יצירת היט נפתחת באותו עמוד

דנטל

New member
יצירת היט נפתחת באותו עמוד ../images/Emo31.gif

בעבר כשהייתי מקליקה על hit it בפורומים זה היה פותח לי עמוד חדש ליצירת היט. מאתמול זה נפתח לי על אותו עמוד ובעצם מוציא אותי מהפורום שהייתי באמצע הגלישה בו. חוצפה! מבחינתי זה אומר שאני מפסיקה ליצור היטים על תכנים מזדמנים שמוצאים חן בעיני, אלא אך ורק על אלה שיש לי לגביהם אינטרס אישי של קידום.
 

Tali1912

New member
טוף

כרגע העלתי היטהוט גם כהמלצה וגם כדי לבדוק למה
והבנתי על מה מדובר,ביום ראשון אני אבדוק את התקלה הטכנית הזאת, עם הצוות הטכני. בכל אופן אני לא חושבת שצריך להפסיק להטהט היטים שמצאו חן בעיניך בגלל תקלה פיצית, בינינו מי שמעלה היטים שמצאו חן בעיניו לא בהכרח העלה אותם מסיבה של אינטרס אישי של קידום, למרות בקלי קלוטו אפשר לזהות אינטרס אישי של היטהוט/קידום.
 

דנטל

New member
תודה

בהתחשב בעובדה שתפוז הוא אתר איטי, לצערי, וכשאת מרעננת דף פורום עם כמה עשרות הודעות לוקח לעמוד כמה שניות טובות לעלות בשלמותו, שזה דבר מעצבן, מן הסתם, ברגע שהיטוט מעביר אותי מהעמוד שהייתי בו ומאלץ אותי לחזור אליו לסיים את קריאתו שהופרעה ושוב לחכות את הכמה שניות המעצבנות האלה - הגיוני שארצה לחסוך את זה מעצמי. בנוסף, הייתי באמצע הפורום ועכשיו כשאחזור לפורום אצטרך שוב לגלול למקום בו הייתי, וגם זה מעצבן, במקום שההיטוט יפתח בעמוד חדש ולא יפריע לי. אני יודעת שלא כל היטוט הוא מסיבה של אינטרס אישי ואני בעצמי העלתי היטים רק בגלל שהם מצאו חן בעיני, לכן כתבתי שעל אלה שמוצאים חן בעיני אאלץ לוותר ואהוטט רק כאלה שכן יש לי אינטרס אישי של קידום שבשבילו אני מוכנה לספוג את ההפרעה הזו.
 

דנטל

New member
ואני מקוה שבעיני אף אחד זה לא נורמלי

שיצירת היט לקחה לי עכשיו מעל 10 דקות בגלל המעבר אל עמוד ההיטוט ואז המעבר אל עמוד האישור ואז המעבר אל עמוד החדשים.
 

Tali1912

New member
דנטל אני מצטערת

אני העברתי את הבעיה הטכנית שהעלת כאן. 3 פניות העברתי שלא תחשבי ששכחתי מזה היום, אבל טרם קיבלתי תשובה בקשר לזה.
 

Tali1912

New member
דנטל

תנסי להטהט היט מסויים במערכת החדשה של הפורומים ותעדכני אותי מה קורה, אם נתקלת בבעיה שכתבת עליה או בעיה טכנית אחרת. נוסף כפתור היט במערכת הפורומים החדשה
 

דנטל

New member
אה, אני לא משתמשת במערכת החדשה

כשיהיה לי משהו להטט, אני אבדוק בחדשה. תודה לך!
 
למעלה