יום ראשון בתינוקיה - סיכום.

יום ראשון בתינוקיה - סיכום.

היום היה לנו יום קצר. חזרנו הביתה ב 12:30. גם במהלך השבוע נחזור כנראה מוקדם יותר, תלוי איך יתגלגלו העניינים. ראשית, והכי חשוב: המחמאות. יודעת כל אם צעירה שמרגע שהגיע הזאטוט הביתה אין לנו זמן לאכול. אז ממה אנחנו חיות? מהמחמאות, כמובן. זה התחיל מהתפעלות מהיכולת המוטורית של שיר. כן, כן, אני יודעת שלכל אחד יש את הקצב שלו ובסוף כולם זוחלים, הולכים ורצים אבל מה יותר נעים מלשמוע קריאות התפעלות? "וואו, בת כמה היא?" (שישה חודשים ושבוע ויום אבל מי סופר?) "איך היא עולה על הידיים" "איך היא מסתובבת" וכו´... וכו´... אח"כ היתה התפעלות מהתמונה שלה (הגננת ביקשה מכל אחד להביא תמונה ועל הקיר יש רכבת עם התמונות של כולם) "וואו, איזה תמונה מדהימה!" אני (בצניעות): "כן, היא מאד פוטוגנית" "לא. תעזבי פוטוגנית. היא ממש יפה!" (נו, למה ציפיתם? היא הרי הילדה המושלמת שלי, לא?) ועכשיו לעניין עצמו - אחרי היום הזה אני מרגישה ששיר תתאקלם במקום ממש בקלות. היתה במקום אווירה מאד טובה. מצד אחד הכל מתוקתק. הצוות יודע בכל שלב מי אכל מה, למי החליפו חיתול וכמה כל אחד ישן. מצד שני יש שלווה באוויר ונראה היה שטוב לילדים שם. שיר כמובן עשתה עיניים לכולם וחיפשה חברה. מה שהיה קשה זה (כמו שציפיתי) נושא השינה. היה לשיר קשה מאד להרדם שם במיטה אבל בסוף זה הצליח בלי בכי גדול ואני שמחתי מאד. מחר אני אביא לה את מגן הראש מהמיטה בבית בתקווה שזה יעזור לה קצת. היום עדיין הנקתי אותה. מחר הגננת תנסה להאכיל אותה מבקבוק בתקווה שלא יהיו יותר מידי מלחמות בנושא. אני מתכננת להיות שם עד שארגיש ששיר לא צריכה אותי. הצוות מאד פתוח ואין להם בעיה שאני אתנחל לכמה זמן שאני צריכה. זהו. הילדה שלי גדלה... חנה
 
חנצ´ - עוברת בי עכשיו כזו צמרמורת,

ואני ממש עם דמעות בעיניים מהתרגשות (מזל שאפ´חד לא רואה אותי...). מאוד מרגש ומשמח מה שכתבת-ואני מקווה שההמשך יהיה טוב כמו היום. מקווה לקרוא את הסיפורים של שאר הילדים שהלכו היום לגן בפעם הראשונה.
 

חן123

New member
יום הראשון של אור בגן

אז כמו שאתם יודעים, נמרוד אחראי על קליטת אור בגן, ולכן אני אנסה לספר ממה שסיפרו לי שזה רסיסי מידע, וגם זה אחרי 5 פאלאפונים לגן, שאלות בבית וכל אמצעי חליבת מידע המוכר ולא מוכר על ידי אמנת ג´נווה (מה דפוק בגברים האלה? למה הם לא יכולים לספר סיפור כמו שצריך?) אז היה ממש בסדר. המטפלות מאוד חמות וניראות אוהבות ילדים. הן קצת תמהו על ההנחיה שלנו לא לתת לאור דבר חוץ מתחליף ושאנחנו נודיע להם מתי מותר לתת לו עוד דברים אבל הלכו עם זה. אור מאוד התלהב מכל הצעצועים שהיו שם ושיחק ונשך אותם. אח"כ הוא התעייף ונירדם די בקלות יחסית, וגם ההתעוררות הלכה חלק. כן, אמרו לנו שהוא יפה (בטח ששאלתי את נמרוד, למה שהוא ינדב לי את האינפורמציה הזאת?) סה"כ היה יום בגן של בערך 3 שעות. 4 ילדים מתחיליפ באוקטובר ממה שהבנתי אז נכון לעכשיו יש 11 ילדים על 3-4 מטפלות (כנראה שאחת היא רק תיגבור להתחלה-גם זאת מסקנה שלי, מפרורי המידע). אולי נמרוד יכנס לתקן את ההודעה שלי ואז אני אלמד עוד על היום הראשון של אור בגן... חן
 
אני שמחה שגם אצלכם היה טוב!!!

ואני כל כך מבינה את מה שאת אומרת על הגברים! אתמול בעלי לקח את ענבל (הוא לקח יום חופש) ונכון, זה אותו משפחתון שהיא היתה בו עד לפני שלושה שבועות, אותה גננת כל הילדים ממשיכים משנה שעברה, מכירים אותה ואוהבים אותה, אבל בכל זאת, היום הראשון בגן. אז שאלתי "נו??? איך הולך???" והוא עונה "בסדר...". הם לא יודעים לפרט הגברים האלה, זה גדול עליהם. צריך לחלוב אותם לאינפורמציה. אבל מכיוון שזה ידוע אני לא לוקחת ללב. העיקר שבסוף אני יודעת כל מה שרציתי וכמובן הכל נפתר בשיחת טלפון עם הגננת שיודעת לפרט יותר טוב מהבעל... כמו שאמרתי לחנה, לאט לאט יהיה לך יותר קל ולדעתי בגילאים האלה, להורים יותר קשה להיפרד מאשר לילדים. איך היה בעבודה? רחל
 
חן

נשמע שעבר חלק בלי עניינים מיוחדים.
כמה שעות היה אור בגן? וסתם מתוך התעניינות - למה רק תחליף? הילד שייך למשפחת סרבני המוצקים?
 
כיף לשמוע שהכל בסדר

גם אני תמהתי מדוע לתת לאור רק תחליפים, האם לא התחלתם עם מוצקים, או שאת מעדיפה לתת לו בעצמך עד שהוא יתרגל. בכל אופן, כיף לשמוע שהיום הראשון עבר בסדר. מחכה לדיווח מפורט יותר גם על היום הראשון בעבודה (איך היה לקום בבוקר ולהתלבש יפה?).
 

ת ו ת

New member
שיהיה בהצלחה ושילך בקלות

ואכן גברים לא יודעים לתת פרטים כמו שצריך
 

ריטה1

New member
אנחנו ממתחילי אוקטובר

כי שוש עוד קצת קטנה (רק 3 וחצי חודשים, ובמילא חגים ואמא עוד בבית...), אז לבנתיים אני קוראת את החוויות שלכם, מכינה את עצמי נפשית ולומדת. אז שתהיה לכולנו שנה טובה, מאחלת לכול התוצרים המקסימים שנה נפלאה, ולאלה שרק מתחילים (מאה שנה עד לסיום יב´), התחלה מהנה ולא לעשות צרות לאמא ואבא, להיות בריאים כל השנה, לא להתקרב לכינים, לא לשרוט מגלשות, לא להרביץ לרצפה. לישון טוב, לאכול טוב, ולחזור הביתה עייפים ומרוצים.
 

ligo

New member
חנה, איזה כיף!

אז ברור ששיר פוטוגנית ומושלמת ומקסימה, וברור שיהיו לה הרבה חברים חדשים בגן. ואיזה יופי שאת יכולה להישאר שם ולראות איך הקטנטנה מסתדרת, ואז תצטרכי להשאיר אותה לבד שם...זה נראה לי החלק הקשה אז מזל טוב ליום הראשון שעבר בשלום!
 
גם אני חיכיתי ליום הראשון שלי

בתינוקייה, סליחה, בגן.... אופס, סליחה, בתיכון החדש. אבל השביתה הזו השאירה אותי עוד יום בבית. התבאסתי.
 
יו, חנה איזה מרגש, קשה לי להאמין

ששיר הקטנטונת כבר הולכת לגן....באמת הילדה, היפהפיה, יש להדגיש, שלך גדלה, בהצלחה!!!!!!
 

נירית1

New member
איזה יופי שכך את מרגישה אחרי

היום הראשון, מקווה שגם יתר השבוע יעבור טוב, והקליטה תהיה קלה. לגבי הבקבוק תראי שגם יהיה בסדר בד"כ המטפלות המנוסות יודעות איך לתת אותו. חוץ מזה כבר אפשר להתחיל מוצקים - וזה ירווח הנקות.
 
איזה יופי!!!!

נשמע שממש טוב לשיר שם. לאט לאט תראי כמה טוב לה וכיף לה להיות עם עוד ילדים. וגם לך יהיה יותר קל "למסור אותה לידי זרים". ממש עשה לי טוב על הבוקר לקרוא את מה שכתבת. רחל
 
איזה יופי שהיתה חוויה טובה וחיובית!

אני הכי שמחה שלך לא היה יותר מדי טראומטי (אין לי ספק ששיר מסתדרת יותר טוב מאמא שלה
). בהצלחה בהמשך עם ימים ארוכים יותר.
 
חנה - איזה יופי של דיווח

תענוג לקרוא! שיר באמת מאוד חברותית, היא ממש ניסתה לשחק עם זיו (שגם הוא מאוד אוהב ילדים). כך שבמקום עם אוירה אוהבת ונעימה, נראה שהיא תתאקלם בקלות. בנוסף, הגישה החיובית שלך בהחלט תתרום להצלחת הקליטה, הם קולטים מאתנו ההורים שדרים גם אם הם סמויים.
 
למעלה