יעקב ויהודה כבר לא עובדים יחד?

יהורמי

New member
יעקב ויהודה כבר לא עובדים יחד?

ככה לפחות טוענת שורה קטנה בכותרת האחורית של ידיעות אחרונות הבוקר. הסיפור המלא - מחר ב"7 לילות". מעניין... אני מקווה שזו סתם כותרת מפגרת..
 

ספי סול

New member
אהלן יהורמי ממש צריכות להיות בשורות מרעישות

כדי לשמוע ממך הא........... טוב אז פוליקר וגלעד סגרו את הבסטה מקווה שזה יעשה רק טוב לשניהם למה לי כבר נימאס לחכות עוד שנה ועוד שנה לאלבום או משהו................................... טוב נו אוחלי לא נימאס אבל כמה כבר אפשר לחכות הא............... חחחחח לפחות פוליקר שוב בכותרות העיתון................
 

יהורמי

New member
אני ממש עורב הסערה :)

אני לפחות מקווה שזה לא נגמר ביניהם בסכסוך, ככה זה לא פוסל שיתוף פעולה חוזר בעתיד , בהנחה שיהיה איזשהו אלבום בעתיד או שהאלבום הבא של יהודה הוא פשוט על אותו תקן כמו Duke Nukem Forever. והמבין יבין. לפחות אני הולך להופעה במוצ"ש בירושלים, וו הוו!!!! :)
 

willo1

New member
מה גורם לשני אנשים שמכירים

אחד את השני כל כך הרבה זמן להיפרד, מקצועית וידידותית. צריך משהו גדול באמת תהנה בהופעה!!
 

יהורמי

New member
לפי הכתבה

שבה, אגב, לא ראיינו לא את יעקב ולא את יהודה (לא הסכימו להתראיין) , כותב הכתב שיהודה טוען שהקשר מוצה. הכתבה טוענת שהפרקציונזם של יהודה גרם לו לגנוז כמה וכמה אלבומים (!!!) ושיש לו המון חומרים שהוא לא מוציא כי לטענתו הם לא מספיק טובים. חיים רומנו אמר שבעקבות התכונה הזו גם הוא הפסיק , בסופו של דבר, לנגן עם יהודה. יש המון שאלות שעולות מהכתבה, שבה, אגב, מרואיין מנוליס רסוליס שטוען שגם הוא הסתכסך עם יהודה למרות שבסוף הם השלימו, אבל אם תשאלו אותי - התכונה הזו של הבנאדם היא זו שמספקת לנו חומרים שאנחנו כ"כ אוהבים לשמוע. אמנם זה גורם לו לשרוף גשרים פה ושם, אבל מעבר ללהיות מעריצים, לקרא ולהתעדכן איך שאפשר וניתן - אנחנו לא יודעים מה קורה אצל הבחור בבית ומה מתחולל בנפשו פנימה. לכן.. מה גורם להם להפרד...לא נדע, אבל נקווה שזו פרידה קצרה :)
 

ספי סול

New member
אם הם לא מתראיינים אז לשם מה הכתבה הזאת בכלל

כאילו לא ידענו שהם כבר לא עובדים יחד................ שני הענקים האלה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

willo1

New member
נכון

טוב יש להם מלא קטעים כאלה לעיתונות כשאין להם מה לכתוב הם מתלבשים על עניין מסויים בלי בכלל תגובה של הנושא. אולי זה בעצם יגרום לדיסק של יהודה לצאת עכשיו יותר מהר? *מרשה לעצמי לחלום על זה*
 

ספי סול

New member
סתם כתבה לא לעיניין מה מראיינים שם את חיים

רוןמנו לא מספיק ליכלך עליו לפני כמה שבועות שוב חוזרים לאותו הנושא............. אם לרומנו היה כל כך קשה לעבוד עם פוליקר אז למה לעזאזל הוא נישאר איתו 22 שנה ועוד חיכה ליהודה שיעיף אותו םפשוט קשה לך קום ותעזוב יא מניאק!!!
 

willo1

New member
מה שאני לא מבינה

זה איך יש לו אומץ להגיד את זה בעיתון. אני לא אומרת, יכול מאוד להיות שיהודה הוא אדם קשה אבל זה סוג של לירוק לבאר שממנה שתית.. 22 שנה זה לא משהו שהולך ברגל.. ומה הוא אמר עליו לפני כמה שבועות?
 

gadoso

New member
עוד פעם תסמונת ה"דור השני"

מה שהצליח לעשות את יעקב גלעד ויהודה פוליקר כ"כ גדולים ולהניב בעצם את הדיסק הטוב ביותר בישראל בכל הזמנים. כנראה הוא גם זה שגורם להם להפרד. אני לא דור שני,ויכול רק לשער שכל הפרפקציוניסטיות הזו של שניהם נובעת משם,מהידע שכל הזמן צריך לעשות את הטוב ביותר כי ככה ההורים שלהם חונכו וככה הם השרישו להם. אז זהו כנראה שיעקב ויהודה כבר לא יעשו דיסקים ביחד. אבל מי יודע,אני כולי אופטימיות אז אולי במקום קאמבק של בנזין נקבל איזה קאמבק של יעקב את גלעד וכולנו נחזור להיות שמחים וצוהלים...
 

gadoso

New member
כן

קצת קשה לשמור על קשר שאתה יוצא לשלושה ימים אחרי 21 יום בצבא אבל אני עדיין נכנס וקורא את הפורום פה ושם... והייתי חייב להגיב על הכתבה ב"ידיעות" על הפרידה של גלעד ופוליקר.
 
למעלה