יחסי אנוש בעבודה???

rozit2

New member
יחסי אנוש בעבודה???

היי, זקוקה לעצתכם.... אני עובדת במקום עבודה קצת פחות משנה ויש בחורה שעובדת איתי בצוות והיא סוג של ביץ'. היא חושבת שמגיעה לה הכול, תמיד משחקת אותה המסכנה גם אם היא עושה חצי ממה שאני עושה שם. היא מגיעה מאוחר לעבודה ויוצאת לעתים קרובות מוקדם מהעבודה ,ואני מגיעה בזמן למרות שאני מגיעה ממש מרחוק והיא גרה דקות מהמשרד. העירו לה כבר על עיניין השעת הגעה, אך היא אמרה שקשה לה לקום בבוקר ולכן היא מאחרת ושזה לא ישתנה וכולם שותקים, היא עובדת כבר יותר משנתיים שם. בקיצור ,היא עושה מה שבראש שלה ולא דופקת חשבון לאיש, ומרגיז מאוד אבל איש אינו אומר לה מילה בעיניין. כאילו היא הצליחה להרגיל את כולם לצורת ההתנהגות שלה ואף אחד לא רוצה לריב איתה או להכנס איתה לויכוחים אז שותקים. אבל לי נימאס ,שתקתי עד עכשיו,הערתי לה בפעם הראשונה שהיא הרימה את הטון שלה עליי ומאז היא שינתה את גישתה כלפיי והיא לא העזה להרים את הטון שלה עליי...ועדיין יש לה הערות מכוערות מדי פעם בפעם. הר"צ אף הוא ניראה פוחד ממנה, כי הוא די חדש (קצת יותר ותיק ממני ). היא אפילו העזה לצרוח עליו לפני אורחים מבחוץ ....היא קיבלה על כך נזיפה מגבוה. אבל עדיין היא חושבת שהכול מותר לה ועושה מה שבא לה...ולי אישית נימאס מזה!!! אני חייבת למצוא לזה פתרון, מישהו צריך לשנות את החוקים האלו שהיא בנתה והרגילה את כולם שם אליהם. מה דעתכם?
 
היי../images/Emo140.gif

אני שמחה שהיית אסרטיבית והיא לא מרימה עלייך את הטון. אם יש לה הערות מכוערות מידי פעם, אני בטוחה שתוכלי להתמודד איתן. השאלה היא האם התנהגותה מעצבנת עוד אנשים מלבדך? אם כן, אתם יכולים להתלןנן. לגבי שעות ההגעה שלנ ושעות העזיבה זו בעיה של המעביד. אני מבינה שכבר העירו לה.זה השלב הראשון. התעלמותה לא פותרת את הבעיה.
 
היי

כנראה שהיא עושה עבודה טובה בשביל הבוסים את פשוט יכולה להתעלם ממנה אם את גם טובה בעבודה שלך את פשוט מרגישה רע שאת מתעסקת בזה פשוט תעזבי את זה
 
למעלה