יום הכפיה החילונית מתחיל

Harrington

Well-known member
מנהל
ודאי שיש.
אפילו יש כאלה בכנסת.
לא מכיר. אולי יש כאלה (בכנסת ובכלל) שנוח לך לחשוב עליהם ככאלה שלא רוצים שלום. אבל הלכה למעשה, אין יהודים כאלה בישראל. גם לא בכנסת ישראל. מה שכן יש זה מחלוקת (לגיטימית) על המחירים שישראל צריכה לשלם למען שלום ובשאלה מהו בדיוק שלום (שלום אמת, הסכם חתום, וכו').
 

1ספי11

Well-known member
לא מכיר. אולי יש כאלה (בכנסת ובכלל) שנוח לך לחשוב עליהם ככאלה שלא רוצים שלום. אבל הלכה למעשה, אין יהודים כאלה בישראל. גם לא בכנסת ישראל. מה שכן יש זה מחלוקת (לגיטימית) על המחירים שישראל צריכה לשלם למען שלום ובשאלה מהו בדיוק שלום (שלום אמת, הסכם חתום, וכו').
אתה מדבר בשם כל היהודים? אתה מכיר את דעותיהם של כל חברי הכנסת?
 

Harrington

Well-known member
מנהל

1ספי11

Well-known member
לא. גם לא התיימרתי לעשות זאת. ובכל זאת אני עומד מאחורי דברי.

בעניין הזה? כן. ודאי של היהודים שבהם ובוודאי של אלה שאתה מייחס להם דעות שאין להם.
כמובן שקיימת אפשרות שאתה הוא זה שמייחס להם דעות שאין להם.
 

Harrington

Well-known member
מנהל
כמובן שקיימת אפשרות שאתה הוא זה שמייחס להם דעות שאין להם.
לא, דווקא לא קיימת אפשרות כזאת.
כאמור, אני לגמרי מבין מדוע יותר נוח לך לייחס לאנשים דעות שאין להם ומעולם לא היו להם. זאת אחת הדרכים של השמאל להתמודד עם מה שקורה בעולם הפוליטי (מבחינת תזוזת העם לימין וכו'). אבל כמו תמיד, יש איזה דבר קטן 'out there' שנקרא מציאות. הדבר הזה לא משתנה רק בגלל שלמישהו נוח להמציא דעות לאחרים, רק כדי שיהיה לו קל יותר לתקוף אותם.

בשורה התחתונה, הדיון הזה די מיצה את עצמו. אני עומד לחלוטין מאחורי מה שכתבתי בתחילתו, קרי כל יהודי רוצה שלום, נקודה.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
מה שכן יש זה מחלוקת (לגיטימית) על המחירים שישראל צריכה לשלם למען שלום ובשאלה מהו בדיוק שלום (שלום אמת, הסכם חתום, וכו').
יש גם מחלוקת דמוגרפית, כי הרב כהנא ז"ל טען שערבי ישראלי שקול לערבי מעזה ולא רצה אותם כאן בכלל.
אני מניח שהוא כן רצה שלום, אך שלום מרחוק מבלי שהסתובבו לנו בין הרגליים.
 

Harrington

Well-known member
מנהל
יש גם מחלוקת דמוגרפית, כי הרב כהנא ז"ל טען שערבי ישראלי שקול לערבי מעזה ולא רצה אותם כאן בכלל.
גם אם הייתה מחלוקת כזאת (לא ברור לי לגמרי מה זה "מחלוקת דמוגרפית"), היא בוודאי לא משפיעה על רצונו של כל יהודי בשלום.
אני מניח שהוא כן רצה שלום, אך שלום מרחוק מבלי שהסתובבו לנו בין הרגליים.
כאמור, המחלוקות הן על המחיר, על מהו שלום, על הדרך להשיגו, וכיו"ב. מחלוקות ידועות הן בין ימין לשמאל, הן בכל מחנה כשלעצמו, וכמובן בין ישראל לערבים. אבל לא, לא אשתכנע שיש יהודי שלא מעוניין בשלום. גם לא אם קראו לו הרב כהנא.
 
באותה מידה יכול להיות שבעתיד תורת ישראל תהפוך לחוק המדינה.
אין שום סיכוי בעולם,גיבור.

קריון אמר שצריך להפריד את הדת מהמדינה:

החיפוש אחרי הרוחני צריך להיות בניפרד מניהול משותף של עיניינים אזרחיים.

החיפוש הוא אישי והניהול משותף.
 

מוטי חוף

Well-known member

"יום הכפיה החילונית מתחיל"​


יש כפיה דתית מוסלמית כל יום ב-4 לפנות בוקר ,

כאשר המואזין מעיר את בני כל הדתות(כולל הדת החילונית) מהשינה ברמקול אשר נמצא בצריח המסגד.

שיעיר רק את המוסלמים דרך אפליקציה בטלפון ברטט או ציפצוף מעורר
 
למעלה