יוסי - תושב גבעת זאב

יוסי - תושב גבעת זאב

ליוסי אזולאי - תושב גבעת זאב, אנחנו מפרגנים לך תמיד, ולא רק בגלל שאנחנו שכנים - עלה והצלח בכל מעשיך. בברכה - יוסי כהן, גבעת זאב
 

yo bo yo

New member
ברכת בערך כמו איזה ראש עיר

יש לך תוכניות כאלה במקרה מר כהן? :) ראיתי שאתה בענייני עננים,זוכר את נובמבר? עננים עננים בעיניי :)(סתם מתוך נובמבר של מירי מסיקה)
 

yo bo yo

New member
מכל מקום , ברוך הבא.ואגב איך ואיפה

שמעת את/על יוסי לראשונה?
 

moranush86

New member
יו בו יו !

הגזמת!!! אני גם מגבעת זאב ואצלנו הוא הופיע פעם ראשונה אז ברור ומין הסתם שתושבי גבעת זאב יכירו את יוסי לפני בערך כל העולם... ורק שתדעי - אני חושבת שאת עושה "עבודת קודש" פה בפורום, את עונה לאנשים, עוזרת להם ואת חמודה!!!
 

yo bo yo

New member
חחחחחחחח תודה מורנוש זה מרגש.

וודאי שבגבעת זאב, אבל איפה בדיוק? שנה יום מקום שעה :):):):)
 
האמת שיוסי כבר לא תושב הגבעה

אמנם ההורים גרים שם והוא בטח מבקר המון שם, אבל למי שלא יודע הוא גר באיזור השרון... וברוך הבא גם אתה מיסטר כהן! גבעת זאב בטח מאוד מאוד גאה בעובדה שהיא טיפחה את הזמר הכי טוב בארץ..!
 

moranush86

New member
יו בי יו!!!

ככה אני אקרא לך??? אולי תגידי לי מה השם שלך כבר אה?! ההופעות הראשונות שלו בגבעת זאב היו בטקסי יום השואה ויום הזכרון בשנים 97' 98' 99' 2000' 01' 02' 03' ושנה שעברה והשנה הוא לא הופיע... בנאדם עסוק נהיה המיסטר... בכל מקרה ההופעה הרצינית הראשונה בגבעת זאב הייתה בשנת 2001 כמה ימים לפני שהחופש הגדול נגמר, ב"פסטיבל האהבה" בגבעת זאב... הוא עלה לפני זהבה בן... יש??
 

מאי 406

New member
הוא נטש את גבעת זאב, הבוגד!../images/Emo46.gif

סתם. שיהיה לו בכיף
מפרגנים...
 
למעלה