ייעוץ.....מה נראה לכם?

shir 26 26

New member
ייעוץ.....מה נראה לכם?

מכון הדסה יקר/יקרה שלום רציתי להתייעץ איתך בקשר לקריירה אפשרית עבורי כישוריי: השכלה בכלכלה ועסקים תחום יחסי אנוש- חזק אצלי- מנסיון אני טובה בעבודת צוות, נהנית מלהעביר פרזנטציות, יוצרת קשרים מצויינים עם ממונים, לא מנוסה בניהול אנשים למדתי כמה קורסים בתכנות ויש לי גישה טובה לטכנולוגיה-לא נבהלת מזה אני דוברת גרמנית, אנגלית ועברית שפת אם וצרפתית בינונית (ביליתי חלק גדול מילדותי בארצות בחו"ל...) בת 30 מנוסה בעבודות מול גורמים בחו"ל- מה לדעתך הסיכוי שלי למצוא עבודה עם כסף? אולי יותר נכון שאשאל לאיזה תחום אני יכולה להתאים כאשר מרכיב התגמול חשוב לי מאוד...סליחה שאני גרידי.. אני מודה לך על התשובה ומאחלת סוכות שמח
 
נספחת כלכלית

אחת האפשרויות שכדאי לך לבדוק היא האפשרות להשתלב בקורס נספחים כלכליים במשרד המסחר והתעשיה. תוכלי אולי להשתלב בארץ דוברת גרמנית. השכר נאה אבל לא מתעשרים ממנו. מצד שני זו דרך מצוינת ליצור לעצמך רשת הכרויות ענפה שתפתח הזדמנויות חדשות. לפרטים פני למשרד המסחר והתעשיה.
 

shir 26 26

New member
מכון הדסה................הבעייה....

הלימודים שלי מחו"ל הם לימודי קולג שאינם מקבילים לתואר ראשון עבור הקריטריונים של משרד האוצר...כבר ביררתי... אני אשמח אם יש לך עוד רעיון? כמו כן, האם את חושבת שיש לי סיכוי להשתלב בהיי-טק, נאמר שיווק בינלאומי או מכירות לחו"ל מבלי שיש לירקע טכנולוגי אקדמאי? או שאני לא מציאותית?
 
זה בעיה...

העדר תואר מוכר בהחלט לא עוזר אבל גם לא חוסם את הדרך לחלוטין. השאלה במקרה כזה יותר איך את "עוברת" בראיון- או במילים אחרות איך את בשיווק עצמי. רקע טכנולוגי אף הוא יתרון אבל לא בגדר חובה בכל משרה. יתכן שכדאי לך לשקול ללמוד בקורס לסחר בינ"ל כדי לבוא עם רקע נוסף.אני מצרף מידע על קורס כזה.
 
סחר בינלאומי

ניהול מערך סחרבינלאומי - יבוא ויצוא תעודת גמר 5-6 חודש לימודי ערב 12 שנ"ל ונסיון בתחום 03/9626683 סחרוב 19 הקניון 75707 מכללה למינהל, ראשון לציון, לימודים שונים גם קורס הכשרת מבקרי תיקי יצוא/יבוא - חודש אחד. תעודת גמר 3-4 חודש לימודי יום או ערב תעודת בגרות ונסיון בתחום 03/5142830 רחוב המרד 29 68125 מכון היצוא הישראלי, תל אביב שם הקורס: יצוא יבוא וסחר בינלאומי. פעמיים בשבוע. תעודת גמר 3-4 חודש לימודי ערב תעודת בגרות ונסיון בתחום 03/5631008 החשמונאים 84 בית לשכת המסחר 67132 איגוד לשכות המסחר, תל אביב
 
למעלה