יש אנשים רעים וטיפשים

אני לא צריך ניחומים, אתה צריך
עלובי נפש שכמותכם, טרולים שמתנהגים לא יפה בלי שום סיבה. אמשיך להתלונן עליכם ולהילחם בכם עד שיחסמו אתכם.
 
ליבי המגבלה שלי לא קשה ולא לועגים לי
יש לי קושי טכני קל והם סתם מתנהגים לא יפה. אני לא צריך עזרה, תודה. יש לי חיים טובים.
 
מה גם את טרולית? דיברת אליי?
אם כן אתלונן גם עלייך. הגשתי תלונה למנהל ולהנהלת הפורומים, אני מחכה שיחסמו אתכם או לפחות ימחקו את הודעותיכם המכוערות.
&nbsp
 
אני בכלל לא מעודד להתקיף אותי
באתי להתייעץ בעניין טריביאלי לגמרי של חברות טובה שכדאי למצוא דרך לשפר בעזרת קשר חומרי, ואתם התייחסתם בבוז כמו למסכן שמטריד. פשוט מכוער.
 
לא אפחית מעצמי לרמתכם הירודה
אל תפריעו לי בנוכחותכם ובדיבוריכם המכוערים. יש לי חיים טובים, ואני לא צריך עזרה. אתם מתנהגים כמו ילדים קטנים.
&nbsp
 
קשר חומרי
כך אני קורא לקשר גופני. זה מאפשר להדגיש את חלק הרוחני והחשוב. אני אצילי ושואף להיות רוחני ומעניין ככל האפשר. ההתנהגות של כמה אנשים כמוכם מכוערת וחבל. אני מקווה שתתחנכו בעתיד להתנהג בכבוד הראוי לאדם.
&nbsp
 
אני לא "מאוהב קשות"
ואני גם לא מאוהב בפסיכולוגית, אלא אוהב אותה ברצינות כאדם בגלל אישיותה הנהדרת. הכרתי אותה במסגרת ארבע שנים ולמדתי לראות את התנהגויותיה, את צורת דיבורה ואת אופייה. אפשר לאהוב הרבה אנשים ביחד בדרכים שונות. אני אדם אהוב ואוהב והחברה שלי ואני מאושרים ביחד. אני מקווה שלא תקנא שאני אוהב את הפסיכולוגית, אבל אני מספר על זה כי הייתה אישה נהדרת במיוחד וחשוב לי לעניין חברים ברגשותיי אליה.
&nbsp
 
אני לעומתכם לא מנייאק
אני אדם טוב, מוסרי, אוהב, אצילי, רוחני ומעניין. אתם אנשים פשוטים ומשועממים ולכן אתם נטפלים אליי ומציקים לי. אתם פגומים בשכל.
 
כבר עניתי
היה לי סקס לפני שהייתי עם החברה הזאת. היא לא שוכבת אתי, זה בסדר מצדי כי אני אוהב אותה. אני מקווה שאצליח לשכנע אותה.
&nbsp
&nbsp
 
"היה" זה חלק מחיי
אין לי כרגע, בסך-הכול בחיים יש לי סקס. עניין של מינוח. טעות בניסוח דקדוקי אינה שקר.
 
אני מספיק טוב
וחברתי אוהבת אותי מאד. האישה שעבדה בשבילי לפני שנים הייתה אישה נהדרת ומאד אהבתי אותה ותמיד אוהב אותה מאד. אני אדם מוצלח ומצליח, יש לי חיים טובים וחברים וחברות טובים. חברתי לא מוכנה נפשית לקשר חומרי קרוב, אני אוהב אותה ומוכן לחכות אתה עד שתהיה מוכנה כי אני יודע שהאהבה חשובה יותר.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
ולפי צורת דיבורכם
אתם המסכנים שמטרידים וזקוקים לעזרה, לא אני. לי יש חברה נהדרת שאני מאושר אתה והיא אתי, ויש לי חיי חברה טובים וחיים נהדרים. מקנאים?
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
בניגוד לכם
אני לא עוזב בחורה שאני אוהב בגלל קשר חומרי. אני יודע שהאהבה יותר חשובה. היה לי קשר חומרי טוב עם נשים קודמות, אני מאושר עם חברתי החדשה ואני מקווה שיהיה לכם לא טוב. תבינו שאין לי שום בעיות מין ושום בעיות בכלל, יש לי חיי מין סבירים ואני אדם מוצלח ומרוצה מחיי. אגב, חיי החומר שלי עם נשים אינם פקינג עניינכם, ביקשתי שתתייחסו עניינית לחברות הזאת ותיתנו לי הצעות בוגרות ויפות איך לקדם אותה לאפשרות של מגמת קרבה.
 
למעלה