יום חמישי הקדוש הגיע

הילהל

New member
יום חמישי הקדוש הגיע

הזמן הכי אהוב עלי בשבוע - סוף יום העבודה ביום חמישי השבוע כולו כמעט מאחורי וסופהשבוע פרוש במלואו לפני התארגנויות של סופש: להחליט מה נאכל יחד בארחות המשפחתיות לערוך קנייה דרך האינטרנט (ולהזמין פיצה - כי הבית מרוקן ממצרכים) ניקיונות של יום שישי וההרגשה הנעימה אחריהן בבית לקבוע משהו עם חברים או משפחה (השבוע הזמינו אותנו לארוחה - פחות בישולים בשבילי!) לדעת שלא צריך לכוון שעון מעורר ליומיים הקרובים אושר!
 

שרונית28

New member
בדרך כלל חמישי זה יום של הכנה לניקיונות

אני מאבקת, מרימה, קצת קיפולי כביסה, קצת מכונת הכביסה עובדת. מושון השלים לי קניות לשבת בבוקר. סופ"ש הקרוב ללא בישולים מחר בערב אצל הורי ובשבת מוזמנים למסעדה. עכשיו אני פורשת למנוחה קלה יש לי פיצוץ בראש.
 

תאירU4

New member
השישי שבת שלנו...

אז ככה, היום שוב אני לבד הבעל יצא רק עכשיו לעיר הגדולה לישיבה יגיע בלילה הרוג מעייפות. מחר בבוקר אני עובדת מהשעה 06.30 בבוקר עד צאת השמה, הבעל גם עובד בבוקר ואחר כך נוסע למשחק כדורסל של הבן הגדול מה שאומר שהם יגיעו בטח סביב 18 בערב הרוגים וכו'... יום שבת בבוקר אני נוסעת לקיבוץ הישן שלי לביקור אצל סבא וכל החברים של הילדים שלי, זה בעצם פעם ראשונה שאנחנו נוסעים לשם ליום שלם כזה, הבעל שלי ישאר בבית לישון ולעגור כוחות לשבוע משוגע נוסף שעומד לפניו. בקיצור זה הולך להיות סוף שבוע ממש לא רגוע לצערי כי אני כבר ממש זקוקה לרוגע.
 

dafdaf

New member
מזדהה בעיקר עם השעון המעורר ../images/Emo133.gif

כ"כ אבל כ"כ קשה לי לקום בבקרים
 

BlackMambaa

New member
מחר - ספונג'ה.....

בכל יום חמישי כל הבנות במשרד מזמינות טייק אווי חגיגי ומושקע לארוחת הצהריים.. ואני הכי מזדהה עם הקימה הטבעית ולא בשש בבוקר , ובמיוחד עכשיו בחורף כשעוד חשוך בחוץ , וגשם וקר כל כך קשה לי להעיר את הילד שלי, שישן לו מכורבל וחם בשמיכות.. איך נקרע לי הלב.. אז שישי שבת מוקדשים לשינה ללא יקיצות, לעיתונים, למפגשים, לשלווה ומנוחה..
 
ברררר ספונג'ה

מצד אחד, אני אכולת קנאה בכל אלה שמצחצחות את הבית ביום חמישי או שישי ומצד שני - זה הדבר האחרון עלי אדמות שהייתי רוצה לעשות בסוף השבוע.
 

BlackMambaa

New member
נו מהלעשות.....

עוזרת אין, וליכלוך יש בשפע (במיוחד כשחיים עם כלבה עצומה בבית..) אבל אני עושה את זה על הבוקר שיגמר מהר...
 
איזה כיף לך. יום חמישי אצלי הוא יום שבו אני

עובדת עד מאוחר ובדרך כלל מגיעה הרבה יותר מדי מאוחר הביתה, עם הלשון בחוץ. יום שישי הוא יום הסידורים והריצות להספיק כל מה שאפשר מהר לפני שהכל נסגר ויום שבת - או שעוזבים הכל ומטיילים/מבקרים וכד' או שמנסים לסגור פינות בבית.
אם רק היינו מתעשרים מכל הדברים הקטנים האלה, היינו כבר מיליונרים!
 

ה ו ר י ת

New member
יום השאנטי....

לא צריך לתקתק הכל.... ועכשיו על רקע החורף וכל המחלות הבאות עלינו- לא צריך לשבור את הראש ולהתארגן על סידור אם הקטן מעלה חום.....
 

ענבל30

New member
אני עובדת גם בימי שישי ../images/Emo3.gif

אבל הרגע האהוב עלי בשבוע, זה יום שישי בצהריים. אני מפקידה את רומי בידיו של המדריך בחוג אופניים ולפני שעתיים של סייסטה...
מודה שיכולתי לישון יותר משעתיים, אבל זמני החוג מגבילים - ואולי טוב שכך, כי אז יש לי יותר זמן פנוי אחה"צ. ביום חמישי אני שמחה שלמחרת יהיה יום קצר.
 
למעלה