ימין ושמאל רק חול וחול

crazyelli

New member
ימין ושמאל רק חול וחול

או: מדוע אני תומך בשמאל הלאומי. השמאל המתון והימין המתון כבר כמעט אינם קיימים בשיח הציבורי וגם אם קיימים, הם כמעט ואינם נשמעים. כבר מאמצע שנות השבעים נזרעו זרעי הייאוש שהתבטאו בכך שאנשים חיפשו מפלגת מרכז שונה וחדשה אשר תשנה את המפה הפוליטית וכך קמו ונפלו בזו אחר זו ד"ש, יחד, שינוי של לפני מר"צ, שינוי של אחרי מר"צ, מפלגת המרכז, הגמלאים ובטח שכחתי עוד כמה בדרך. אחרי כל כך הרבה אכזבות, די איבדנו את התקווה. השאלה היא מהי האלטרנטיבה? האם להצביע למי שאנחנו יודעים שהוא לא טוב לנו, בבחינת זה אמנם רע, אבל רע שאני מכיר. או שאולי להמשיך ולקוות שיום אחד לא נתאכזב. או שאולי להתנתק מהדבר הזה שנקרא פוליטיקה ולהשאיר את הזירה לסמולנים ולימין הקיצוני. כרגע נראה שהמגמה בה בוחר הרוב השפוי הוא האופציה השלישית ואנחנו רואים שהמצב רק הולך ונהיה גרוע. אז כן, אני אמשיך לנהות אחרי מי שיציע לי אלטרנטיבה ראויה למצב הנוכחי, כי פשוט אין לי ברירה אחרת, עם המצב הנוכחי אני ממש לא מוכן ולא מתכוון להשלים. לטור המלא
 
אלטרנטיבה? איזו אלטרנטיבה?

אלטרנטיבה של מי שמשתמש בציניות באופן שבו הקיבה פשוט מתהפכת ברצח רבין, ובזכרו, רק לשם תקיפה אישית של ההנהגה הנוכחית (תוך מיקוד ברור בברק שזוכה להיות אוייב האומה מספר 1 באופן שגם נתניהו לא חלם להיות עוד ב96)? הצלחתם לגרום לי לרצות להקיא מיד אחרי נחיתה בנתב"ג. אבל זה הדבר היחיד שהצלחתם לגרום לי, כי חוץ משאתם מנהלים קמפיין מבחיל - אין לי מושג מי אתם ומה אתם רוצים ומה בדיוק אתם חושבים שאתם מחדשים תחת השמש. אולי גם לכם אין מושג (מה שאולי מרמז שאתם קשורים לצ.לבני? או אולי דווקא לש.מופז? האדלרים כבר החליטו בעד מי הם הפעם?).
 

haemek11

New member
הכתיבה שלך מעוררת גועל.

וההנהגה הנטכחית כושלת, זאת הסיבה שברק אויב האומה כי הוא מוריד אותנו שאולה, בחוסר כשרונו הכולל.
 
מי גורם לנועה להקיא ?

נועה - כתיבתך הולכת ונהיית מגעילה כמו המנהיג שלך. חבל בכלל שנחתת בנתב"ג - יכולת ישר לנסוע לאוגנדה, אולי שם היו מקבלי יצוריים מאוסים כמוך. או שאולי יכולת להישאר בעיר האורות ולעבוד במקצוע המתאים לנשים מגעילות כמוך.
 
חה חה חה

א . אין לי אחות ב . לפי הסגנון שלך את כבר מזמן במקצוע ג . לפי הפה המלוכלך שלך כנראה לא יהיו לך לקוחות ותישארי מובטלת
 

ידותון

New member
הכל טוב ויפה...

אך אחרי שקוראים את המניפיסט שלכם מוצאים שאין שום דבר מתון או "מרכז" בדעותיכם
 
למעלה