ילד מאומץ שהוא בן יחיד למאמצים מתגייס לצבא

RonspotNL

New member
לא שואלים את האם הביולוגית כי לרוב זה מה שאימוץ אומר

אם זו חטיפה של הילדים ואו לחץ גדול מאחרים (כמו השירות ועמותות אימוץ בתשלום כי הרווח בשבילן גדול מאות אלפי שקלים על ילד זה רווח לא קטן )על וויתור הילד זה לא משנה עדיין זה מה שאימוץ אומר אבל מבחינת הצבא במקרה הזה אין כל מידע אם יש לילד אחים ואחיות מהוריו הביולוגיים ולכן זה בהחלט משנה ואם יש לו פרופיל קרבי הוא בהחלט יכול להתגייס לקרבי אני די בספק שימניכו לו פרופיל אם הפרופיל שלו מתאים לקרבי
 

nokesa

New member
ילד מאומץ שהוא בן יחיד למאמצים מתגייס לצבא

ילד מאומץ מרוסיה ,שהוא בן יחיד למאמצים, מתגייס לצבא
שאלו אותו בצו ראשון בזמן אימות נתונים
האם יש לו אחים ביולוגים הוא ענה שהוא לא יודע
( הכוונה היא מהאמא הביולוגית ברוסיה )
ענתה לו החיילת שאמתה את הנתונים שאם כך הרי
שמבחינת הצבא הוא לא נחשב לבן יחיד ( כי יתכן שיש לו אחים ביולוגים אי שם ברוסיה אמל האמא הביולוגית הלא ידועה) ולפיכך יכול הצבא לגייס אותו לקרבי גם ללא אישור ההורים בפועל.
זהו ! בעיני הצבא אני לא אמא שלו יותר. ומתיחסים לאמא הביולוגית שיתכן שיש לה עוד ילדים .... אני לא נחשבת לאמא של ילד יחיד .
האמת שצחקתי כי זה נשמע כמו נערה מטומטמת שאמרה לבן שלי דברים מטומטמים אבל בכל זאת ...
 

KallaGLP

New member
נשמע מגוחך ולא נראה לי שהחיילת באמת מבינה

מה היא אומרת. גם לא נראה לי סביר שיש לה סמכות שגוברת על זו של מסמכים רשמיים של משרד הפנים. אני חושבת שכדאי לנסות להסדיר את העניין בפנייה רשמית לצבא.
 

fatfat

New member
מעבר לתשובה האבססורדית, אני הייתי פונה

מיידית לאינסטנציות הגבוהות בצה"ל ובמיוחד במדור גיוס חיילים, כי אותה חיילת נתנה תשובה על פי הבנתה ועל פי הנהלים/הנחיות שקיבלה מהממונים עליה.

צריך לדרוש שבצבא יהיו נהלים ברורים לגבי גיוס של מאומצים ובמיוחד לגבי כל הקשור להתייחסות למאמצים כאל הוריהם לכל דבר.
 

RonspotNL

New member
אני יכול להבין את החיילת

כי מאוד ייתכן ויש לו אכן אחים /אחיות ביולוגיים/לוגיות למרות שאין מידע עליהם את אימו המאמצת אבל גם אימו הביולוגית היא האמא שלו רק באופן אחר מה לעשות זו המציאות החיילת לא אמרה דברים מטומטמים אלא דברים שהם די הגיוניים בסך הכל מה שכן הצבא צריך להיות עם רגישות לנושא מכל מיני סיבות ....
 

KallaGLP

New member
זה לא רלוונטי איך מתייחסים לאם הביולוגית.

אם נתעלם לרגע מכך שבכל מקרה אין לחיילת בכלל מושג אם יש לו אחים ביולוגיים או לא והיא לא יכולה להחליט שרירותית שיש לו בלי שיש כל מידע ברשותה על העניין, מבחינת האם המאמצת זה בכלל לא משנה כי עבורה הוא בן יחיד ולעובדה שיש לו אולי אחים ביולוגיים אין קשר אליה והיא לא הופכת את האחים הביולוגיים הפוטנציאליים לילדים שלה. עבור האימא הזאת הוא בן יחיד גם אם יש לו עוד 10 אימהות חוץ ממנה ועוד 100 אחים ביולוגיים. אולי הוא לא בן יחיד של אימו הביולוגית, אך הוא בן יחיד של אימו המאמצת. לאימא הזאת אין ילדים אחרים חוץ ממנו ולכן מגיעה לה התייחסות כמו לכל הורה לבן יחיד.
 

KallaGLP

New member
ואם לנסח זאת במילים אחרות, השאלה הנשאלת אינה

אם היא האימא היחידה שלו, אלא אם הוא הבן היחיד שלה.
 

RonspotNL

New member
בטח שזה רלוונטי

האם הביולוגית היא חלק מחייהם של הילדים המאומצים גם כן אמנם באופן אחר אבל עדיין היא קיימת בחייהם עצם זה שאין מידע אם יש לו אחים ביולוגיים אומר שמאוד ייתכן ויש עבור האם המאמצת זה לא משנה אבל מבחינת הילד המאומץ זה משנה בהחלט כי הוא זה שמשלם את המחיר ...
 

KallaGLP

New member
מה זה קשור?

בתור אימא שזה הבן היחיד שלה אמורה להיות לה הזכות החוקית לא להסכים שילך לקרבי. זו זכותה על פי חוקי מדינת ישראל וזה לא מפריע לו להתייחס לאימו הביולוגית איך שהוא רוצה.
 

RonspotNL

New member
אם הפרופיל שלו מתאים לקרבי אין סיבה שלא יתגייס לקרבי

היא אימו המאמצת לא הביולוגית וכנראה שהצבא רואה את ההבדל (ודי בצדק)
 

KallaGLP

New member
אין הבדל בחוק בזכויות הוריות בין הורים ביולוגיים למאמצים.

חיילת צעירה שכנראה לא ממש מבינה בתחום אמרה שטות, ואתה הופך את זה לדיון בנושאים שכלל לא קשורים לעניין. אין פה מקום להתפלספות, יש חוק, מבחינת החוק הורה מאמץ הוא הורה רשום במסמכים הרשמיים ואין הבדל בזכויות שלו. אם הורה מאמץ הוא הורה לילד יחיד, מגיעות לו בדיוק אותן זכויות כמו להורה ביולוגי לילד יחיד, ובזה זה נגמר. בפרט, אם הוא בן יחיד על פי חוק נדרשת חתימת הורה כדי שיוכל ללכת לקרבי. אין לזה כל קשר לכושר שלו, אלא לעובדת היותו בן יחיד להוריו. כל יתר הדברים, בין אם הם נכונים או לא, כלל אינם רלוונטיים ולא קשורים לעניין הספציפי הזה.
ולא שזה רלוונטי מבחינת החוק, אך באמת נדמה לך שהורה מאמץ יתאבל פחות על ילד שנהרג חלילה מאשר הורה ביולוגי? בתור אימא ביולוגית ומאמצת, אין שום הבדל באהבה ודאגה לילד ביולוגי ומאומץ. אולי אתה באופן אישי, בתור ילד מאומץ, תתאבל פחות על הוריך המאמצים אם חלילה יקרה להם משהו, מאשר על הוריך הביולוגיים, וזה עניינך הפרטי וזכותך. אבל אתה לא נמצא במקומו של הורה מאמץ ואין לך כל אפשרות לקבוע שיכאב לו פחות מאשר לכל הורה ממוצע. אבל, כאמור, זו סתם הערת אגב, כי מבחינת החוק הדיון הזה חסר כל משמעות.
 

RonspotNL

New member
כרגיל הזלזול ...

מאיפה לך שהחיילת לא מבינה בתחום?אולי תידרכו אותה בנושא? מה גם שהרבה מאוד מכם ההורים המאומצים לא מבינים גם כן שום דבר כשזה נוגע לילדים מאומצים ורואים את זה בדיונים שוב ושוב ...מבחינת החוק אמנם ההורה המאמץ הוא ההורה מבחינת זכויות אבל עדיין מבחינת הצבא אין כל מידע אם לילד המאומץ יש אחים ביולוגיים מהוריו הביולוגיים ככה שמבחינת הצבא מאוד ייתכן שהוא לא בן יחיד אם זה נכון או לא מבחינת הצבא זה לא אני קובע אלה החלטות צבאיות שנית ילד מאומץ משלם את המחיר על היותו מאומץ כל חייו אם ייפול בקרב גם הוריו הביולוגיים ומשפחתו הביולוגית משלמים מחיר כי לא יוכלו לראות אותו שוב אולי בעתיד ואולי גם לא יידעו שנפל אבל הורה מאמץ אולי יתאבל יותר כי הוא מאבד גם את כספו אולי ( כי הרבה הורים משלמים עשרות אלפי שקלים על ילד או ילדה) אם הייתי הורה מאמץ כמאומץ בוגר בעצמי הייתי נותן לילד להחליט לבד כי הוא זה שצריך לעשות את השירות זה נתון לשיקולו בלבד אבל בהחלט הייתי מסביר לו את ההשלכות ואת הדילמה בנושא
 

KallaGLP

New member
אתה זה שלא מבין את מהות החוק. או לא רוצה להבין.

החוק אמור למנוע מ*הורה ספציפי* אובדן של הילד היחיד *שלו*. אף אחד לא מזלזל בקיומם של אחים ביולוגיים או האימא הביולוגית, אבל זה פשוט לא קשור לעובדה שלאימא המאמצת הוא הילד היחיד, והורה שיש לו ילד יחיד אמור לפי החוק לאשר שהוא מסכים שילך לקרבי, ואם הוא לא חותם ולא מאשר - הילד לא אמור ללכת לקרבי.
אין בכך שום פגיעה במעמד של הורים או אחים ביולוגיים או ברגשות הילד כלפיהם או ברגשותיהם אליו. זה לא על חשבונם בשום צורה. להיפך, זה אפילו ימנע מהם לאבד אותו, חלילה.
הדברים שאתה אומר על הכסף פשוט מכוערים. אם מאבדים ילד חושבים על כסף? ואם ילד ביולוגי נולד אחרי טיפולי פוריות יקרים, אז גם הוריו חושבים על הכסף אם חלילה קורה לו משהו?
אתה חסר הבנה ורגישות מינימלית לכאב של הורים על אובדן ילדם, ואתה עוד מאשים אחרים בחוסר רגישות.
 

RonspotNL

New member
כשלוחצים על הורה לוותר על ילד

אם זה דרך השרות או כל עמותת אימוץ (חלק מסיבות כספיות ורווח) זה מבחינתי חוסר רגישות ממדרגה ראשונה אובדן ילד ביולוגי ואובדן משפחה ביולוגית זה מחיר ששני הצדדים משלמים בשביל שההורים המאמצים יוכלו " להנות" מהמעמד " הורה " גם ההורה הביולוגי וגם הילד המאומץ משלמים מחיר לכל חייהם ילד ביולוגי שנולד להורים ביולוגיים ונשאר בחזקתם לא מאבד את הוריו שורשיו ואת כל מה שהוא הוא עדיין הילד הביולוגי של הוריו זה קצת אחרת מאשר ילד מאומץ שמאבד את הוריו ומשפחתו הביולוגיים ברגע שנלקח ממשפחתו ...
 

KallaGLP

New member
אין לך מושג מה היו נסיבות האימוץ, אבל זה לא רלוונטי.

איך זה בדיוק ישפר את המצב אם האימא המאמצת תאבד את הילד היחיד שלה וגם המשפחה הביולוגית בכל מקרה תאבד אותו במקרה כזה? איך זה יכפר על העובדה שלחצו על האם הביולוגית לוותר על הילד, גם בהנחה שזה מה שעשו? זה יקל עליה להתמודד עם עובדת מסירתו לאימוץ אם היא תדע שבנה נהרג במהלך שירות קרבי? מה, אם היא נאלצה לוותר עליו, אז עדיף שיניחו לו למות במהלך השירות הצבאי רק כדי שגם האם המאמצת לא תזכה בו, חלילה? ואיך העובדה שהיה מעורב כסף, אם בכלל, רלוונטית לאובדן חיים שניתן היה לשמור עליהם או מצדיקה אותו? איך העובדה שהאם המאמצת תכאב את אובדן בנה היחיד תקל על סבלה של האם הביולוגית במקרה שימות?
כל הדברים האלה אינם רלוונטיים כי מדובר בחוק שמקנה את הזכות להורה החוקי להחליט אם הוא מוכן שהילד היחיד שלו ישרת שירות קרבי, אבל גם בהנחה שהם כן היו רלוונטיים ואפילו נכונים, איך מניעת זכותה החוקית של האם המאמצת להחליט אם היא מוכנה לחתום על האישור שבנה ישרת ביחידה קרבית יעזור כאן במשהו למישהו מהצד הביולוגי של המשפחה או ליחסים בין הצד הביולוגי לילד המאומץ? בחיי שאני מחפשת ולו שמץ של היגיון בדבריך, ואני פשוט לא מצליחה למצוא.
אתה פשוט מעוניין באופן עיוור ואוטומטי ובכל מחיר לשלול כל זכות ולהתעלם מכל רגש של הורים מאמצים, אפילו אם זה לא מועיל בשום צורה לילד עצמו ולצד הביולוגי ועלול אפילו לפגוע בהם (במקרה שהילד ייהרג במהלך השירות).
עם קיצוניות, אובססיביות ופנאטיות עיוורת אין כל טעם להתווכח. תחשוב מה שאתה רוצה, זה לא ישנה את המציאות.
 

RonspotNL

New member
בואו נודה באמת אימוץ צריך לקרות רק אם יש סיבות טובות לכך

אבל לרוב זה פשוט לא המקרה לרוב זה לחץ מהשרות עמותות אימוץ לשם רווחים ולכן
1)אם ביולוגית וילד מאומץ מאבדים הכל מרגע שהאימוץ נכנס לתוקף ושני הצדדים משלמים את המחיר לכל החיים על מנת שהורה מאמץ יהנה מהמעמד "הורה" בעזרת השרות למען ההורים המאמצים והעמותות המקבלות כסף בשביל זה זו המציאות סחר בילדים תמיד רלוונטי במקרים כאלה
2)מי שעושה את השרות הצבאי הוא הילד עצמו הילד צריך בעצמו להחליט כשהוא יודע מה ההשלכות של כל העניין
3)שוב הורים מאמצים לא משלמים הון תועפות לעמותות והשרות לא לוקח (לרוב בלחץ גדול) ילדים מההורים הביולוגיים סתם מכיוון שאלה רווחים לעמותות ולשרות יש לסחר בילדים ביקוש גדול כשהמטרה שלהם היא להוציא כמה שיותר ילדים מההורים הביולוגיים על מנת לספק את הביקוש רגש לא שייך לעניין מכיוון שאת זה מגלים רק אחרי שהאימוץ נכנס לתוקף אם האימוץ "מצליח" או לא אם הילדים נשטפים מספיק עם שקרים בשביל לחשוב ש"הצילו" אותם מהוריהם הביולוגיים זה אולי יכול להצליח ואולי לא...
4) בכל מקרה שרות צבאי תמיד יהווה סיכון לכל חייל (אם כי חיילות פחות)ואת זה צריך לקחת כל חייל בחשבון כשהוא מתגייס רק שילד מאומץ חייב לחשוב על הסיכון הרבה יותר כי מאוד ייתכן ואם ייהרג במהלך השרות גם הוריו הביולוגיים לא יוכלו לדעת את זה ומי יודע כמה שנים יחכו בציפייה עד שיפתח את התיק ? הכי מצחיק זה שאתם חושבים על רגשות ההורים המאמצים אבל לא שמים על הרגשות של הילדים המאומצים אפילו במעט אני לא מדבר בקיצוניות או פאנטיות אלא פשוט מראה את המציאות כמו שהיא זה שאתם לא רוצים להפנים דברים זו כבר בעיה שלכם ובעיה די גדולה לטעמי כהורים מאמצים ...
 

KallaGLP

New member
אני לא יודעת אם לרוב זה המקרה, בטח לא במדינות

כמו רוסיה, שבהן לעיתים במקום להשתמש באמצעי מניעה או לעשות הפלה, האימהות הביולוגיות פשוט משאירות את הילד בבית חולים מיד לאחר הלידה ואפילו אינן מתעניינות אחר כך מה עולה בגורלו. אבל גם בהנחה שברוב המקרים מאלצים הורים ביולוגיים שכן מסוגלים ורוצים לגדל את ילדיהם לוותר עליהם, אין לדעת מה קרה במקרה הפרטי שבו מדובר כי אין לנו שום מידע על נסיבות המסירה לאימוץ הספציפיות במקרה הזה.
אבל גם בהנחה שכל מה שאתה כותב נכון גם במקרה הספציפי הזה, האימוץ המדובר הזה הוא כבר מזמן עובדה קיימת ומוגמרת בשטח ואימו המאמצת היא אימו על פי חוק ויש לה זכויות הוריות. עובדתית וחוקית היא מוכרת כאימו והוא כבנה היחיד, ובלי קשר לסיבה ולאופן שבה אומץ היא אוהבת אותו ודואגת לשלומו ולבריאותו. אפשר לדון בשאלה העקרונית והפילוסופית אם ומתי טוב או מותר למסור ילדים לאימוץ, אבל שוב - כל זה לא רלוונטי למצב הקיים בפועל במקרה הפרטי הזה, שבו האימוץ כבר מזמן התרחש והילד המאומץ כבר הוכר כבנה החוקי של אימו המאמצת. איך ולמי יעזור במקרה הזה למנוע את זכויותיה החוקיות, שאין להן במקרה הזה אפילו כל קשר ואינן באות על חשבון המשפחה הביולוגית, שלפיהן יש לה זכות להחליט אם לחתום על אישור לשירות קרבי או לא?
כאמור, אם אתה רוצה להיאבק למען שינוי חוקי האימוץ, בבקשה, איש לא מפריע לך. אבל זה לא קשור כלל למקרה הספציפי שלפנינו וכבר לא ישנה לגביו דבר, ובטח ובטח שהזכות לחתימה אינה פוגעת בשום צורה ביחסים פוטנציאליים או ברגשות שיכולים להיות בין הילד המאומץ למשפחתו הביולוגית. היא רק יכולה לתרום לסיכוי שיישאר בחיים. אין לי ספק שגם משפחתו הביולוגית לא הייתה רוצה שהילד ימות רק כדי שלא יתנו לאימו המאמצת לממש את זכותה להגן עליו, בין אם זה יובא לידיעתם ובין אם לא.
נכון, החיים הם דבר מסוכן, ואפילו בלצאת מהבית ולנסוע בכביש יש סיכון, ואף אחד לא יודע אם לא ימות בעוד שנייה או דקה או שעה או יום או שבוע או חודש וכו'. אבל זה לא אומר שצריך להגדיל את הסיכון הזה כשיש אפשרות להקטין אותו. שירות קרבי הוא בהחלט מסוכן יותר לחייו של החייל משירות שאינו קרבי, וזה בלי שום קשר לשאלה אם הוא מאומץ או לא ומה היו נסיבות האימוץ ואם הן מוצדקות.
אתה רוצה להיאבק על שינוי חוקי האימוץ? בבקשה, יש דרכים לפעול למען כך, אבל לא צריך וזה גם לא יעזור, לעשות את זה על חשבון זכויותיהם של אנשים במצב שהוא כבר עובדה קיימת ושממילא הפרתן אינה יכולה לעזור במאום לאף אחד מהצדדים המעורבים, כולל לאלה שאתה חפץ ביקרם (אלא רק להזיק להם במקרה הגרוע ביותר), או לשנות את העבר. אישית, אני לא רואה איך לעשות דווקא לאם המאמצת במקרה הזה יכול לשמש הצדקה לסיכון חיי הילד או לקדם במשהו את רווחתו האישית או את רווחת משפחתו הביולוגית.
אנחנו לא אלה שמתעלמים מהצד המאומץ או הביולוגי, בטח ובטח לא במקרה הספציפי הזה, שבו הפרת זכויותיה החוקיות של האם המאמצת לא תתרום מאום לצד הביולוגי כי זה גם לא אמור להיות באינטרס המשפחה הביולוגית להניח לילד לקחת סיכון גדול שאפשר היה בקלות למנוע. אם יש מי שמתעלם מטובתם ורגשותיהם של כל הצדדים ללא יוצא מן הכלל, כולל הביולוגיים, במקרה הפרטי הזה הוא אתה, כי אתה טוען שזה מוצדק לסכן את חיי הילד רק כדי להוכיח נקודה עקרונית נגד אימוץ ולעשות דווקא לאם המאמצת.
ומי שעקרונות יותר חשובים לו מרגשות או מחיי אנשים בשר ודם, הוא בהחלט קיצוני, פנאטי ואובססיבי, לא משנה כמה יכחיש זאת
 

RonspotNL

New member
אני שנים ארוכות

בקשרים עם מאומצים ועוקב אחרי סיפורי מפגשים של אחרים /רות הסיפורים שבהם אימהות משאירות ילדים בבית החולים אחרי הלידה וללא התעניינות אחריה מתגלים ברוב המקרים כשקר גדול ולרוב המצאה של העמותות פה בהולנד התגלה שמשנות ה80 ועד היום הרבה אימוצים לא היו כחוק והרבה חטיפות היו ועדיין חלק מהפעילות של העמותות השונות כשכרגע יש תביעה וככל הנראה תהיה חקירה נרחבת בנידון כשהרבה מהמקרים היו עם התירוץ הזה שאמהות נטשו את הילדים התבררו כלא נכונות בכלל מעדויות שונות אני אומר בזהירות שאני בספק אם זה שונה בעמותות הישראליות או מפעילות השירות אני בטוח שזה קיים גם בהן רק שאין לי מושג מתי ואם העניין הזה יתפוצץ גם בארץ כמו שזה התפוצץ כאן אבל כנראה שזה יקרה מתישהוא כמו שזה קרה כאן בעיקר אחרי פרשת התיקים הזרוקים מי יודע מאוד ייתכן וזה יקרה בקרוב ...

בכל מקרה :
הכל רלוונטי שזה נוגע לילד מאומץ וכן זה בא בהחלט על חשבון המשפחה הביולוגית ועל חשבון המאומץ עצמו הרי שלקחו אותו ממנה וההשלכות הן לכל החיים גם של המאומץ וגם של המשפחה הביולוגית ולכן ילד מאומץ צריך להבין את כל ההשלכות בזמן הגיוס כי המצב של המאומץ רגיש יותר ההורים הביולוגים לא ידעו ככל הנראה שבנם נפטר בקרב חס וחלילה ואם זה מה שיקרה הם מאבדים אותו פעמיים .... אנחנו לא מדברים על החיים ככלל שיש בהם סיכונים תמיד אלא על שירות צבאי שבו יש סכנה כל הזמן ושירות צבאי בישראל הוא חובה את מודעת לזה בדיוק כמוני ואם יש לו פרופיל קרבי אני בספק אם יורידו לו את הפרופיל...
שינוי חוקי אימוץ חייבים להשתנות בכל מקרה אבל כל עוד ביקוש לסחר בילדים קיים השינוי לא יבוא לא מצד הפוליטיקאים לא מצד השירות והעמותות ולא מצד המדינות השונות ולא מצד ההורים המאמצים כי לכל הגורמים האלה יש אינטרס להשאיר את המצב הקיים על חשבון הילדים ועל חשבון המשפחות הביולוגיות כשאתם לוקחים ילד מהוריו הביולוגיים אתם חושבים על עצמכם בלבד לא על הילדים עצמם אז שוב אם הצבא מחליט משהו זה עניין של הצבא לי אין כל השפעה בנידון אבל אני בהחלט מבין את ההחלטה כמאומץ בוגר
 

KallaGLP

New member
אף אחד לא אמר שהוא צריך להתחמק משירות צבאי.

אבל זה לא אומר שכבן יחיד הוא חייב לשרת דווקא ביחידה קרבית. זה לא עניין של פרופויל, אלא של חוק במדינת ישראל, וגם פקידים בצבא עושים טעויות, ואני מקווה שהטעות הספציפית הזאת תתוקן. יש הרבה תפקידים חשובים בצבא פרט לתפקידים קרביים וגם אתה יודע זאת מצוין.
אין בעיה עם זה שיש לך את הדעות שלך ועם זה שתיאבק למען מה שאתה מאמין בו, אבל יש דרך מעוררת כבוד לעשות זאת ויש לא. במקרה הנוכחי אתה בכוונה נובח על העץ הלא נכון. המקרה הזה פשוט לא רלוונטי לעניין שעליו אתה מדבר, וזה סתם שרשור לא קשור שאתה משתמש בו בצורה צינית למדי בתור במה כדי לקדם את האג'נדה שלך, וגם את זה אתה מבין מצוין.
ו"אנחנו" לא לקחנו ילד מאף אחד. הבת שלנו הייתה חצי שנה בבית חולים (כי לא היה אפילו מקום בבית ילדים בשבילה) ועוד חצי שנה בבית ילדים לפני שאימצנו אותה, ובכל התקופה הזו אמה הביולוגית לא התקשרה ולו פעם אחת כדי לשאול לשלומה. אז להאשים את המאמצים שהם לוקחים את הילדים בכוח מהוריהם הביולוגיים האוהבים זה פשוט אבסורד. לשיטתך, היה עדיף שהייתה נשארת בבית ילדים, ללא משפחה שאוהבת אותה ודואגת לה. עדיף שהייתה גדלה שם בין עוד רבים כמוה שצריכים להילחם על כל פירור של תשומת לב מאנשי הצוות המעטים שבסוף המשמרת הולכים הביתה למשפחות שלהם, וצוברת בדרך עיכובים התפתחותיים ורגשיים בגלל חוסר באהבה, תשומת לב וטיפוח, עד שמתישהו בגיל ההתבגרות הייתה נזרקת לרחוב ועוסקת בזנות וסמים, כמו שעולה בגורלם של רבים מהילדים האלה, שהוריהם הביולוגיים כל כך אוהבים ורוצים אותם. אני בהחלט מאמינה שלמען קידום האג'נדה שלך, היית שמח שילדים כמוה היו נמקים בבתי ילדים. אל דאגה, אתה בחברה טובה, גם פוטין חושב שזה עדיף.
אבל שוב - מה זה בכלל קשור לנושא השרשור הזה? אובססיה ואג'נדה בכל מחיר, כבר אמרנו?
 
למעלה