יום של בכי

יום של בכי

לפני יומיים נגמר הריון כימי שלישי שלי. אחרי ההריון הספונטני והתקין שלי עם דניאל, הריון כימי ראשון לפני שנתיים, טיפולי פוריות של כשנה ומאז שהתחלתי הפריות נכנסתי להריון בכל טיפול. שני טיפולים. שני הריונות כימיים וכאב לב גדול אחד. העוברים שלי משגגים מחוץ לגוף. עוברים טובים שמצליחים לגדול עד ליום החמישי מחוץ לרחם. מחזירים לי אותם ומאותה רגע יש התכווצויות דימומים עד שזה נגמר. כל הבדיקות תקינות אבל הסרט הרע חוזר על עצמו. אני מודה לאלוהים על שעושה לי את זה כשדניאל,הבן שלי, פה ויש גם הרבה "יש" לראות ולהאחז בו אבל היום הבכי התפרץ עם כל שאלה של "מה נשמע" והכאבי בטן שלא פוסקים משאירים אותי גם עם ה"אין". היום לא מצליחה להתנחם.
 

דניאל5000

New member
תיהיי חזקה

כולי תקווה שבפעם הבאה הכל יעבור כשורה ויהיה הריון תקין ושלם. מדוע עלה הצורך בטיפולי פוריות ? ממה שכתבת ההריון הראשון היה טבעי וספונטני. אולי כדי לעשות הפסקה של חודש חודשיים מהטיפולים לתת לגוף את המנוחה שלו וקצת רגיעה מההורמונים. שמחה שאת מסתכלת על היש ! ויש וזה חשוב מאוד ותשובי ממנו כוחות לבאות . רק בשורות טובות בעתיד וצר לי על האובדנים ותרגישי טוב :)
 
תודה על התשובה

התחלתי טיפולי פוריות כי לאחר ההריון הכימי הראשון לא הצלחתי להכנס כמעט שנה להריון לנוכח הגיל ושילוב האירועים הרופא המליץ ללכת לרופא פיריון. באמת לקחתי שלושה חודשים לאחר הטיפול הקודם כי לא יכולתי לשאת את החזרה לטיפול. בנוסף לסיום הנוראי של ההריון הקודם, המתח הנוראי עד ובין הבטות החשד מחוץ לרחם (בגללו גם אושפזתי) ההורמונים גורמים לי למגרנות בחילות וההקאות. אבל אני רוצה אח או אחות לדניאל וחייבת להמשיך הלאה. האמת שדווקא הפעם התחושה היא שאני רק רוצה כמה שיותר מהר שימצאו את הבעיה ויטפלו בה כי לפחות עכשיו יש תמונה ברורה יותר של הבעיה. בכל מקרה אחרי הטיפול בסרטים (יצאתי באמצע היום מהעבודה ופשוט נחתתי מול הטלויזיה) שעברתי אתמול והאפשרות לנוח מאנשים מרגישה קצת יותר טוב. תודה על הנחמה.
 

שירהד1

Member
מנהל


כן, יש ימים כאלו. ימים קשים במיוחד, ימים שאנחנו לא מוצאים נחמה, ימים שהיאוש משתלט. אני נאנחת עכשיו וגם דומעת, כי אני מכירה היטב את התחושה הזו.
מאחלת לך ימים טובים יותר במהירה בימינו.


שירה דוד - מרפאה בעיסוק -
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים בעלי קשיים התפתחותיים ולקויות למידה.
מדריכה קלינית של מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות.
מנהלת פורום אובדן הריון.
09-7749028
 
תודה שירה

לא יודעת איך את להכיל כאב של כל כך הרבה מאיתנו פה בפורום. לפעמים מרגישה שלא יהיה כח לכלום אחרי השנה האחרונה. ראיתי מרתון סרטים אתמול בצהריים והתנתקתי מהעולם. קצת יותר טוב היום. תודה תודה תודה
 

דניאל5000

New member
לא קל אבל

יש רגעים טובים יותר ויש רגעים טובים פחות ! אני בטוחה שתצליחי פשוט הדרך לשם במקרה הזה מעט מפותלת ... רק בריאות ותני לעצמך את רגעי הניתוק !!! אנחנו כאן !
 

idit84

New member


קראתי ובכיתי. כל כך מתסכל וכל כך עצוב.
מנסיוני יש ימים קשים יותר, שהאין נוכח בכל פינה ויש ימים קשים פחות בהם האין דוהה קלות.
מחבקת ומחזקת אותך!!
 
למעלה