יחסים בין מלצרית ללקוחות

יחסים בין מלצרית ללקוחות

סוגיה שבטח כבר ערערו בה... בעוונותי אני עובדת בשעות הערב כמלצרית/עובדת בדלפק במקום בת"א שהמון אנשים באים אליו. יש לקוחות שבאים ומעירים כל מיני הערות, הסיוט הכי גדול שלי זה ששולחים אותי עם השפריצר לפנות את השולחנות ואז בדר"כ בנים שיושבים שם מתחילים לשגע אותי ולשאול אותי שאלות שאין לי כוח לענות עליהן (לא בקשר לתפריט LOL), בעיקר חבורות של ילדים בני 17-18 שכל פעם שאני עוברת לידם זורקים לי 200 הערות... אני לא יכולה להיות לא נחמדה כי א. אני לא כזאת וב. הבוס שלי יכעס עלי וזה לא ראוי שמלצרית תענה לא יפה, וככה יוצא שאני מגיבה בחיוך גם ללקוחות שכבר עוברים את הגבול וזה מוריד לי את כל החשק לבוא לעבודה שכל אחד מרגיש שהוא יכול להגיד לי מה שהוא רוצה... אז לבנות שהתמודדו ומתמודדות עם זה עכשיו, מה עושים?!
 
זו בעיה

אני הייתי עונה בדיפלומטיות ומקפידה להתרחק מהם, שזו קצת בעיה כשאת צריכה לנקות את האיזור לידם אבל פשוט להקפיד לא להתמהמה ולהסתלק משם כמה שיותר מהר. את יכולה לתת דוגמאות לדברים כאלו שמפריעים לך? אולי נוכל לתת לך רעיונות לתשובות מחץ...
 

BloodSugarCrazy

New member
יש כאלה בכל מקום...

אתמול נכנסו שניים, גם כם ילדים, בני 17-18, והתחלו לשאול אם יש לי ספרים על הומואים כי הם זוג, והיה ברור שהם סתם באים לנסות להסתלבט עליי.. האינסטינקט הראשוני שלי היה להגיד להם ללכת לשחק בכביש או משהו, אבל בתור נותנת שירות זו בעיה להגיד ללקוחות דברים כאלה, אפילו אם הם דורשים כאפה... פלא שאח"כ 95% מאיתנו מפתחים דכאונות/ פסיכוזות/ שנאת אנשים קיצונית?..
 
זה מה שאני אוהבת בעבודה הנוכחית שלי

נוסע שמנסה להתחכם יסבול מזה. אמנם אני לא אגיד לנוסעים שילכו לשחק בכביש, אבל כפי שמבהירים לנו לעיתים קרובות, העבודה שלנו רצינית ומי שיזלזל בה ולא יתן לנו את הכבוד שמגיע לנו, יזכה לטיפול הולם.
 

RReuTT

New member
פשוט לא מתייחסים

גם אצלי רוב הלקוחות בטוחים שהם מה זה מצחיקים, חלקם סתם סוטים ותמיד יש את המתחכמים אני פשוט לא מתייחסת או שעונה בציניות. למנהל שלי האמת אין בעיה עם זה, כשאני עונה בציניות הוא אפילו צוחק, הוא כבר מכיר אותי ואת השטויות שיש לי לפעמים, זה שהם לקוחות לא אומר שמותר להם לדבר אליי איך שבא להם... עם כל הכבוד לזה שהם לקוחות...
 
למעלה