יוטה מביסה את הלייקרס

Rapgamer

Well-known member
הלייקרס בלי דיוויס ובלי שרודר, אבל מגיעים בעיצומו של רצף הפסדים, ואנחנו יודעים שהם סימנו את המשחק הזה.
יוטה פותחת את המשחק עם יכולת ביצוע גבוהה בהתקפה בכל האספקטים שלה. הלייקרס הגיעו מוכנים עם לברון שהגיע לעזרה לפיק אנד רול של גובר, לעיתים גם היה מעורב בו ועשה חילופים (מה שהיה יעיל מבחינת הלייקרס). עדיין הג'אז מצאו את הקלעים הפנויים ששמו את השלשות באחוזים מאוד גבוהים. הג'אז מהמרים על שלשות פנויות של גאסול ושות' והטקטיקה הזאת משתלמת להם, מעט מאוד נקודות בצבע של הלייקרס בהתקפה עומדת, והשלשות נכנסו באחוזים נמוכים. קלארקסון התחמם והעלה את היתרון לדו ספרתי, מיצ'ל באותו שלב עוד לא פוגע אבל מניע היטב את ההתקפה, כשכולם מסביבו כן פוגעים. יוטה יורדת למחצית ביתרון 16 בעיקר בזכות ערב קליעה יוצא דופן משלוש.
ברבע השלישי הג'אמפרים לא נכנסו לשני הצדדים אבל יוטה המשיכה לשלוט במשחק, לובים לדאנקים של גובר, משחק drive and kick נהדר שהביא למבטים טובים כמעט בכל התקפה. הלייקרס גם הגיעו למבטים לא רעים אבל בעיקר זריקות מבחוץ וכאמור הקלעים שלהם לא אמינים במיוחד. גובר קלע 9 נקודות ברבע הזה ופייבורס הוסיף כמה לייאפים, זה ממחיש את היכולת של יוטה להגיע ל-restricted area. יחד עם מיצ'ל שהתחיל לפגוע יוטה הרחיבה את ההפרש ל-26 בסוף הרבע, זה גם הפיגור הכי גדול שהלייקרס היו בו העונה.
רבע רביעי גארבג' טיים.
בסיום 114-89 ליוטה. תצוגת תכלית של הג'אז מול קבוצה שצריך לומר- חסרה את דיוויס ושרודר. בכל זאת הג'אז אימצו כמה עקרונות שלדעתי יוכלו להמשיך ליישם בסדרה פוטנציאלית- הם הגבילו את הזריקות של הלייקרס בטבעת בפרט בהתקפה עומדת והתפשרו על שלשות יחסית פנויות של חבר'ה כמו גאסול, הורטון-טאקר, קארוסו וכו'. זה תחום ששרודר ודיוויס יוכלו לעזור בו רק במידה.
הגנתית חסרונו של דיוויס מאוד הורגש ואני מניח שנראה אותו שומר על גובר ועושה המון חילופים בהגנה. האתגר של יוטה יהיה להמשיך להניע את הכדור וליצור אקשן של פיק אנד רול ע"י שחקן חוץ אחר. בנוסף לכך שמיצ'ל יצטרך לחלץ אותם לעיתים עם פוזשנים בסוף שעון.
מבחינת מצ'אפ בסיסי אני חושב שיוטה ערוכה לא רע ללייקרס. היא ניצחה ב-20 הפרש את הדקות שלברון על המגרש. קיבלתי קצת וייב של ספרס 2014 מול לברון, חייב לומר ששמעתי לא מזמן השוואה בין יוטה לספרס אז כבר הושפעתי. בסדרת פלייאוף יש להניח שללברון תהיה הרבה יותר עזרה מאשר קיבל במשחק הזה.
מבחינת סטט'- שישה שחקנים של הג'אז בדאבל פיגרס, מיצ'ל התקרב לטריפל דאבל. לברון במשחק בינוני ומטה, הצוות המסייע לא מספיק סייע.
 

Krit123

Well-known member
יוטה עברה אצלנו מתחת לרדאר בפורום. עכשיו שהם ניצחו את האלופה המכהנת, אני חושב שיש מקום לתהות האם הם קונטדרים או לא. אולי שווה לפתוח דיון בנפרד, מאמין שהפורום בשל לכך.
 
למעלה