ישבתי עכשיו במקרה לראות שידור חוזר של שבוע

ליאור144

New member
ישבתי עכשיו במקרה לראות שידור חוזר של שבוע

סוף החדש. רק נדמה לי או שראיתי את סלוצקי והסוחר סמים דקל שם בלהקה?
 

OOOO0

New member
לא, לא נדמה לך, הם באמת בלהקה שם.../images/Emo13.gif

שליין ואבי כהן הם עורכי התוכנית, אז כמו שהם לקחו מצוות השחקנים של "הלילה" את שירי גדני ויוסי מרשק הם לקחו גם נגנים מהלהקה.
 

ליאור144

New member
שליין עורך את התוכנית?איך הוא קשור לתוכנית

הזו בדיוק? הם לקחו ללהקה רק את סלוצקי והסוחר סמים לא?או שפיספסתי עוד חבר להקה?
 

OOOO0

New member
כן.

הוא קשור לכל תוכניות הבידור ברשת, מתוקף תפקידו כראש מחלקת הבידור שלהם. הוא עורך את התוכנית יחד עם אבי כהן והוא גם אחראי לפורמט המחודש שלה . נראה לי שהם לקחו רק את סלוצקי ואת דקל, אבל אולי פספסנו עוד מישהו. הם לא מראים הרבה את הלהקה ולא מתמקדים בה כלכך אז קשה לראות בדיוק מי חבר בה.
 

ליאור144

New member
הפורמט החדש של התוכנית מזכיר לי קצת את

התוכנית שהייתה אז בערוץ 10 שקראו לה '' טוב שבאת '' עם ראית את התוכנית ההיא את בטח יודעת על מה אני מדבר גלית. הלהקה כמו שאמרת בקושי רואים אותה כי זה לא החלק החשוב בתוכנית כמו שהיה בימי הלילה.אני מקווה ששליין יחזור עוד להנחות לייט נייט יום אחד אני מתגעגע לזה וללהקה הגדולה ההיא
 

OOOO0

New member
נכון, זה דומה מבחינת המערכונים

רק שב"טוב שבאת" זה היה בנוי על אילתורים וכאן הכל מתוסרט מראש. הפורמט הזה הוא בעצם גירסה ישראלית של "סטרדיי נייט לייב". כן, גם אני מתגעגעת ללייט נייט בכלל וללהקה בפרט...
 

ליאור144

New member
כן אני יודע ששם זה היה אילתורים ופה זה מתוסרט

אבל הכוונה שלי הייתה שזה דומה כמו שאמרת במערכונים שמחולקים לבמות שונות וכל פעם מוצג מערכון בחלק אחר. אני מאוד אוהב את התוכנית מצב האומה אבל אני חושב שלשליין יותר מתאים לייט נייט יומי שם הוא בא יותר לידי ביטוי לדעתי אני מקווה שזה יקרה שוב בהמשך
 

S™eX

New member
אני לא חושבת שלייט נייט יותר מתאים לשליין

אני אוהבת אותו הרבה יותר בתוכניות בידור כמו "מצב האומה" ו"משחק מכור" זה הרבה יותר מתאים לו. וחוץ מזה,אני נורא אוהבת לראות את גורי ושליין ביחד יש בינהם כימיה נהדרת! ואני נהנת מכל שנייה שבה הם מופיעים יחד על המסך(גם לחוד אבל יותר כשהם ביחד).
 

OOOO0

New member
כן, הם שילוב מדהים.

הכימיה ביניהם היא סוד הקסם מאחורי "מצב האומה " ו"משחק מכור". אאני אוהבת את "מצב האומה" מאוד אבל אני מרגישה ששליין לא בא כאן הרבה לידי ביטוי כמו שהוא בא ב"הלילה" או ב"משחק מכור" בגלל שהוא המנחה ואת רוב הפאנצ'ים מספקים הפנאליסטים. הייתי שמחה יותר אם הוא היה אחד מהפנאליסטים והיה לתוכנית מנחה אחר.
 

S™eX

New member
|כן אני מסכימה איתך לגמרי

גם ב"משחק מכור" ו"עד הבחירות זה יעבור" חוץ מהפאנצ'ים היו גם כל מיני משחקים כאלה שאין ב"מצב האומה" וזה קצת חסר... בכלל,צריך להאריך את התכנית! אני לא יודעת רק נראה לי שהתכנית קצרה בגלל שאני נהנת או שהיא באמת כזו אבל נדמה לי שכל שאר תכנית הבידור(ארץ נהדרת,שבוע סוף)הרבה יותר ארוכות.
 

OOOO0

New member
נכון!

באמת התוכנית נורא קצרה יחסית לשאר תוכניות הבידור וזה ממש מעצבן שזה נגמר כלכך מהר....וכן, גם לי חסרים משחקים מגניבים שהיו ב"משחק מכור". חבל באמת שהם לא עושים כאן דברים דומים.
 

ליאור144

New member
לא הייתי בבית עד עכשיו כדי להגיב על מה שנרשם

אבל יש לי מה להגיד בנידון לשתיכם מקווה שתקבלו את זה באהבה זה לא ביקורת או משהו פשוט ראיתי את השרשורים שלכם וגם לי יש דיעה שאני רוצה להגיד . ליאל לצערי אני נאלץ לחלוק עלייך כי שליין לא מתאים לו להנחות תוכניות בסגנון של מצב האומה או כל תוכנית שדומה לה שליין צריך להנחות לייט נייט נטו שם כל הכישרון שלו בא לידי ביטוי זה הכתיבה שלו המונולוגים שלו הכול שלו וכמו שהוא אוהב . פה במצב האומה רוב הבדיחות זה של חברי הפאנל מה שגורם לזה שבקושי אני מרגיש את שליין.אני מעדיף את שליין כל יום בלייט ניייט מאשר פעם בשבוע בפריים טיים .הייתי רגיל לסגור את הלילה עם שליין זה היה הדבר הכי מתוק לפני השינה שליין ולהקת הלילה המדהימה עם 6 נגנים נהדרים[את הסוחר סמים אני לא מחשיב]מצב האומה זה דבר נחמד אבל שליין צריך תוכנית יומית ואני בטוח שגם גלית בדעה שלי כי אני בטוח שחסר לה תוכנית הלילה וכל מה שהיה שם.
 

OOOO0

New member
לדעתי הכל מתאים לו

הוא משתלב מצוין בכל פורמט סאטירי בידורי, מתוקף היותו בנאדם שנון, מצחיק ומוכשר. הבעיה עם "מצב האומה", כמו שכבר אמרתי וגם אתה אמרת , היא שהוא בא פחות לידי ביטוי בתוכנית כי הוא רק המנחה ואת רוב הפאנצ'ים מספקים הפאנליסטים. ברור שאני מעדיפה את שליין כל יום על פני פעם בשבוע . חוץ מזה, אהבתי הרבה אלמנטים מתוכנית הלילה, ובאמת בתוכנית האחרונה שליין שילב אותם בפורמט, כולל הפינה של הג'ינג'ים. נראה לי שעם הזמן "מצב האומה" תהפוך לשילוב של "הלילה" ושל "משחק מכור".
 

ליאור144

New member
הכול מתאים לשליין אבל מה שהכי מתאים לו לדעתי

זה הנחיית לייט נייט יומי שבו כמו ששנינו אמרנו הוא יותר בא לידי ביטוי וזה הפאנצים שלו .כמו שאמרת שליין משלב הרבה אלמנטים מתוכנית הלילה אבל זה עדיין לא זה חסר עוד כמה דברים כדי שזה יהיה כמו אז.
 

S™eX

New member
טוב,כל אחד ודעתו

אני אוהבת אותו יותר בתכניות בידור ... כדי ששליין יבוא לידי ביטוי יותר צריך שיחליפו מנחה(שיביאו את עינב גלילי!)או שפשוט יארחו פחות אנשים(למשל אפשר להוריד את הקטע האחרון כך יהיה גם לגורי ואורנה יותר זמן מסך),מספיק שיביאו פוליטקאי אחד וזהו. וכמובן,שיאריכו את התוכנית!
 

ליאור144

New member
אני מכבד את הדעה של שתיכן ולא חולק עליכן אבל

אני בדעה ששליין צריך תוכנית משלו כמו ''הלילה'' שם הוא כל יום והוא זה שמפעיל את הכול.את לא היית איתנו בפורום הקודם אבל אם היית שמה היית רואה תהתלהבות שלנו מכל תוכנית ותוכנית מכל פאנץ של שליין וכל דבר קטן כולל הלהקה גלית בטוח זוכרת איך הייתי משגע אותם ואת ההפקה גם נראה לי עם החדות עין שלי בדברים קטנים שהיו בתוכנית והייתי רושם פה. כדי ששליין יבוא לידי ביטוי צריך פשוט שהוא יחזור להנחות תוכנית יומית משלו ושלא יביאו לי את עינב גלילי או לא משנה מי . גלית איפשהו בדעה שלי גם לפי מה שהבנתי
 

OOOO0

New member
גם ב"מצב האומה" הוא מפעיל את הכל

הוא זה שמחליט את מי להביא, איזה פינות יהיו, איזה מפורסמים יתארחו. בדיוק כמו ב"הלילה", רק שכאן יש עוד שלושה פאנליסטים שמספקים את רוב הפאנצ'ים והוא יותר בתפקיד המבוגר האחראי. אני לא בדעה של אף אחד מכם, כי ליאל מעדיפה את שליין בפורמט פאנל ואתה מעדיף את שליין בלייט נייט. לי באמת לא אכפת איפה הוא יהיה, כי אני חושבת שהוא מוכשר ומדהים בכל פורמט שהוא לכן כל עוד הוא מרוצה מאיפה שהוא נמצא גם אני מרוצה. אהבתי את "תוכנית הלילה" מאוד אבל אני אוהבת גם את "מצב האומה". רק חבל ששליין הוא רק המנחה ולא אחד מהפאנליסטים,שהתוכנית כלכך קצרה ושהיא רק פעם בשבוע.
 
למעלה