יוליקה , "זה" אצלכם במושב ?

תמר שרוני

Active member
מצטערת לשמוע .
המצב החברתי בארץ הוא כזה , שכבר כלום לא מפתיע אותי . האלימות הגיעה גם לצבא , דבר שעד כה לא היה , לפחות לא בצורה כזו . נקווה לשבוע טוב יותר .
הדסה מה שלומך ?
 

הדסהש2

New member
ערב טוב אני מתאוששת בקושי.יש לי כאבים חזקים אסור לדרוך על הרגל עוד שבועיים.אני מרגישה כמו תינוקת.להתקלח זה סיפור מההפטרה.היום פעם ראשונה בעלי לקח אותי בכסא רגיל כי כסא גלגלים לא עובר דרך הדלת.עטפתי את הרגל בשקית גדולה של זבל כדי לא להרטיבה.ההרגשה היתה נפלאה .אבל לעשות זאת כל יום זה מסובך.כי בעלי מוגבל .מחר תגיע המטפלת שלו ותעזור לנו יותר ממה שהיא אמורה לעשות עד שאקבל עוד שעות .כי אהייה מוגבלת עוד זמן רב.לצערי עברתי כבר מספר ניתוחים.מקווה דלאחר הכל אוכל ללכת טוב יותר ואתחיל לאט לאט בהליכות.כי גופי מתנוון..
 

תמר שרוני

Active member
הדסה , תנסי להשתמש במגבונים לחים , ומקלחת לעשות פעם בכמה ימים . האם את עושה פיזיוטרפיה ? כשאני עברתי נתוח של החלפת ברך הפיזיוטרפיסט של קופ"ח כללית הגיע אלי הביתה שלוש פעמים בשבוע . תבררי , כי היזיוטרפיה מאד עוזרת לחזור לפעילות רגילה . הרבה בריאות .
הערב בא אלינו , להגיד שלום , ולקבל את ברכת הדרך , הנכד מ"ס 2 . מחר מתגיס . ביום רביעי מתגיס אחיו הבכור . מקווה שילך להם טוב בצבא ויעשו כמיטב יכולתם . כמובן שאין גיוס בלי הנחיות אחרונות מסבתא , אז ההנחיות שלי היו ,
1] אם יש חבר שצריך עזרא , תמיד להתנדב ולעזור .
2] אם כולם קונים שתייה /ארטיק ואחד החברים לא קונה כי אין לו כסף , לקנות גם לחבר .
 
למעלה