יוסי אזולאי בכוכב נולד (?)

i D a N 16

New member
יוסי אזולאי בכוכב נולד (?)

לא יודע מה איתכם,אבל יצא לי כמה פעמים לחשוב על זה- האם לדעתכם יוסי מתאים לכוכב נולד? האם הוא היה מגיע לניצנים אם היה מתחרה? האם זה צודק שאמנים (אם אפשר לקרוא להם ככה..),שעם כל הכבוד,לא עשו כלום בחיים שלהם מקבלים פרים טיים בערוץ 2 וחשיפה גרנדיוזית בכל מדיה אפשרית בזמן שיש אמנים הרבה יותר מוצלחים/מוכשרים מהם (ע"ע יוסי אזולאי) שלא זכו לעשירית חשיפה כמוהם? לדעתי,בלי צל של ספק,יוסי היה לוקח מקום ראשון בקריצה. קול אלוהי יש? יש. בחור צעיר מהפריפריה עם סיפור סינדרלה קורע לב יש? יש. לוק סקעתי-גבסואי יש? יש גם יש. עובר מסך? בקלות. חיוך כובש? לגמרי. אז הנה,כוכב בפוטנציה. אז למה נינט כן ויוסי לא? ולמה מויאל כן ויסי לא? (עם כל הכבוד, כן?...) יצא לי לשאול את יוסי על זה. מבחינתו זה קיצור דרך כושל. למה? כי כל האמנים האלה התחילו את הקריירה שלהם בשיא,והם לא יוכלו להגיע לשיא הזה שוב. הטופ הזה הוא זמני. ככה אני הבנתי מיוסי. הוא מאמין באמן שעובד לאט ובטוח ועושה מה שהוא מאמין בו,כדי שכשהוא יגיע לשיא מתישהו,הוא לא ייעלם כל כך מהר. ות'אמת? אני ממש מסכים איתו. אז מה דעתכם בכל העניין?
 
מסכימה איתו..

כדי להיות בטופ הרבה זמן,לא מספיק כוכב נולד...פעם אחת אתה למעלה פעם אחת למטה.. כדי להגיע לטופ,צריך להתחיל מאפס...ככה עם השנים לעלות טיפה ועוד ועוד ואחרי כמה שנים אם תגיע לטופ,אז את שלך כבר עשית.. אבל זה לא מספיק...צריך גם לשמור על זה לא?
אז אני חושבת שפשוט אמן צריך כל הזמן לשנות,לגוון,אבל להישאר בסגנון המקורי
צריך גם להיות בנאדם טוב,להיות בקשר עם מעריצים,להיתנהג אליהם יפה,לחתום בחיוך
אחרת אם תשתנה לרעה והאף שלך יהיה למעלה מההצלחה והפירסום,אתה בעצמך לא תיהיה למעלה הרבה זמן וזהו לדעתי...
 

orianush

New member
לדעתי הוא יזכה מקום =1=

לדעתי הוא צודק במה שהוא אומר.. אבל אם תדע לשמור על הטופ שלך אתה תשאר בטופ.. נ.ב. עד הראל מויאל לא לזלזל חחחח
 

17avital

New member
כוכב נולד?

כוכב נולד העלתה הרבה זמרים על המפה במהירות, כוכב שעולה במהירות אם הוא לא יודע לדחוף את עצמו מספיק חזק הוא יכול ליפול מהר מאוד כמו הרבה שראיתי בחיי הקצרים וזה בכלל לא דרך בטוחה להצלחה. מה שיקרה זה נינט, שירי, מויאל, סקעת ועוד כמה יוציאו דיסקים באותה תקופה ויהיה נפילה ואת זה לא אני המצאתי זה דברים שמי שאוהב מוזיקה מבין אותם עם הזמן. זמר שרוצה להיות ממש מפורסם הולך על הדרך האיטית של להוציא דיסק ולפרוץ לאט לאט כמו למשל אייל גולן או שרית חדד, עופרה חזה ז"ל או צביקה פיק. כי בסופו של דבר כשכל השיגעון של כוכב נולד יגמר אותם יזכרו בעיקר. ולגבי יוסי אני מאמינה שאם הוא יוציא כמה קליפים ברצף ויתמיד בהופעות, וימשיך להיות כמו שהוא יבואו כמה עיתונאים שיכתבו עליו ואז הוא יגיע רחוק מאוד ויהיה מפורסם מאוד. זה רק ענין של זמן, אביטל
 

i D a N 16

New member
אני פעם הייתי בהופעה..

ב"צוללת הצהובה" מי שמכיר,לפני שנה וחצי...מאז לא ממש שמעתי על הופעות שלו. אני בטוח שהיו,אבל בטח בפורומים מצומצמים או הופעות פרטיות
 

17avital

New member
היו היו הופעות

היה בבארבי בכפר סבא ובבארבי בתל אביב והיה בחוצות העיר ירושלים, היה תקופה של הופעות אחרי הדיסק הראשון ופתאום הפסיק........חבל, אני יודעת שהיה את ההופעות האלו אבל אני אישית לא היתי נוכחת שם לצערי לפני כל הופעה היתי חולה.
 

moranush86

New member
עידו!!!

גם אני הייתי בהופעה ב"צוללת הצהובה" ומאז לא היו לו הופעות משל עצמו. אבל הוא מתמיד להתארח בתוכניות אירוח כמו "ריח מנטה" וכל תכניות הזמר... צריך לעקוב אחרי מדריך תכניות ובעזרת ה' אחרי שהוא יוציא את הדיסק, אני מאמינה שיהיו לו עוד הופעות וכל חברי הפורום הזה יבואו!!!
 

yo bo yo

New member
וודאי הרעיון הזה חלף בראשו של כל

אחד מאיתנו בזמן כזה או אחר. טוב שהעלית את זה על ה"נייר". לדעתי , כן, יוסי יכל להצליח בענק אם היה הולך למסגרת כוכב נולד. הבעיה היא שזה כבר לא מעשי, אחרת באמת הייתה זו דרך קיצור. אך לעיתים דרכי קיצור מקצרות גם את ההצלחה, בדיוק כפי שציינת. הבניה האיטית הזו, העבודה הקשה, הרצון הגדול, האכזבות כל אלה בונים אמן גדול בסופו של דבר, הנסיון גדל ,לומדים מהי אכזבה, לומדים מהי תקווה, לומדים מהו כשלון ורק כך באמת מעריכים מהי הצלחה. אז האם עדיף לעבור את כל זה עבור ההצלחה המסחררת שיום אחד תגיע(ואני בטוחה כי תגיע עבורו)??? כן כן כן יש למה לקוות, יש על מה לחלום, יש יעדים לכבוש יוסי השמיים הם הגבול, ויום אחד ההשקיה והטיפוח יביאו לעץ זקוף רענן וגאה. אל ייאוש , אנחנו איתך לאורך הים :) ולאורך כל הדרך. עם אהבה כזו גדולה כשם שעידן הציג אליך, יש רק לקוות לדבר אחד בלבד לטוב ביותר. אוהבים.
 
למעלה