ייעוץ בעניין גיל שנה וחודשיים

shian

New member
ייעוץ בעניין גיל שנה וחודשיים

בתי בת שנה וחודשיים ואני מרגישה שנכנסתי איתה לסחרור שלא מצליחה לצאת ממנו: היא בת שנה וחודשיים, נמצאת איתי בבית ויונקת. היא תמיד תעדיף לינוק על אוכל למרות שאני מנסה ליצור לה סדר יום של ארוחות היא אוכלת מעט מאוד. בלילה היא מתעוררת מספר פעמים ונרדמת רק בהנקה. היא ישנה מעט מאוד גם ביום וגם בלילה וכמובן שאם היא לא ישנה טוב אז היא גם לא אוכלת טוב. הייתי רוצה לדעת מה דעתכם ולמי אני יכולה לפנות לייעוץ כי מרגישה שצריכה מישהו חיצוני שיעזור לי.
 
ייעוץ בגיל שנה וחודשיים.

כדי לחדד את שאלתך: האם את מעוניינת לסיים את ההנקה? או שברצונך רק להפחית אותה? האם היא עברה לאכילת מוצקים, או שיש קושי במעבר זה? האם קיים סדר יום חוץ מבנושא האוכל?
 

shian

New member
אני חושבת שאני רוצה לסיים

את ההנקה כי מרגישה שנכון לעכשיו אנחנו באיזה שהוא סחרור לא טוב. היא אוכלת מוצקים אבל ממש מעט. אף פעם לא הסכימה לאכול אוכל טחון/מרוסק אז אוכלת חתיכות ולבד אבל ממש ממש מעט. בגלל שהיא לא ישנה טוב בלילה (וגם ביום) אז נכנסת לעצבנות ואז לא מוכנה לאכול אלא רק לינוק. חוץ מזה יש סדר יום גמיש אמנם אבל סדר יום.
 
סיום הנקה

אני חושבת שכתובת טובה להתייעצות היא מדריכת הנקה שתלווה אותך בתהליך הגמילה, באם הגמילה לא תביא לשיפור בסדר היום, בשינה ובמעבר המלא לאכילת מוצקים, ייתכן שכדאי להתייעץ עם פסיכולוגית התפתחותית, שתוכל לייעץ בתחום הרגשי, וכמובן גם דיאטנית שתוכל לייעץ לך בבניית סדר היום הקולינרי, אם היא אוכלת מעט, מה כדאי שיכיל ה"מעט הזה" מבחינת אבות המזון? בהצלחה
 
למעלה