יש בחירות לא ?! ?!

יש בחירות לא ?! ?!

מה קורה פה? יש בחירות בסוף החודש ואין שום דיונים מעניינים? בבחירות הקודמות הפורום היה מוצף בדיונים בנושא. מה קרה לכם ?! אני מציע להתחיל לשרשר כאן הודעות בנושא הבחירות. ואני כבר פותח בהודעה ראשונה: למה לא קדימה: מפלגה של מושחטים: מקים המפלגה: אריק שרון ובנו עמרי, ראש המפגלה אולמרט, צחי הנגבי וידידו רוני בראון. מדובר במפלגה של לוזרים: פרס דליה איציק וחיים רמון. מדובר במפלגה ללא דרך, רק עם אנשים ושמות (אנשים שעוזבים את הבית) ובעצם זה הליכוד בתחפושת חביבה יותר.
 

gena33

New member
בואו נעשה בחירות בבית הספר

יש לזכור שכול בית ספר המכבד עצמו ומחשבי עצמו עורך בחירות בשכבות יא-יב . לדוגמא אתמול נערכו הבחירות המפורסמות בבית ספר "בליך" ברמת גן וכמו כן נערכו אתמול בחירות בבית ספר עירוני א' באשקלון . כמובן שאני לא מתכוון להפנינג אדיר כמו שהיה שם אבל צריך לערוך בחירות בבית הספר צריך לעשות משהו מעניין,חדש וגם חינוכי. אגב הליכוד להזכירך הוציאו לפני מספר ימים תחלק המושחט האחרון מהליכוד כאשר בנימין נתניהו לא התייחס להעמדה לדין של חברת כנסת מטעם הליכוד.
 
שחיטות בליכוד

הליכוד זו המפלגה שהמציאה את השחיטות כל עוד נתניהו וישראל כץ נמצאים במפלגה הזו, לא ניתן לדבר בה על הוצאת השחיטות. ש"ס למדה מהליכוד המון, אך היא לא למדה עדין איך לצאת מכל השחיטות בצורה נקיה. כל חברי קדימה המושחטים שורשי שחיטותם בליכוד.
 
תסביר את עצמך

מי מושחת שם בדיוק?? אתה כותב בסימני שאלה אבל לא מסביר את עצמך, למה בדיוק אתה מתכוון?
 
אז מה הפתרון שלך?

אם כולם מושחתים לפי מה שאתה אומר, מה אתה מציע לי לבחור אם הייתי יכולה להצביע?
 

gena33

New member
תראי כולם כמעט מושחתים,לא יעזור לאף

אחד ,כמה שתגידו וכמה שתוכיחו לא יעזור זוהי כמעט עובדה שכולם יודעים שהמפלגות אחת אחת וחברי הכנסת אחד אחד מושחתים . העניין הוא שאנחנו לצערנו בארצנו הקטנטונת צריכים לעשות סוויץ' ולא להתייחס לשחיתות הזאת . הרי תגידי לי אם יש לך את קדימה שהיא מפלגה שכול המושחתים מהליכוד עברו אליה (רק לפני יומיים אולמרט נחשד בשוחד של 300 אלף שקל)תראי ולהפליא יש למפלגה הזאת 43-40 מנדטים בסקרים . ומה זה מראה ? שלאנשים נמאס מהשחיתות עד כדי כך שכבר לא אכפת להם ממנה . כול אדם הולך לפי דעותיו הפולטיות . הרי תגידי לי את היית בוחרת מחר ליכוד אם היית יודעת שהיא נקייה ב-100% משחיתות . הרי זה ברור שהתשובה היא לאאאא, כוון שהיא לא מייצגת את דרכך הפוליטית ולמרות שהיא נקייה לחלוטין(כביכול) משחיתות את לא תבחרי בה . לכן בואו לא נדבר על שחיתות כדרך חשובה כוון שהיא לא הדרך החשובה .
 
אבל מה אתה חושב על העבודה?../images/Emo152.gif

הבנתי את העניין של קדימה והליכוד, אבל קודם אמרת שלא חסר גם מושחתים לעבודה.... על מי אתה מדבר בדיוק? ובקשר לשאר, חבל שאתה אומר שאנחנו צריכים לעשות סויץ' ולא אכפת לך משחיתות כי אנחנו ארץ קטנה. היית רוצה רה"מ שאתה יודע שהוא מושחט? אתה רוצה שמפלגה מושחתת תהיה בשלטון? מה זה אומר עלינו בתור המצביעים? שאנחנו רוצים שלטון מושחת? לא ענית גם השאלה- במי הייתי בוחרת לפי המצב הזה אם הייתי יכולה? מהי הדרך החשובה לבחור אם ככה? gena help me!!!! :) כרמלית ירוקה (נ"ב מאיזה כיתה אתה?)
 

gena33

New member
את היית בוחרת בליכוד אפילו שהיא

נוגדת לחלוטין את השקפת עולמך אם היית יודעת שהיא נקייה לחלוטין משחיתות ? זוהי שאלה רטורית כוון שברור שלא היית בוחרת בליכוד אפילו אם היית יודעת שהיא נקייה משחיתות וכול השאר מושחתות. ד"א מי את בכלל איזה כיתה ?שם ?
 

gena33

New member
כבר אי אפשר לערוך בחירות בבית ספר

אגב את מוכנה להגיד מאיפה את?איזה שכבה ?איזה כיתה ?שם משהו ?
 
למה לא?

אם אי אפשר אז אפשר לגיד את מה שאתה חושב בפורום על הבחירות ועל המפלגות.רק אתה ,אני ועוד אחד מתעניינים?
 

לזריס

New member
לא יהיה בחירות בבית ספר

גנה אני אומר לך חחח ותאמת ללא ציפיתי שמישהי תתחיל לדבר איתך גנה חחחח שניכם חופרים אחד לשני זה מתאים אחושרמוטה תאמת אני לא יודע מה זה הכינוי שיש לי פה כי אני לא כותב ממחשב שלי אז בקיצור זה אני יוסי :) אה רגע לנושא החשוב מה נראה לך שצריך לעשות סוויץ בקשר לשחיטות אסור שיהיה דבר כזה מה אתה היית רוצה שהנציגים שבחרת יחגגו לך על התחת?! תעשה לי טובה...
 

לזריס

New member
אני חופר למטרות נעלות :)

:) חחח קיצר שמע גנההההההה הקטע של מושחטים תופס חלק גדול אולי לא בבחירה אבל בזין שהמדינה הזאת אוכלת מכל זה האנשים שומעים מושחט אבל עדיין בוחרים אותו דבר אנשים לא מבינים שזה בעצם הכח שלהם וכמה כח יש להם בכך שהם מצביעים קיצר מדינה מפגרת ... עדיף לא להצביע בכלל עם את לא מבין כלום ולא עוקב אחרי התרחישים האחרונים .... בקיצור קדימה היא מפלגה אחת גדולה של מושחטים ...... פשוט אני עושה עליה עבודה ואני לא יכול כלכך להגיד את זה חחחחחחחח אבל תאכלס אני ממשיך לחפור פה בכיףף.... עם ה-47 שלי באזרחות אני יכול לדבר כמה שאני רוצה לפחות אני יודע מזה חופש הביטוי למה טובה לא נתנה לעשות על עלה ירוק..... אז בוא נארגן לנו פה איזה קבוצה שמאמינה בעלה ירוק למרות שאני לא מאמין בהם בשיט כל התומכים שלהם שומעים גראס חוקי קופצים לשמיים אבל תראה את המצע של הבחירות שלהם מדינה משותפת ישראלים פלסטינאים וכל השיט הזה שאףחד לא מעוניין בזה...
 

גל פה

New member
איזה מדינה משותפת

עלה ירוק האלה מרוב הסמים שהם לוקחים נדפק להם המוח דבר ראשון בחיים לא יכולה ליהיות מדינה משותפת לא אנחנו ולא הערבים רוצים מדינה משותפת הערבים רוצים ליהיות היחידים בישראל בידיוק כמונו ואפילו קצת יותר מאיתנו ככה שמדינה משותפת תיהיה רק בחלומות (וטוב שככה) בקשר לגנה וואי כמה חפרתתתתת חחח סבבה מושחטים כולנו יודעים שהם מושחטים ומי שלא יודע הבין את זה בפעם פעמיים הראשונות לא צריך להוסיף על זה
 

gena33

New member
הבנו שלא הבנת ממה שהסברתי

כלום אבל לא צריך להראות לכולם.
 
בעד מפלגת קדימה

מפלגת קדימה היא מפלגה לא קיצוניתתת מידי לכיוון הימני ולא קיצונית מידי לכיוון השמאלי ועל כן היא תלך בדרך האמצע שהיא הדרך הנכונה ביותר והדרך שתנחה את הציבור הישראלי באופן הטוב ביותר.
 
למעלה