. לדעתי דווקא זה לא בזבוז שהגינות בעיר משופצות, להיפך- זה דווקא רעיון טוב, אבל יש מקום להשקיע במידה מסוימת ומתאימה בכל דבר.
 
סיגל.המטוס לא מיותר,אבל לא

יתכן שיקנו מטוס כזה בכל מחיר שיבקשו ובטח רחוק מאש מהמחיר שהוסכם עליו. גם את לא תקני מוצר שאת אוהבת אותו מאד, בכל מחיר שיאמרו לך. המחיר ששולם עליו הוא מחיר אגדי. אני אפילו רואה שהילדים מעדיפים את הנדנדה יותר מאשר את המטוס הפשוט הזה, שפרט לכמה כסאות ,סולם ומגלשה, אין בו שום דבר נוסף מעניין. זהו בזבוז משווע חסר אחריות של העיריה ,שהציבור צריך להגיש בג"ץ נגד העיריה בעניין הקניה המרושלת הזו.
 
העסקה של המטוס ממש טפשית

סתם חתיכת פח ב-400000 שקלים. בינתיים שילמו רק חצי. למעשה העסקה נחתמה וחייבים כנראה לשלם את השאר. עם כל העלויות , אסור שמתקן זה יעלה יותר מאשר 60000 ש"ח, זה כולל הובלה מיסים ורווחים לחברה המייצרת ולחברה המשווקת. הגינה ברחוב הקוצר ,לדעתי היא היום הגינה היפה ביותר בכל הארץ.
 
למעלה