ילד ללא גבולות

רועית3

New member
שלום
יש לי שני ילדים אחד בן 5.5 והשני אוטוטו בן 3. הוא נולד בסוף דצמבר 2017 ולכן השנה הוא בגן. המורה שלו יצרה קשר איתי לאחרונה כדי להתלונן על ההתנהגות שלו בכיתה: 1. מפריע לילדים אחרים לשחק 2. משליך צעצועים לכל מיני מקומות3. כל הזמן דורש תשומת לב של המורה והעוזרות ורוצה לשבת לידן. 4. אם אומרים לו לא על משהו הוא בוכה בהסטריה וצורח
מבחינה ורבאלית וגופנית הוא התפתח מאד יפה. המורה ציינה שהוא חכם ואוכל בצורה מסודרת כמשהו חיובי..
אצלי בבית דפוסי ההתנהגות שלו דומות לאלו בגן.. הוא גם משליך צעצועים ואני מדברת איתו ומסבירה לו איך משחקים בצעצועים והוא הרבה פעמים מטפס על השיש במטבח ואני כל הזמן מסבירה לו שזה מסוכן וכלום הוא לא מקשיב לי.. כדי לגרום לו לרדת אני פשוט אומרת שאני סופרת עד 3 והוא יורד תוך כדי חיוך.. לא מבינה אם הוא חושב שזה משחק וחשוב לי לציין שאני מדברת איתו בשיא הרצינות והאסרטיביות.
הוא אומר מילים לא יפות והוא חוזר עליהן כמה פעמים ביום.. הנטייה שלי היא להתעלם במיוחד כשהוא אומר את זה כשהוא משחק לבד או כשהוא לא מפנה את הדיבור אלי או לאחיו הקטן..
אני מאד עצובה וכל יום שהוא הולך לגן אני מרגישה לא טוב.. אני רוצה שהוא יהיה ילד עם גבולות ושיכבד את המורה שלו ואותנו בבית.. איתי בבית למרות שזה דורש הרבה אנרגיות איכשהו אני מסבירה לו ומנסה לגרום לו להבין מה אסור ומה מותר. אני לא יודעת אם מה שאני עושה נכון או לא..
חוץ מזה עברתי ניתוח לאחרונה ואני מותשת נפשית וגופנית.. וזה גורם לי להיות רגשית יותר מדי.. אני מבולבלת ורוצה שהבן שלי יהיה ילד שמח עם גבולות.. מה אני צריכה לעשות?
 
למעלה