יצא לי להיות היום לפני חצי שעה ב

מצב
הנושא נעול.

ה דרומי

New member
העזה את התחנה בדרכה לתחנת ב"ש

יצא לי להיות היום לפני חצי שעה ב
תחנת רכבת צפון בבאר שבע. תודה לגדול מכולם בעל הזכרון דר' אביתר רייטר וגם לאישה שאיתו. תודה גדולה למר בני נאור דובר רכבת ישראל. תודה למנהל משמרת מר יוסי. תודה לעובדי התחנה ששגעתי אותם. תעמדו ככה ותעשו ככה. ותודה לכם שתהיה הסבלנות לראות את התמונות משם .לא כול התמונות יצאו טובות . הכול צולם מהרציף. כול התמונות צילם הדרומי.
העזה את התחנה בדרכה לתחנת ב"ש
מרכז.
 

ה דרומי

New member
האיש הכי עיף אחרי יום עבודה ב../images/Emo42.gif

יצא לי להיות היום לפני חצי שעה ב
תחנת רכבת צפון בבאר שבע. תודה לגדול מכולם בעל הזכרון דר' אביתר רייטר וגם לאישה שאיתו. תודה גדולה למר בני נאור דובר רכבת ישראל. תודה למנהל משמרת מר יוסי. תודה לעובדי התחנה ששגעתי אותם. תעמדו ככה ותעשו ככה. ותודה לכם שתהיה הסבלנות לראות את התמונות משם .לא כול התמונות יצאו טובות . הכול צולם מהרציף. כול התמונות צילם הדרומי.
האיש הכי עיף אחרי יום עבודה ב
 

ה דרומי

New member
קטרי משא בעבודה .

יצא לי להיות היום לפני חצי שעה ב
תחנת רכבת צפון בבאר שבע. תודה לגדול מכולם בעל הזכרון דר' אביתר רייטר וגם לאישה שאיתו. תודה גדולה למר בני נאור דובר רכבת ישראל. תודה למנהל משמרת מר יוסי. תודה לעובדי התחנה ששגעתי אותם. תעמדו ככה ותעשו ככה. ותודה לכם שתהיה הסבלנות לראות את התמונות משם .לא כול התמונות יצאו טובות . הכול צולם מהרציף. כול התמונות צילם הדרומי.
קטרי משא בעבודה .
לרכבת נוסעים יש קטר מאחור ומקדימה נכון?. לרכבת משא שני הקטרים מקדימה נכון ?.
 

singera

New member
תשובה

קטרי משא בעבודה .
לרכבת נוסעים יש קטר מאחור ומקדימה נכון?. לרכבת משא שני הקטרים מקדימה נכון ?.
תשובה
לרכבת נוסעים (מודו + דאבל דראק) יש להם קטר ובצד השני חצי קרון נוסעים + גנרטור + תא ניהוג השולט מרחוק על הקטר. ברכבות הישנות מעבירים את הקטר בכיוון הנסיעה כי אין לה טכנולוגית מודו (תא ניהוג), יש רכבת בחיפה אם קטר G12 בכל צד של הרכבת כך שהיא מודו-בלוף או IC3 מימי המנדט (רכבת של 3.5 קרונות, חצי קרון נוסעים + גנרטור אחד במקום 2 גנרטורים + 3 קרונות רגילים) מצבה הרעועה נתן לה את הכינוי רכבת הגרוטאות. יש רכבות משא עם 1 קטר אגב יש כאן מישהו ראה את מצור ימי 2? איזה קטר היה שם??
 

ה דרומי

New member
../images/Emo51.gif ../images/Emo39.gif על ההסבר

תשובה
לרכבת נוסעים (מודו + דאבל דראק) יש להם קטר ובצד השני חצי קרון נוסעים + גנרטור + תא ניהוג השולט מרחוק על הקטר. ברכבות הישנות מעבירים את הקטר בכיוון הנסיעה כי אין לה טכנולוגית מודו (תא ניהוג), יש רכבת בחיפה אם קטר G12 בכל צד של הרכבת כך שהיא מודו-בלוף או IC3 מימי המנדט (רכבת של 3.5 קרונות, חצי קרון נוסעים + גנרטור אחד במקום 2 גנרטורים + 3 קרונות רגילים) מצבה הרעועה נתן לה את הכינוי רכבת הגרוטאות. יש רכבות משא עם 1 קטר אגב יש כאן מישהו ראה את מצור ימי 2? איזה קטר היה שם??
על ההסבר
 
קטרים ורכבות

קטרי משא בעבודה .
לרכבת נוסעים יש קטר מאחור ומקדימה נכון?. לרכבת משא שני הקטרים מקדימה נכון ?.
קטרים ורכבות
באופן כללי, התשובה לשתי שאלותיך היא שלילית - לרוב רכבות הנוסעים בעולם אין גם קטר מקדימה וגם קטר מאחורה - או שהקטר בקצה אחד של מערך הקרונות, או שהוא בקצה השני, או שזה קרונוע, בלי קטר בכלל. כמובן שיש יוצאים מהכלל - או מערכי 'ראש זנב' שכוללים קטר מקדימה וגם מאחורה בשביל למנוע את הצורך בחיוג או קטרי עזר שמוצמדים לקצה האחורי של הרכבת על מנת לסייע בעליות קשות (כיום כבר כמעט לא קיים ברכבות נוסעים בעולם). אין שום הכרח או חוק שלרכבת משא יהיו בראש שני קטרים, וכמו שרמזתי למעלה, אין זה גם הכרח שכל הקטרים שלה יהיו בראשה. בארץ, רכבות המשא כוללות קטר אחד או שניים, בהתאם לעומס ולשיפוע של הקו בו הן מופעלות, ומכיוון שכיום כבר אין הפעלה עם קטרי עזר, אני מניח שתמיד הקטרים בראש רכבות המשא (למעט בעת עיתוק). בעולם ניתן למצוא גם רכבות משא עם עד שישה קטרים, לעיתים בראש הרכבת ולעיתים מחולקים לשלישיות או זוגות בראש הרכבת, באמצעה ו/או בסופה. כמו-כן, קטרי עזר בקטעי קו תלולים במיוחד עדיין מופעלים במקומות רבים בעולם, כמו למשל במעברים שבין שווייץ לאיטליה.
 

A r i e T

New member
קטר 613 המסכן...

קטרי משא בעבודה .
לרכבת נוסעים יש קטר מאחור ומקדימה נכון?. לרכבת משא שני הקטרים מקדימה נכון ?.
קטר 613 המסכן...
איך קטר כזה שהוא לא מהקטרים הכי ישנים הגיע לכזה מצב חיצוני
ומי זה הקטר שנראה מחובר אליו? קלי קלות: זה 603! רגע, בעצם אולי 605? 609? 614-615? תעזרו לי
 
אחלה תמונות. כל הכבוד. מקווה שעזרתי

יצא לי להיות היום לפני חצי שעה ב
תחנת רכבת צפון בבאר שבע. תודה לגדול מכולם בעל הזכרון דר' אביתר רייטר וגם לאישה שאיתו. תודה גדולה למר בני נאור דובר רכבת ישראל. תודה למנהל משמרת מר יוסי. תודה לעובדי התחנה ששגעתי אותם. תעמדו ככה ותעשו ככה. ותודה לכם שתהיה הסבלנות לראות את התמונות משם .לא כול התמונות יצאו טובות . הכול צולם מהרציף. כול התמונות צילם הדרומי.
אחלה תמונות. כל הכבוד. מקווה שעזרתי
לך עם ה
! לילה טוב.
 

omer landau

New member
אחלה תמונות../images/Emo70.gif תודה רבה../images/Emo163.gif../images/Emo13.gif

יצא לי להיות היום לפני חצי שעה ב
תחנת רכבת צפון בבאר שבע. תודה לגדול מכולם בעל הזכרון דר' אביתר רייטר וגם לאישה שאיתו. תודה גדולה למר בני נאור דובר רכבת ישראל. תודה למנהל משמרת מר יוסי. תודה לעובדי התחנה ששגעתי אותם. תעמדו ככה ותעשו ככה. ותודה לכם שתהיה הסבלנות לראות את התמונות משם .לא כול התמונות יצאו טובות . הכול צולם מהרציף. כול התמונות צילם הדרומי.
אחלה תמונות
תודה רבה
 

ה דרומי

New member
הרביעה שעבדו בר.ב"ש צפון

יצא לי להיות היום לפני חצי שעה ב
תחנת רכבת צפון בבאר שבע. תודה לגדול מכולם בעל הזכרון דר' אביתר רייטר וגם לאישה שאיתו. תודה גדולה למר בני נאור דובר רכבת ישראל. תודה למנהל משמרת מר יוסי. תודה לעובדי התחנה ששגעתי אותם. תעמדו ככה ותעשו ככה. ותודה לכם שתהיה הסבלנות לראות את התמונות משם .לא כול התמונות יצאו טובות . הכול צולם מהרציף. כול התמונות צילם הדרומי.
הרביעה שעבדו בר.ב"ש צפון
עבדו=עיתוקים
 

ה דרומי

New member
ה707 עובד קקטר משא.

יצא לי להיות היום לפני חצי שעה ב
תחנת רכבת צפון בבאר שבע. תודה לגדול מכולם בעל הזכרון דר' אביתר רייטר וגם לאישה שאיתו. תודה גדולה למר בני נאור דובר רכבת ישראל. תודה למנהל משמרת מר יוסי. תודה לעובדי התחנה ששגעתי אותם. תעמדו ככה ותעשו ככה. ותודה לכם שתהיה הסבלנות לראות את התמונות משם .לא כול התמונות יצאו טובות . הכול צולם מהרציף. כול התמונות צילם הדרומי.
ה707 עובד קקטר משא.
 
ה-707 מיועד בעיקר לרכבות משא

ה707 עובד קקטר משא.
ה-707 מיועד בעיקר לרכבות משא
זהו קטר מסוג COCO והמהירות המירבית שלו 110 קמ"ש בלבד. למרות שקטר זה זהה בצורתו לקטר ה-BOBO ההבדל המשמעותי ביותר כמובן הוא בסידור הגלגלים של הקטרים. למרות שבקטר ה-COCO יש שמשה פרונמית ולנהג יש שדה ראייה מלא על כל המסילה, רכבות משא מופעלות תמיד ע"י נהג ועוזר נהג, לכן בקטר זה קיים כיסא נוסף לעוזר הנהג, להבדיל מקטר ה-BOBO שם יש כיסא לנהג בלבד. מידי פעם משתמשים בקטרי ה-COCO גם ברכבות נוסעים, אז כמובן ניתן לנהוג את הקטר ע"י נהג בלבד ללא צורך בעוזר נהג. הבעייה היא המהירות המקסימלית של קטר זה 110 קמ"ש לעומת 140 קמ"ש של קטר BOBO דבר שגורם לעיכובים רבים.
 
פרונמית=פנורמית ../images/Emo163.gif../images/Emo52.gif

ה-707 מיועד בעיקר לרכבות משא
זהו קטר מסוג COCO והמהירות המירבית שלו 110 קמ"ש בלבד. למרות שקטר זה זהה בצורתו לקטר ה-BOBO ההבדל המשמעותי ביותר כמובן הוא בסידור הגלגלים של הקטרים. למרות שבקטר ה-COCO יש שמשה פרונמית ולנהג יש שדה ראייה מלא על כל המסילה, רכבות משא מופעלות תמיד ע"י נהג ועוזר נהג, לכן בקטר זה קיים כיסא נוסף לעוזר הנהג, להבדיל מקטר ה-BOBO שם יש כיסא לנהג בלבד. מידי פעם משתמשים בקטרי ה-COCO גם ברכבות נוסעים, אז כמובן ניתן לנהוג את הקטר ע"י נהג בלבד ללא צורך בעוזר נהג. הבעייה היא המהירות המקסימלית של קטר זה 110 קמ"ש לעומת 140 קמ"ש של קטר BOBO דבר שגורם לעיכובים רבים.
פרונמית=פנורמית
 

ה דרומי

New member
מול אחיו שעובד כקטר נוסעים

יצא לי להיות היום לפני חצי שעה ב
תחנת רכבת צפון בבאר שבע. תודה לגדול מכולם בעל הזכרון דר' אביתר רייטר וגם לאישה שאיתו. תודה גדולה למר בני נאור דובר רכבת ישראל. תודה למנהל משמרת מר יוסי. תודה לעובדי התחנה ששגעתי אותם. תעמדו ככה ותעשו ככה. ותודה לכם שתהיה הסבלנות לראות את התמונות משם .לא כול התמונות יצאו טובות . הכול צולם מהרציף. כול התמונות צילם הדרומי.
מול אחיו שעובד כקטר נוסעים
שמחתי לראות מערך מודו=קומתים מגיע לב"ש
 

ה דרומי

New member
הקומתים עצר בתחנת ב"ש צפון

יצא לי להיות היום לפני חצי שעה ב
תחנת רכבת צפון בבאר שבע. תודה לגדול מכולם בעל הזכרון דר' אביתר רייטר וגם לאישה שאיתו. תודה גדולה למר בני נאור דובר רכבת ישראל. תודה למנהל משמרת מר יוסי. תודה לעובדי התחנה ששגעתי אותם. תעמדו ככה ותעשו ככה. ותודה לכם שתהיה הסבלנות לראות את התמונות משם .לא כול התמונות יצאו טובות . הכול צולם מהרציף. כול התמונות צילם הדרומי.
הקומתים עצר בתחנת ב"ש צפון
 

ה דרומי

New member
להת' לכול חובבי התח"צ מאחל עוזר

יצא לי להיות היום לפני חצי שעה ב
תחנת רכבת צפון בבאר שבע. תודה לגדול מכולם בעל הזכרון דר' אביתר רייטר וגם לאישה שאיתו. תודה גדולה למר בני נאור דובר רכבת ישראל. תודה למנהל משמרת מר יוסי. תודה לעובדי התחנה ששגעתי אותם. תעמדו ככה ותעשו ככה. ותודה לכם שתהיה הסבלנות לראות את התמונות משם .לא כול התמונות יצאו טובות . הכול צולם מהרציף. כול התמונות צילם הדרומי.
להת' לכול חובבי התח"צ מאחל עוזר
נהג קטר מצוות אלפא.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה