יצוא נתונים מפאלם דסקטופ למחשב אחר - לא ניתן!

BuzyAnyWhere

New member
יצוא נתונים מפאלם דסקטופ למחשב אחר - לא ניתן!

יש לי חבר שסינכרן פאלם TE2 מול המחשב שלו, ואח"כ התכולה של הפאלם נמחקה (HARD RESET ). כעת הוא לא מצליח לסנכרן מחדש את הפאלם מול המחשב שלו, למרות שהפאלם דסקטופ שלו מציג את הנתונים מצוין. מה שחשוב שם זה ספר הטלפונים ויומן הפגישות. ניסיתי לייצא את הנתונים, אבל מאפשר לייצא רק לקובץ ABA ( או משהן דומה). ניסיתי להעביר את הקובץ הזה למחשב שלי, אבל המחשב לא מצליח לפתוח אותו, וכותב שהוא CORRUPT. 1) מה הבעיה ? ניסיתי להעתיק את הקובץ כמה פעמים ותמיד אותה שגיאה אולי הדסקטופ שלי ושלו אינם מאותה גירסא ? 2) הדסקטופ שלו לא מאפשר לייצא לקובץ CSV , אם אני אתקין עליו דסקטופ חדש יותר (גירסא 4.2 או 6.2 ) - האם ישנו סיכוי שנתוני הפאלם יימחקו מהפאלם דסקטופ ? כי הנתונים האלו חשובים מאוד !! ואסור שיילכו לאיבוד. זו נראית לי האופציה הכי טובה. אשמח לרעיונות אחרים
 

AYELET1

New member
אני מנחשת שהפאלם של החבר

קיבל hotsync name אחר מממה שהיה לו. בהנחה שאנו מדברים על אותו פאלם, שידאג שהשם יהיה זהה לפני שאתה מתקין לו דסקטופ יש לשמור את תיקיית הנתונים של הדסקטופ הקיים בשם אחר כדי לא לדרוס אותה עם החדש.
 

BuzyAnyWhere

New member
הבעיה היתה בגירסאות השונות של הדסקטופ

שלי ושל המחשב שאליו גיבו את הפאלם לכתחילה אצלו היה דסקטופ 6.2 ואצלי היה 4.1 (עד אתמול) ולכן לא הצלחתי לייבא ל 4.1 את הקבצים שה - 6.2 ייצא. פשוט מבנה הקובץ המיוצא שונה מאוד ב - 2 הגירסאות ישנם 2 פתרונות: 1) לעדכן גירסא ל - 6.2 (או גירסא זהה למשב משממנו ייצאו את הקובץ) 2) לייצא ל CSV - ואז להחליף את העמודות לפי מבנה הקובץ המיובא. זו עבודה מייגעת, המצריכה סבלנות ומקצועיות.-- רק כשאין ברירה ממש !! מקווה שעזרתי למישהו (אם יצטרך)
 
למעלה