יוני רועה נראה כאילו

izmeral1

New member
אז כך כמו במקו יורדים למטה לכתוב יופי=

שאלה הם הולכים למלון נכון. הבנתי לבד? וכך הבית נסגר רק להופעות חזרה מוזר . והגמר במקום אחר נראה לי. בבקשה הסבר קטן ברור מהחברים כאן תודה מראש. ממתינה או אמשיך להמתין ?
 

talic2

New member
היא חתיכה .. יכולה ללבוש מה שבא לה ..

היא לא במידות של קוין לטיפה ..
 
אני נוטה להאמין שהוא פשוט רצה לחזור עם אשתו..

והבנות הקטנות שכבר מאוחר מידי בשבילן להיות ערות. אבי טולדנו אדם שהוכיח כבר את הנימוסים האירופאים שלו,לכן להגיד עליו שלא נשאר בגלל שלא עלה לגמר זה מופרך. לא ממש הערכתי אותו מוזיקלית לפני,אבל אחרי שראיתי כמה אדם נוח וטוב לבריות הוא דעתי עליו השתנתה לטובה.
 
אני מאוד מקווה שאילנה אביטל לא תחזור בגלגל..

הצלה.היא זמרת צעקנית ומניירסיטית, ויותר חשוב מזה אישה דוחה ולא נעימה.צרפתיה רכלנית כמו מפעם מהשוק של מארסיי. כמה טוב שרוחמה הצדיקה עלתה לגמר,חבל שעל חשבונו של טולדנו האדיב. אלבז עם כל אי חיבתי אליו כאדם בכיין ומניפולטיבי ראוי למקומו בגמר אם אני שופט רק מוזיקלית.אבל מבחינה אנושית הוא שייך לאותו שוק של גברת אביטל. אריק סיני הזעפן טוב שהודחת,מספיק כבר עשית לי חור בראש עם החתונה המתמשכת שלך,אפשר לחשוב שמשה רבנו התחתן,אבל סחטיין על הפרגית התימניה שתפסת,אני מאוד מקווה שיש אישור לויאגרה. ותזהר מהתקף לב. לגבי הרפז,לא ידוע דעתי עליו לא מגובשת עוד,יש בו גם הרבה פוזה ומניירסטיות גדולה שמחפה על כשל ווקאלי. אדם אדם אדם... מה אני אגיד עלייך חיים ויינשטיין ויצמן איך שקוראים לך,אדם צריך להגיד תודה כל בוקר לחברות הסיגריות.זה מה שאני יכול להגיד עליו. רוחמה לנצחון אמן! השיר שביצעה היום "מסע לארץ ישראל" ביצוע העונה.
 

איבונה3

Well-known member
אלי קוסטנזה הכל אמת, רק

רק בדבר אחד אתה טועה, אילנה צרפתיה ?????????????? נו באמת, הייתה רוצה להיות צרפתיה...... אילנה טוניסאית, היא נולדה בטוניס והגיע כנערה לישראל
 
אלי קונטנזה האגדה של הפורום, התגעגענו,

אתה צודק בכל מה שכתבת, אגב אילנה נולדה בצרפת, גדלה שם אבל אין לה אזרחות צרפתית, היא סיפרה את זה בהיכל לאיגי ולא זוכרת למי, העיקר רוחמה שלנו עלתה לגמר
 

איבונה3

Well-known member
נגהההה בריז'יט יכולה לספר מה שבא לה

אני יודעת שהיא נולדה בטוניס אבל נח לה יותר לומר שנולדה בצרפת....היא צרפתיה בדיוק כמוני
 

בוףברכה

New member
90%...אני מסכים...

ב10%..הנותרים.. בכל זאת...הייתי שם על אילנה... לא היה חסר לך האתיופים...בפיזמון??....(אושהם היו באמצע המסע?..
 
למעלה