יחס למטפלת

הוא היא

New member
יחס למטפלת ../images/Emo12.gif

בני בן 11 חודשים בעוד כשבוע. לפני שלושה ימים החלה לטפל בו מטפלת חדשה. אני עם הרבה רגשות מעורבים, חששות, השואות עם הקודמת (נראה לי שהמעבר קשה לי יותר ממנו). התחושה שלי שהיא לא רגישה מספיק לא אליי ולכן אני מניחה שגם לא אליו. עם זאת, הוא אינו בוכה איתה הרבה (אני עובדת מהבית ולכן שומעת את המתרחש), וכשאני מגיעה להחליפה הוא מחייך אליה, צוחק אליה בעוד הוא בידיים שלי. אני תוהה האם בגיל הזה החיוכים הללו מהווים אינדיקציה לקשר שמתחיל להירקם ביניהם ועל איך שהוא מרגיש איתה או שמא הוא מצביע בלבד על כך שתינוקות הם גם יצורים חברתיים. אודה מאוד על תשובותיכם
 

לאה_מ

New member
העובדה שהיא לא רגישה אליך, לא אומרת

שהיא לא רגישה אליו. אם את עובדת מהבית, יש לך יתרון עצום, כי את באמת יכולה להיות הרבה יותר קשובה לאינטראקציה ביניהם בזמן שאת שם ולא שם. אני כן חושבת שתינוק ששמח לראות את המטפלת שלו זה סוג של אינדיקציה. יחד עם זאת, מאד מאד חשוב שאת תהיי שקטה, שתוכלי לתת בה אמון, ויש לך את התנאים הפיזיים להשיג את השקט הנפשי הזה.
 

ליאת +

New member
נשמע שהאינטואציה שלך

מאותת לך משהו ואולי כדאי להקשיב גם לכך. לגבי החיוך של התינוק- אני חושבת שבגיל הזה יש להם כבר העדפות ברורות. כשבתי הייתה בת 11 חודש היו לה שלל מטפלים- שני זוגות של סבא-סבתא ועוד ביביסיטר, ואני ידעתי בדיוק עם מי יותר נעים לה ועם מי פחות. זה כבר לא החיוך של ההתחלה שלעיתים הוא לא ספציפי. הם מכירים, זוכרים מפעם שעברה (במיוחד כמובן אם זה קשר יום יומי). עם זאת, כפי שכתבתי בהתחלה- אם משהו מרגיש לך לא נכון איתה אז אני בעד להמשיך ולבדוק ולא לטאטא את זה.
 
למעלה