ישראלים כשגרירים בחו"ל כמו בארץ

ישראלים כשגרירים בחו"ל כמו בארץ

http://www.lametayel.com/dogood/lametayel/ לכו לכתובת ותתרשמו, התמונה הכללית מזעזעת ושווה התייחסות של כל אחד מאיתנו. זה כבר לא עניין של ימין שמאל זה כבר עניין של עולם שלישי או אף גרוע מזה.
 

Yo-man

New member
סליחה על השאלות, ../images/Emo12.gif

אבל לפני כ-5 שנים חתמתי על עצומה לתרבות המטיילים בחו"ל שיזמו החבר´ה מ"למטייל" (אם אני לא טועה). למי זה עזר ? מה יעזור שעכשיו אני אחתום ? מי מתייחס למחאות האלה ? זה לא שיש איזה גוף שאחראי על מטיילים ישראלים בחו"ל ויכול להטיל סנקציות על פורעי נורמות וחוקים. ומי שמספיק אחראי להפיץ הודעות למען מטרה זו, לבטח גם מספיק אחראי להתנהג בצורה מכובדת בארצינו ומחוץ לה, אז מה הטעם ? לדעתי רק קמפיין פרסומי רחב מימדים מטעם משרד התיירות יכול ליצור מודעות לאומית לבעיה וחלחל לילדים שכיום מבלים בצבא או בחופש הגדול, וגם אז אין וודאות שמשהו יזוז אצל אותם בחורים הרסניים. המטרה ללא ספק חשובה, אבל (רק לדעתי) זו התעסקות מיותרת שלא תוביל את המעורב בה ליותר מתחושה טובה על חוסר הנטראליות שלו. בהצלחה
 

lady_anne

New member
טוב שמישהו התעורר

ומהכרותי האישית את היזמים דומני שאם מישהו יצליח להזיז משהו בנושא - הרי שהם האנשים. לממשלה שלנו יש נושאים בוערים בהרבה לעסוק בהם, למרות שכאמור הכל בסוף מתקשר והדימוי שלנו כתיירים קשור קשר הדוק לדימוי הפוליטי/ציבורי שלנו בעיני התקשורת העולמית. אין ספק שגיבוי ממשלתי היה מעניק לפעילות זו מנוף רציני, אבל עד אז אין ברירה אלא לשנס מתניים ולפעול בכל דרך לגיטימית. כל יזמה, לדעתי, מבורכת.
 
למעלה