ייעוץ ברכישת מחשב נייד

ייעוץ ברכישת מחשב נייד

היי אני מעוניין לקנות מחשב נייד חדש בעל נתונים טובים (לפחות ג'יגה ראם ו2.4 ג'יגה הרץ) אך לא רוצה להשקיע בו יותר מדי כסף לשם כך, אני מוכן לחכות קצת זמן עד שיצאו מחשבים חדשים יותר, כך שהמחירים של המחשבים עם הנתונים הנ"ל יוזלו קצת. השאלה היא מתי לדעתכם ייצא משהו חדש שיגרום להוזלת המחירים? אתם חושבים שיש סיכוי שזה יקרה בתחילת השנה האזרחית הבאה?
 

tweeg

New member
למה פה?

יש פ' ניידים שהשלוש וארבע ליבות יגיעו לארץ ויכנסו לניידים שהDDR3 יכנס לשוק
 
זה בדיוק מה שרציתי לדעת :)

יש לך מושג תוך כמה זמן כל זה אמור לקרות? חצי שנה/שנה/שנתיים/חמש?
 

tweeg

New member
תשאל בפורום ניידים

אני מעריך בארבע שנים +- עד שמרובעי ליבות יהיו סטנדרט הכפולי ליבה הם סטנדרט כבר עכשיו הDDR3 יהפך לסטנדרט תוך שנה וחצי+- לפי הערכה שלי מצד שני אני לא כזה עוקב וגם אז זה יותר לניחים מלנידים(למרות שהם די מקבילים) תשאל בחומרה ותוכנה(בלי להזכיר מילה על ניידים) ופ' מחשבים נידים אפשר לשאול לאיזה מטרה המחשב?
 
תודה על ההסבר המפורט!

המחשב הוא סהכ למטרות רגילות לחלוטין... אופיס, אינטרנט, אימיול, סדרות, סרטים, מוזיקה וכו'... אולי אפילו טיפה משחקים, אבל לא בשביל זה אני קונה. ואני רוצה מחשב שיחסית יחזיק לי הרבה זמן מבחינה טכנולוגית כי מייקרוסופט החארות אוהבים להשאיר מאחור את כל מי שלא משדרג למוצרים החדשים שלהם... והמוצרים החדשים שלהם דורשים רכיבים חדשניים כל הזמן... לצורך העניין, המחשב הנייח שלי שקניתי לפני 5 שנים, לא יכול להחזיק את ויסטה
 

tweeg

New member
אז ככה

אין לך סיבה לעלות על כפול ליבה של 2.0 בשביל הדרישות האלה וכרטיס מסך OB לדעתי אם תקנה עכשיו לוח אם שתומך בDDR3 אתה מסודר לכמה שנים הבאות המעבדים כרגע נשארים על תושבת של 775 כרטיסי מסך על PCI-E X16 זכרונות על DDR2/3 יש לוחות משולבים כל השאר על SATA וPCI הטכנולוגיה החדשה היא הקרוס פייר/NSI של נבידה וATI בהתאמה שנותנת חיבור מלא של 2 כרטיסי מסך אתה בחיים לא תצטרך את זה לשימושים שלך מחשב נייד שתומך בDDR3 אני לא מכיר אבל נייחים זה לא בעיה המחשב שלך(שאני לא יודע מהו) אולי לא מחזיק וויסטה אבל יש לו ותק של 5 שנים+2 עד שיעברו לויסטה היום כפול ליבה טוב +2 גי'גה זיכרון מספיק לכל דבר שהוא לא תוכנות עיבוד כבדות וכרטיסי מסך זה רק למשחקים כבדים הדבר היחיד שצריך להדאיג אותך הוא טכנולוגית יצור מעבדים (32 ננומטר 45 וכו') שאני לא יודע אם הם מתאימים לסוקט של 775 תשאל בתוכנה וחומרה כמה זמן יחזיק לך מחשב שתומך בDDR3 עם תמיכה בדברים לא כבדים(עריכת וידאו,אודיו,קידוד מסיבי,וכו')
 
למעלה