יישומון לאלבומי תמונות..

pol 567

New member
יישומון לאלבומי תמונות..

הי אני מחפש יישומון JAVA לאלבום תמונות דינאמי,כזה ששולף תמונות מהשרת לפי קוד שלי, ומציג אותם ככה שהן נעות כשהעכבר נמצא עליהן. יש כמו אלבומים כאלו שנראים תלת מימדיים,שכשמזיזים את העכבר עליהם הם זזים. אני אשמח לשמוע על שם של יישמון כזה,או כל יישום של אלבום תמונות דינאמי, שלוקח תמונות מהשרת ומציג כך שניתן לבחור תמונה רצויה -כך שהשרת יקבל אינדיקציה איזו תמונה נבחרה וכו.. או שאולי אפשר לעשות את זה בדרך פשוטה יותר עם ASP.NET ,אשמח לקבל כל מידע בנושא כי אני ממש מתחיל. תודה רבה .
 

pitoach

New member
אני יכול להסביר ולעזור לך אם אתה רוצה לפתח

לבד? אחרי הכל זה פורום למפתחים שצריכים עזרה ולא לקודים מוכנים
קודים מוכנים אני אשאיר למישהו אחר...
 

pol 567

New member
כמובן שלבד..

אפשרי עם פקדים VB ב- ASP.NET כמו ListView בתוספת- SQL ? או שאני חייב ג'אווה ? אני די מתחיל בנושא.. תודה.
 

pitoach

New member
כמה נקודות --->

השאלה שלך מצביעה על כך שחסר לך בסיס ראשוני של פיתוח WEB - תחילה עלייך להבין את ההפרדה בין מה זה צד שרת ומה זה צד לקוח המלצה שלי: עזוב מייד כל המשך התעסקות בנושא זה. אני ממש לא ממליץ לך לקפוץ לכיתה ה לפני שלמדת בכיתה א אחרת לעולם לא תוכל להשלים את החומר ולהבין את הבסיס בדרך כלל התחל ללמוד קודם כל HTML לעומק (זה לוקח כשבוע בלימוד מסודר) אחר כך תעבור ללמוד CSS אחר כך תעבור ללמוד JS רק אחרי שיהיה לך את הבסיס הזה (שהוא צד לקוח דרך אגב) תוכל להתקדם לצד שרת וללמוד vb.net tu C# או כל שפה אחרת * מנסיון אנשים שמנסים ללמוד ישר את הדבר האחרון מבלים בפורומים שנים אחר כך ושואלים שאלות ברמת יסוד כי אין להם שום בסיס והם לא מבינים שום דבר אלא רק מבצעים העתק הדבק של דברים שהראו להם ** אני מקווה ומניח שאתה מתכוון ל גווא סקריפט ולא לגווה ! אלו שפות שונות לחלוטין וברמת פיתוח שונה לחלוטין. דווא היא שפת תכנות מקצועית בעוד גווא סקריפט היא כמו שהשם שלה אומר שפת סקריפט פשוטה (וזה מה שאתה צריך עקרונית) הערה: כל דבר דינאמי שאתה רואה בדפדפן כמו הצגה של נתונים והסתרה שלהם, דברים זזים או כפתורים שמצבעים דברים זה נעשה עקרונית בשפות סקריפט כמו JS. HTML היא שפת סימון בעזרתה מבצעים את העיצוב הבסיסי של האובייקטים בעמוד.
 

pol 567

New member
התגובה שלך מצחיקה..

כי נראה שלשלוח אנשים ללמוד דברים מהבסיס זה נפוץ כאן, ומסב לכם איזו שהיא תחושת התעלות,והתנשאות. בכל מקרה, אני כותב כאן אחרי קורס אקדמאי בפקולטה להנדסה, וגם סדנה, די מקיפים בנושאים HTML CSS ו- ASP.NET ואחרי קריאת ספר עב כרס בנושא ASP.NET . אז אומנם אני מהנדס חומרה,אבל אני חושב שקורסים אקדמאים מספיק טובים. אז את שולח אותי ללמוד מה זה צד שרת וצד לקוח ?? :) זאת אחרי שניהלתי צוות שפיתח פרוטוקול תקשורת ייחודי ביניהם :) אינני יודע מאיפה מגיעה תמיד ההנחה שאנשים לא יודעים, על סמך התמקדות במילים פעוטות כמו גאווה או גאווה סקריפט (ברור שהתכוונתי לג'אווה סקריפט אבל שיהיה... ),ואני לא מצליח להבין,מה זה משנה מה השואל יודע או לא יודע. נראה שהמטרה היא לא לענות אלא לשלוח אנשים ללמוד ולייצר לעצמכם תחושת התנשאות -שאתם יודעים יותר . לא רלוונטי,ולא עניינך מה אני יודע, קח אותי בתור X ששואל שאלה, מטופשת(לא במקרה הזה), ותענה . לא בא לך? אל תענה. אבל אל תשלח אנשים לקורסים ושעות למידה, רק כי אתה חושב שזו הדרך הנכונה ללמוד . אני חייב לציין,ללא קשר, שגם אם לא הייתי יודע כלום בASP.NET ,תפקיד הפורום הוא לא לחנך אנשים מהם דרכי הלמידה הנכונות, אלא לענות על שאלות מטומטמות כל שהיו ,של כל מי ששואל . ולא להניח באופן תמוה שהוא לא יודע כלום, ולהתעלם לחלוטין מהשאלה. ואם אין תשובה אז לא עונים. אבל השיטה הזו, לשלוח אנשים ללמוד, במקום לענות תשובות ענייניות, היא די מתנשאת . אולי בשבילי ,במקרה הזה, היה מספיק רק לדעת איך עושים את זה ,ואין לי עניין בלימוד מעמיק שכזה ?? אתה יודע מהן מטרותיי שאתה שולח אותי ללמוד 4 נושאים שלוקחים חודש למידה ?? אני חייב להפוך מומחה WEB ? אני מהנדס חומרה, ומעולם לא שלחתי מישהו ששאל אותי שאלה מטומטמת,ללמוד הנדסה. עניתי והסברתי את הנושא באופן תמציתי וענייני,ישירות לשאלה שנשאלה. כי לא מענייני מה הוא יודע,ומה מטרתו. לפעמים המטרה היתה משדר,ללא צורך בתואר ב RF . אולי התבקשתי על ידי המלך,לבנות אלבום תמונות בלבד,ואז לחזור לעבודתי כנגר ? מה את יודע ? אגב, מחקרים רבים מראים שדרך הלמידה הנכונה,היא דווקא לא ללמוד הכל מהתחלה לפי סדר, אלא לקפוץ למים ולהתחיל מהאמצע, ואז לחזור לבסיס ולשאול שאלות, או אז מבינים טוב יותר את התשובות עליהן. אני מניח שלך לא מתאים ששואלים אותך שאלות "בסיסיות", והם חייבות להיות מתנשאות,מסובכות,כדי שתוכל להפגין כמה שיותר ידע בפני חבריך (שאותם כנראה בכלל לא ראית מעולם ). החכמה לדעת לענות גם על שאלות "מטופשות". וכל זאת,למרות שבמקרה זה, אני מעז להחשיב את עצמי כמישהו שיודע בסיס בנושא ASP.NET ו-VB . וללא קשר,אני מחשיב את נושאי הWEB כפעוטים מאוד ביחס למקצועות ההנדסה,וממש לא דורשים לימוד מעמיק, משום שהם עצמם נושאים ממש לא עמוקים מבחינה אלגוריתמית,ודורשים לרוב ידע טכני בלבד. כל מקרה, אם תקרא שוב את השאלה,אולי תבחין שעניתי לעצמי תשובה די מדוייקת, ולאחר בירור ברשת הבנתי שהדרך הנכונה היא בדיוק זו שהצעתי LISTVIEW , פקד ASP.NET פשוט, שעובד לי מעולה . בלי יותר מדי חפירות . אז איני מצליח להבין מאיפה הסקת שאני לא יודע כלום, אבל זה לא ממש מעניין אותי, כי שוב, המטרה היא בדרך כלל להפגין ידע ולא לעזור מתוך הרצון לעזור.אחרת, כשכתבת שאתה יכול לעזור לי בהודעה הקודמת,הייתה פשוט עוזר. ולא חופר. אז תודה בכל זאת על ה"אין תשובה" . ואני מעריך את הכוונה הטובה.
 

pitoach

New member
לצחוק זה בריא ../images/Emo13.gif שמח שיכולתי לגרום לך בריאות

 

noa 21

New member
האמת היא..

שגם אני הרגשתי את אותה תחושה כשענית (pitoach) לי... נראה לי יש מקום לשיפור בגישה שלך.
 

pitoach

New member
אפשר לשלם לתמיכה ואפשר לקבל מתנה כפי שהיא

הגישה היא מבחינתי היא לא להתחיל לעזור למישהו ששואל אם זה ב JS או בדוט נט ולתת לו עזרה בקוד כשהוא לא מבין את הבסיס של הבסיס של הבסיס של מה זה שרת ומה זה דפדפן ומה זה צד לקוח וצד שרת כמובן שאני יכול לטעות בהתרשמות של הידע של אדם ופועל לפי ההתרשמות מהשאלה
 
למעלה