יקירים שלי
,.

יקירים שלי../images/Emo24.gif,.../images/Emo108.gif

מה שלומכם?! אני מקווה שהכל בסיידר
, אני יודעת שהדבר האחרון שאתם צריכים עכשיו זה הרצאה, אבל אני רק רוצה להגיד לכם משהו ואחרי זה תחשבו מה שאתם רוצים,באמת. וחשוב לי שתקראו את זה [[אפילו אם ייצא לי מגילה]] לפני כחצי שנה אפילו יותר שמעתי שיש פורום לאגם, אמרתי לעצמי מי זאת אגם בכלל? סתם ילדה שמשחקת באהבה מעבר לפינה? רעות[[האכלנית]] היצטרפה לפה והחטתי להיצרף גם, אתם יודעים, להכיר את אגם מקרוב ולראות מה מעניין בה. היצטרפתי,ופשוט היתאהבתי,קודם היתאהבתי בלכ מי שהיה בפורום,האוירה היתה כלכך נעימה,כלכך אהובה,כלכך חמימה כזאת פשוט בית שני!, אמרתי אני אהיה פה כמה חודשים ואראה איך זה, החודשים האלה הפכו לכמעט שנה,שנה!!!!. אני לא האמנתי שאני אחזיק פה חודש! פתאום לאט לאט התחלתי להכיר את אגם,פתאום עינינו אותי כל מיני קמפינים ודברים שיהא עושה,פתאום למדתי להעריך את מה שהיא עושה!!! הרגשתי שונה,הרגשתי שאני יותר מקורבת לפורום הזה וזאת היתה ההרגשה הכי מדהימה בעולם,הרבה פה היתעצבנו על זה שאינלנו מנהלים ושהם לא עושים כלופ, עד שהדר המנהלת המקסימה שלנו החליטה שהיא רוצה להקים את הפורום ותסכימו איתי שהמצב של הפורום היה גרוע!! זוכרים איזה מצב הוא היה? הכל היה מבולגן! הכל היה מגעיל! היתה הרגשה מוזרה! ושהדר נכנסה קודם זאת היתה מנהלת אחרת פתאום היא היתייחסה לכולם,ופתאום הפורום ניהיה יותר ויותר מגובש!! פתאום היה לי חיוך בפנים! כלכך שמחתי, כלכך נהנתי להיכנס, עד אתמול. מה הקטע של עניין האדמה? בסדר הבנתי שזה מומחה בפורום, ואני חס וחלילה לא מזלזלת באביחי, ההפך! הוא עשה פה ניסים ונפלאות שאגם תכתוב שאגם תיצור קשם ואני ממש ממש ממש אבל ממש מעריכה את שהיא אפשר לתאר כמה, אבל מה ניהיה? פתאום כולם היתערבו? כולם צועקים על כולם? פתאום אני לא מכירה אותכם,פתאום אתם אנשים אחרים,ודווקא שהתחלנו להיות כאלה מגובשים!!!! אני לא האמנתי למה שהולך בפורום פשוט לא האמנתי! הבנתי שתפוז עשה לאביחי באלגן והרבה זילזולים,אבל למה פתאום כולם היתערבו בזה? הדר ואביחי יפתרו את זה בינהם, אנחנו לא עורכי דין של אף אחד! בכל מקרה מה שאני רוצה להגיד לכם זה שלפני איזה 3-4-5 חודשים החלטתי לעזוב את הפורום, היתייעצתי עם כמה מפה,אמרו לי לא לעזוב,לא עזבתי למרות שרציתי לעזוב. כי הרגשתי כלכך קשורה אליכם אבל ממש קשורה אני אפילו לא יכולה לתאר מה הרגשתי.. והכרתי פה פשוט ילדים מדהימיםם באמת ממש ממש מדהימים שפתאום אני מוצאת את עצמי מספרת להם דברים שאפילו לחברות הכי טובות שלי אני לא סיפרתי! [[אני לא רוצה שתחשבו שאני עושה את המגילה הזאת בשביל תשומת לב או משהו, האמת אני התלבטתי אפילו אם לפתוח אותה,רציתי פשוט ללכת וגמככה אפחד לא ישים לב,אבל היה לי חשוב שכולם ידעו מה הם עשו פה כל הדברים המקסימים האלה.. שחבל שיהרסו בשניה..]] טוב.. אז אני רוצה לצאת מפה בהרגשה כזאת שתדעו שעשיתם פשוט ניסים פה ואני כלכך מעריכה אתכם עלזה,כל הכבוד לכם על הכל!! ולמדתי להכיר ולהעריך את אגם הכי טוב שאפשר! ושעכשיו אני יודעת באמת מי זאת, ושהיא פשוט מדהימה מקסימה ומהממת בעיני.. בפורום שיהיה לה לא נראלי שאני אהיה, אבל למי שיילך לשם שיהנה, ושיהיה המון בהצלחה. אוהבת אותכם המון בלי הפסקה בחיים! עינב,.
 
אוקי חח../images/Emo108.gif

יצאה לי פה מגילה מגילה חח ותראו, לא אכפת לי אם תחשבו אחרי זה שאני אגואיסטית,מגעילה,דוחה, באמת שלא אכפת לי. אני רק רציתי להעביר לכם פה תודה על כל מה שעשיתם ועל כל מה שתעשו,.
 

אייללוש

New member
מסכימה איתך../images/Emo99.gif../images/Emo25.gif../images/Emo9.gif../images/Emo15.gif

האממ עינבוש-קניון פ"ת מחכה לך בקוצר רוח
אני ממשששששששש
...
 
אני בהחלט מסכים איתך...../tapuzforum/images/emo9.gif

אני גם בדעה שנישאר כאן לפחות עד לפתיחת הפורום החדש ובידיוק כמו שאת אומרת גם לי היה כייף כאן עד אתמול שממש הופתעתי/tapuzforum/images/emo13.gif
 
גם אני מסכימה איתך..

וגם אני מחכה להיות כאן עד לפתיחת הפורום החדש. שתדעי שגם אני נהנהתי להיות בפורום עד אצתמול.. גם אני הופתעתי בדיוק כמוך :p
 
נב'ושששששששש:]]../images/Emo205.gif

"שפתאום אני מוצאת את עצמי מספרת להם דברים שאפילו לחברות הכי טובות שלי אני לא סיפרתי!" נעלבתייייייייי
סתםםם
אבל באמת, אם את רוצה לספר לי מש'ו אל תפחדי
אוהבת אותך
ושיחקת היום מדהים
 
אעאעאע!! =((

מה אני שומעת?!?! לא מספרת לחברות הכי טובותתת!!!
סתם, סתםם
גם אלי אל תפחדי לפנות!
אממ.. ובקשר למה שאמרת את צודקת. לא צריך לעזוב תפורום בגלל זה.. ונכון, הדר באמת עשתה עבודה מצויינת! אוקיי אני אישית יותר לא מתערבת בעיניין הזה... -יומטוב, מעיין-
 

hadas m

New member
שאביחי והדר יפתרו ביניהם?../images/Emo204.gif

זאת הבעיה בפורום הזה, אנשים לא יודעים להעריך, הדר יצאה נגד אביחי, נגד מי שמביא את אגם לכתוב פה, נגד מי שמעדכן כל הזמן, ונגד מי שבגללו בכלל אגם יודעת על קיום הפורום!! והוא זה שצריך לפתור את העניינים איתה?! למה לנו לא צריך להיות אכפת?! כנראה אתם לא מבינים מה קורה במידה שאביחי עוזב, הרי לו לא אכפת.. לנו אמור להיות אכפת, לו יש קשר איתה, זה שהוא מעדכן אותנו זה סתם טובה בשבילנו, חבל שאנחנו לוקחים את זה כדבר שמובן מאליו.
 
אממ הדס.........../images/Emo4.gif

אני בהחלט מעריך את אביחי על מה שהוא עשה ועושה ולכן אמרתי שכשהפורום החדש יפתח נעבור לשם בכיף
 
דסע../images/Emo108.gif

אני לא אמרתי שאני לא מעריכה את אביחי, ההפך אני אמרתי שאני נורא מעריכה את כל מה שהוא עושה, אבל מאיפה הבאת את זה ש"הדר יצאה נגד אביחי" ?! זה שהיא הוציאה לו את האדמה היתה לה סיבה, וזה לא אומר שהיא יצאה נגדו או משהו?! ואם הם רוצים הם יפתרו את זה ביחד בין שניהם ואנחנו לא צריכים להיתערב כי אלה לא עניינים שלנו,.
 

hadas m

New member
לא יצאה נגדו?!../images/Emo204.gif

מי משלם על זה? וזה כן ענייננו, לא הייתה לה שום זכות להוריד לו את האדמה.. אנחנו אלה שצריכים להתלונן על כך, לא הוא..:].
 
משלם?../images/Emo108.gif

מי בדיוק צריך לשלם?! והיא מנהלת היא יכולה לעשות מה שהיא רוצה ולא לשאול אותנו, זה התפקיד של מנהל. ואני חושבת שלא צריך לצאת נגדה ככה, תחשבי שניה אבל באמת תחשבי מה היה קורא אם היא לא היתה מנהלת? את זוכרת איזה מצב היה? כולם הישתגעו שהפורום מבולגן! אפילו את! ילדים התחילנו לעזוב, סלחי לי על הביטי אבל הפורום היה נראה זוועה! ושהדר הגיעה פתאום הכל השתנה,הפורום ניהיה מגובש יותר,ואפילו אנשים התחילו לחזור,וגם הרמנו ביחד מפגש פורום ממש מהר שתמיד היה לוקח זמן להרים אותו. וגם בימים שהדר היה חצי מתה היה חשוב לה שהפורום לא יראה כמו שהוא היה נראה והיא היתה מסדרת אותו היתה מגיבה, אנחנו חייבים לה בענק! אבל ממש חייבים, כי אם היא לא היתה באה הפורום היה נסגר! אז מה אתם עכשיו רבים על האדמה?!
 
למעלה