יו אני לא מאמינה כנסו פ-ל-י-ז!!!!!!

יו אני לא מאמינה כנסו פ-ל-י-ז!!!!!!

אתם לא מאמינים וגם אני לא!!!!!!! אני פשוט משתגעת!!! אף אחד מהחברים שלי לא רואה ג'רמיה, אבל אני נשארתי כל לילה וניסיתי להחזיק את עצמי ערה, ופרק האחרון נרדמתי אני לא מאמינה!!! הפרק האחרון אינטרגום חלק ב' נרדמתי!!! מישהו יכול בבקששששששששששששששששה פללללללללליז לאמר לי מה היה אני במתח כבר איזה שבוע אני מרגישה שפספסתי את כל הסידרה אני לא יכולה יווווווווווותתתתתתתר שמישהו פליז יספר לי ולא יחציץ פרטים פ-ל-י-ז!!!!
 

kyle chandler

New member
אין לי כח...../images/Emo168.gif

סורי... אבל גם אני היחידי שרואה את כל הפרקים של ג'רמיה מהחברים שלי. פעם אני וחבר שלי שרואה ממש מעט חשבנו איך יראה העולם אם כולם (שמעל בני 15) ימותו ואיך כולם ינסו להשתלט על העולם... היה מגניב
 
כן גלייזרית זה הפרק האחרון.....

מה שסופר שם זה, מר סמית סוף סוף סיפר לג'רמיה שהוא הרג "בטעות" את ליבי ושהיא בוגדת....הוא הלך לספר את זה ביחד עם קרדי כי הוא פחד שג'רמיה יפגע בו, לאחר שהוא סיפר לג'רמיה על זה, ג'רמיה התנפל בכעס על מר סמית וקרדי אמר לו שילך מהמקום מהר בו בזמן שהוא מחזיק את ג'רמיה שלא יפגע במר סמית. ג'רמיה עלה לחדר של ליבי ומצא בארון הבגדים שלה מכשיר קשר של "דניאל" והוא הבין שמר סמית צדק והיא בגדה. התברר שלמר סמית יש בת והיא הבלונדינית הקטנה שהראו בחלק א' שהוא מנופף לה לשלום וקרדי אמר שהוא פעם ראה את הילדה הזו. מר סמית גם שרד את הנפילה למים וההיא מ"הביצפר" לילדים מצאה אותו והחזירה אותו לביצפר. ג'רמיה החליט שהוא יינסה להרוג לבד את סימס, לבסוף הוא מוצא אותו הולך לבד באיזה יער ומתפתח ביניהם קרב, ג'רמיה תוקע בסימס סכין, סימס נופל מצוק ומת. אחד המפקדים שהיו קרובים לסימס היה באזור שג'רמיה וסימס נלחמו ושמע את האמת שבעצם אין שום "דניאל" והכל המצאה....הוא תפס את ג'רמיה והלך איתו עד לשליח ש"דניאל" כאילו שלח, ואז הוא שאל אותו אם מה שג'רמיה אמר זה נכון והוא איים לירות בו, והשליח אמר שזה נכון, ואז בעצם רגע לפני שהכוחות ממש נפגשו אחד עם השני לקרב הגדול, הם חיכו לפקודה והיא לא באה והם הבינו שמשהו לא בסדר, ואז ג'רמיה קרדי ומר סמית ירדו לשדה הקרב והסדרה הסתיימה, וככל הנראה סיפרו לכולם שאין כזה מנהיג בשם "דניאל" והמלחמה התבטלה. לא ממש סיפרתי לפי הסדר אבל תימצתתי לך את האירועים בפרק.
 
א-נ-י פשוט אוהבת אותך!!!!!!

יו תוווווווווווווודההההההה חולה עליך אין עליךךךךךך!! חיכיתי לזה שובע שלם!!!! איזה הפסד שלא ראיתי.....נרדמתי באמצע! אני לא מאינה איזה דפוקה אני!! שיט!!! אם למישהו יש הקלטה הוא חייב לשלוח לי אותה ]]]= ורגע שסימס וג'רמיה נלחמו אז סימס אמר שדניאל לא קיים והשליח תפס אותו???????????????????????????? ושון אוסטין כזה חמוד חולה עליו (;
 
רגע אני רואה שאת מתמצאת אז...

אני לא ראיתי את רוב העונה הראשונה, התתלתי בעיקר מהשניה וממש התמכרתי אני חולה על השחקנים...ורגע...איך מר סמית יש ילדה? מאיפה היא צצה פתאום? ומה כאילו גם היא שומעת את אלוהים???? ובסוף מה נסגר עם ג'רמיה וסמית? ומה היה עם השעון של סמית??? ובסיום איך זה היה כאילו הם הגיעו לשדה הקרב והודיעו לכולם שדניאל לא קיים????
 
ועוד שאלה חח סורי \=

היה קשר בין זה שקרדי ראה את הבת של סמית קודם בסידרה?? ועוד פעם אני פשוט לא מבינה איך למר סמית יש בת חח???
 
חח, סבבה בכיף, דרך אגב אני בן....

קבלי תשובות: 1.ג'רמיה כזה אמר לסימס שדניאל לא קיים וסימס אמר לו שזה ממש לא משנה לו, כי אם הוא לא קיים אז זה דווקא לטובתו כי הוא בעצם יהיה המנהיג. והשליח הזה הסתתר בין העצים ושמע את השיחה וראה את הקרב שלהם. ובאמת שון אוסטין אחלה שחקן, עשה את התפקיד בצורה מצויינת. 2.אני גם לא ממש ראיתי את כל העונה הראשונה, לא חושב שידעו שיש למר סמית בת, וכן היא גם שומעת נבואות מה', ובפרק האחרון סמית אומר לאחראית שם "בביצפר של הילדים" שהוא כבר לא שומע כלום מה', ואחרי זה הבת שלו אומרת שה' מוסר שיהיה בסדר או משהו כזה, לא ממש זוכר במדויק. השעון של סמית החל לעבוד בפרק הזה והוא בעצם הבין שההיסטוריה עומדת להוולד מחדש. ג'רמיה וסמית שוחחו קצת אחרי המקרה והם נשארו בסדר אחד עם השני, מר סמית רצה כזה לחבק את ג'רמיה אבל ג'רמיה אמר לו שלא ייעז כי הוא עוד יתעצבן, אבל הם בסדר. תראי, בקשר לשדה הקרב, שני הכוחות היו ממש זה מול במרחק של כמה עשרות מטרים וממש לפני שהם נפגשו אחד עם השני, הכוחות של "דניאל" נעצרו ואז קרדי(שראה אותם ממרחק בין העצים) הבין שמשהו לא בסדר וכנראה לא הביאו להם את הפקודה לתקוף, כי הבינו שדניאל לא קיים ולאחר מכן ג'רמיה הגיע והם ירדו לשדה הקרב ורק ראו אותם כזה הולכים לשם ואז המסך נהיה שחור והסתיימה התוכנית, אבל מבינים כנראה שהם הודיעו להם שדניאל לא קיים והמלחמה התבטלה וזהו בערך.... 3.קרדי כבר ראה את הבת של מר סמית(אבל הוא לא ידע שהיא הבת שלו) באחד הפרקים והיא גם אמרה לו מן נבואה אלוהית, אבל אני לא חושב שראיתי את הפרק הזה. .
 
../images/Emo23.gifחח תודה רבה לך :)

אוף אבל בכל זאת..שום הסבר לא ישתווה לצפיה בפרק עצמו.. ): אוף איזה דיכאון ]= אני כן ראיתי את הפרק שקרדי פגש את הילדה של סמית, היא אמרה לו "זה מתקרב" אז הוא אמר לה "מה?" ואז היא אמרה "זה חוזר.."(באנגלית זה נשמע יותר טוב חח ITS COMING BACK) וקרדי לא הבין מה היא רוצה ממנו ואז הוא הלך נראה לי ג'רמיה משך אותו או משהו..או שנגמר הפרק \= חח בקיצר אתה רואה אני אפילו זוכרת משפטים מג'רמיה אני פשוט מכורה..אוף יו איזה באסה..אבל בטח שתתחיל עונה שלישית יראו כאילו מה היה בפרק הקודם..אבל עד אז...אם בכלל..חח בקיצור, אני מודה לך תודה רבההה
 
ועוד משהו... |:

ידוע לך במקרה עם למישהו יש הקלטה של אינטרגום ב' הפרק האחרון??? או במחשב או משהו? ואם לא היכן אפשר למצוא\להוריד? אני משתגעת נשבעת לך תאר לעצמך אתה מחזיק את עצמך כל לילה עד שעה 12:30 (בערך? חח) ואז נשאר ער עד...(תאמת אף פעם לא שמתי לב חח) ואחרי זה בבוקר אתה שפוך, ואתה מתמיד ורואה כל יום כל יום, ורק פרק אחרון שמגלים את כל התשובות (נגיד) אתה נרדם באמצע!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?! כמעט הרבצתי לעצמי על זה \= את החלק שסמית גילה לג'רמיה את זה שהוא הרג את ליבי ראיתי, ואת זה שהוא מצא את מכשיר הקשר של ראיתי, וראיתי גם שסימס הפיל את סמית לנהר..מה זה לא היה בפרק הראשון של אינטרגנום??????
 
חח אין לי בעיה להשאר ער עד הבוקר

כי סיימתי ביצפר:) ואני כבר רגיל לזה. אה כן הקטע עם ליבי וסמית שנפל לנהר זה מהחלק הראשון פשוט סיפרתי לך את זה כדי לחבר לך את הסיפור לחלק השני. וואלה אני לא יודע אם מישהו בכלל הקליט את אינטרגום ב', לא ידוע לי לי על חברים שלי שרואים את זה, נראה לי רק אני, חפשי באימול או ביטרונט אולי שם יש.
 
יש לי את הפרק האחרון במחשב

היחידי שלא מחקתי מכל העונה הראשונה והשנייה... 358 מגה בייט. את יכולה להוריד את הפרק אבל רק שתדעי שזה לא חוקי. אני לא חושב שזה ישנה אם תורידי לשעה ותמחקי. www.the-realworld.de את חייבת אמיול (eMule) בשביל להוריד.
 
תודה רבה לשתיכם..מזה עזרתם../images/Emo24.gif

ביקצר..איפה אני יכולה למצוא אימיול?? חח
 
למעלה