יכולת לראות ישויות- למקצוענים בלבד

  • פותח הנושא nk29
  • פורסם בתאריך

nk29

New member
יכולת לראות ישויות- למקצוענים בלבד

הי, כתבתי פה לפניכמה חודשים - הרגשתי לא טוב בתחילת השנה - שרפו לי העיניים - וכשקמתי, התחלתי לראות ישויות. אני רואה בכל לילה את המלאך השומר - למי שדתי - ומכיר את "קריאת שמע" - שאומרים לפני שהולכים לישון. אני בחור דתי - אז הציבור שאני בא ממנו - די ספקני בנוגע לראיה הזאת. נפגשתי עם מקובלים - שאמרו שיש לי ייעוד... נפגשתי עם כאלו שאמרו שזה בגלל שאני שייך לילדי האינדיגו... אבל - כמו שכתבתי - לפני כמה חדשים התחלתי לראות מלאכים. רוחות של מתים הייתי יכול לראות מגיל צעיר, גיל 5 בערך - ומלאכים יש להם משהו הרבה יותר חזק ואנרגטי מאשר רוחות. אבל זה לפעם אחרת - או למי שיתעניין מה ההבדל בין הישויות.. לאחרונה התחלתי לראות גם מלאכי מוות (REAPER), אלו שלוקחים נשמות, וזה מפחיד - מה לעשות? תודה מראש.
 

doingood

New member
להיות מוקף באנרגיה חיובית

מה שנקרא בקבלה בחירת הסביבה. עד כמה זה מפריע לך?
 

nk29

New member
אני לא בוחר מתי לראות אותם.... זה בא די

בטבעיות - באוהולך - זהלא משהו שבשעה מסויימת ביום מפיע,או שבאזור מסוים מופיע, או ליד אנשים מסוימים ופיע. המקובל שפגשתי - אמר לי שהמוות מופיע לפי שולחים שלו, כלומר מלאך המוות מורה בד"כ על איסוף הנשמות - וזה כתוב בזוהר. אני לא יודע איך לתעל את כמות האנרגיה הזאת - שאמרו לי שהיא מאד גדולה - לכיוון כזה שאני אנטרל את הראיה או אצמצם חלק ממנה. אחרי הכל - לא כל אחד היה רוצה לראות את המוות. תודה.
 

doingood

New member
מהי סביבת המגורים שלך

ומה התרגול הרוחני שאתה עושה?
 

טליה Talya

New member
חשוב שתדע וידעו כולם

שלבני האנוש יש כוח ועוצמה מעבר לכל ישות ואם לא נוח לך עם אותה יישות אנרגטית פשוט תדרוש ממנה בתקיפות שתסתלק למקום ששמנו באה ושלא תשוב יותר. אתה מוזמן גם להתחבר למלאכיך ולשאול אותם מה אתה אמור לעשות עם כל הידע שאתה נחשף אליו? במה זה יכול להועיל לך ולאנושות?
 

abulele 2

New member
האים המלאכים היו בצורת

עש או פרפר או ציפור שכאשר הם נופפו בכנפיים היה להם צליל מתכתי יפה ? היו לי מראות כאלה באמצע הלילה כשהתעוררתי אבל לא יכולתי לזוז ,הייתי משותק ,אני שואל כי זה מאוד מעניין אותי .
 
למעלה