יום הכליה הבינלאומי 12/03/09

D o r o t h y

New member
יום הכליה הבינלאומי 12/03/09

ביום 12/3 חל יום הכליה הבינלאומי . העמותה שלנו בשיתוף האיגוד הנפרולוגי הארצי ובשיתוף אירגון האחים והאחיות הארצי יקיימו פעילות הסברה בנושא הנפרולוגי בשנה שעברה הייתה פעילות בכנסת. השנה יועמדו דוכנים בקנייונים וברשתות הפארם. אנא סייעו לקידום ועידוד המודעות.
 

Avraham F

New member
רק תזכורת !!!

בדיוק ביום הכליה הבינלאומי שהיה בשנה שעברה ... ... התבשרנו כי ההשתלות "מן החי" בפיליפינים יופסקו. כמה ימים לאחר מכן עבר חוק ההשתלות בכנסת, החוק הדגיש בין השאר, את ההתנגדות ל"סחר איברים", התוצאה, עם החלת החוק, הופסק מימון השתלות לא חוקיות (מן החי). מה נתבשר השנה ? מה "נחגוג" ביום הכליה הבינלאומי הקרוב ? מה עוזרת הגברת המודעות, כאשר יותר חולי כליות מתים בהמתנה ? לא צריך "קידום זכויות". צריך קידום אפשרויות וזכות למימון מלא להשתלות בחו"ל., כאשר אין אפשרות לספק השתלות בארץ.
 
יום הכליה

אולי כדאי שתעשה הפרדה בין חוק שנחקק ואכן פוגע קשות בציבור המטופלים. יום זה נועד להגברת המודעות למחלה אשר אחוז ניכר מהציבור אינו מודע להשלכות ולאופי המחלה . מה שלא קורה למשל עם מחלתהסרטן זה כולם יודעים ואף מסייעים . לכן חשוב להסביר כמה שיותר ואז אולי נצליח להזיז גם את החוק הדרקוני. ומלבד זאת למה להיות שלילי כל הזמן ולחפש פגמים. יש לך המון ידע ויכולת לסייע אז אנא ממך תעל זאת למקומות חיובים? ולענין קידום מי שפנה אלינו תמיד נענה וכן ידידי אנו מסייעם רבות ולראיה השיתוף המדהים עם צוותי בתי חולים ויחידות דיאליזה . מה שאי אפשר לומר על כל עמותה.
 
למעלה