יערית אני קורא אותך לסדר

softy

New member
יערית אני קורא אותך לסדר

לא יתכן שאני ממנה אותך למנהל תורן ( אמנם נגד רצונך) ואת לא משקיעה!!!! תתחילי להשקיע תתחילי להשקיע!!!!! אם את רוצה סיבה אין לי בעיה לתת לך רק תתחילי להשקיע!!! סופטי.
 

שרון-ב-

New member
חכי חכי חכי !!!!!

הוא לא התכוון שתסדרי את הבית או תנקי או חלילה תלכי לבשל לנו את יכולה לנוח טמפרמנטית שכמותך תנוחי תרגעי כשתתחזקי נמליך אותך שוב להתראות שרון בשם הממלכה ושאר יורשי העצר
 

יערית

New member
הם ברחו ממני....

כן לא רוצה לברוח,אך כניראה שברחו ממני, החיים שאותם קיבלתי מתנה שלשום,כניראה שמסרבים לעזוב אותי, אך מה השאירו מאחור: ילדה פצועה בגוף אישה, אמא מתפקדת לאמא מבולבלת, אשה אופטימית מטיבעה,לאישה שרוצה לחזור לשיגרת החיים, למה?למה החיוך ממען לעלות על שפתיי? למה הבכי חוזר בכל לילה,על הילד השרוע במידרכה בשלולית דמו, על הבום הנוראי שחוזר בכל לילה כשהשקט מגיעה לרחובות,אתם לא שומעים מה אני שומעת?? רעש,המולה,פחד,צעקות,אש בוערת בגב,חלונות מתנפצות,הריצה לחיים, ומה רציתי בס``הכ לעשות? להגיע לעבודה עם שקית האוכל שלי,היה בו ג`חנון,רסק,ביסלי,פרי,ומילקי. רציתי להנות מהשבוע האחרון שלי כאן על המחשב לפני ההתנתקות,אז הוא הופיע וניפץ לי את כל שמחת החים שהיתה לי,באיזו זכות???? תגידו לי אתם...באיזו זכות הוא לקח לי את החיים בעודי חיה? יערית.
 

שרון-ב-

New member
נשמה יקרה וטהורה - תקשיבי לי...

אם היית עכשיו צוחקת, משתוללת וחוזרת לשגרה כאילו דבר לא קרה אז היה לך מה לדאוג....אז משהו אצלך לא היה תקין.... אז היית חיה בהתעלמות ממה שקרה ובהדחקה מה שאת עוברת הינו תגובה טבעית להלם הזה שחטפת... זו ההתמודדות שלך עם הדברים אני לא הייתי שם, אבל במשך יומיים הייתי בהיסטריה פנימית שכזאת ועד היום כשאני עוברת שם אני מחכה להתפוצצות אז את ????????. בטח שתרגישי ככה את עדיין בהלם עדיין בחששות בפחדים מצפה בכל שניה ודקה מהיום לשמוע ``בום`` שכזה ואנשים שצורחים לראות דם והתרוצצות היסטרית.... עברת טרואמה אשה יקרה ``הזמן מרפא את הפצעים`` תופס גם כאן... אל תהיי קשה עם עצמך או עם הסביבה.. קחי את כל הזמן שאת צריכה קבלי את כל העזרה שאת יכולה לקבל ולאט לאט תתגברי על החוויה הקשה הזאת עברת המון דברים בחיים, המון, מי כמוני יודעת ויצאת כמו גדולה גם פה תצליחי ורק בגלל שמחת החיים שיש בך אל תחפשי אותה, היא לא נעלמה, שמחת החיים זו בעצם את את אוהבת את החיים, גם זאת אני יודעת ואת לא תתני להם לעבור לידך אלא תחזרי לחוות אותם שוב, במלואם, מכל כיוון אפשרי איתך ובשבילך תמיד שרון
 
יערית יקרה

האם מחפשת את צדק?? אין.אין צדק בטרור. במלחמה הזו שנכפיית עלינו- כולנו חיילים. גם את. והפיגועים קורים בכל מקום. בכל הארץ. אין מקום בטוח. זה עצוב. זה נורא. את שחווית זאת מקרוב , עברת טראומה קשה. אך את חיה וכותבת וחולמת. מתמודדת וצועקת את כאבך. זה מחיר השארותנו כאן בארצנו. ולדעתי האישית המצב עוד יחמיר וילך. כל עוד אין משא ומתן, כל עוד השנאה בוערת- אין מוצא. לך יקירתי אומר -בכי, צעקי, כתבי. הקלי את כאבך ושתפי אותנו. אנחנו נשמע, נשלח חיבוק ונעודד.
 
למעלה