יש בחירות לא ?! ?!

דגל שלם

New member
בעד שינוי

כל מנהיגי מפלגת ליכוד מושחתים. שבועיים לפני הבחירות ראשי המפלגה משנים את המצע המדיני, חוסר אחריות וחוסר החלטיות. שלא לדבר על הטעויות שביבי עשה בעברו. ביבי הינו אדם חסר אחריות ובעבר הוא הוכיח זאת מספר פעמים, והפעם האחרונה היתה כאשר יום לפני תהליך ההתנתקות הגיש את התפטרותו ונסע לחו"ל. ביבי הרס את כלכלת המדינה, הוא שואף לכך שהעשירים יתבססו ברמה גבוהה מאוד, ואילו העשירון התחתון סובלים מרעב. קדימה הינה מפלגה חדשה, שכל פליטי העבודה והליכוד הצטרפו והקימו אותה. גם ראשי מפלגת קדימה לא שונים מראשי מפלגת ליכוד, וגם הם מושחתים לא פחות. ראש מפלגת העבודה, עמיר פרץ, אדם חסר ניסיון בתחום ההנהגה המדינית, הוא קיצוני בדעותיו החברתיות, הוא מפזר הבטחות ללא כל בסיס. לכן, אנו תומכות במפלגת שינוי. זוהי מפלגה לא מושחתת, היא תומכת בדמוקרטיה, ליברליות, ציונית, חופשית ושוחרת שלום. שינוי קמה בגלל הכפייה הדתית שקיימת במדינה: מדוע שדתיים "שיושבים בבית ולומדים תורה", דורשים על כך כסף מהמדינה, ומתנגדים להתגייס לצבא בעוד שכל אזרחי המדינה ללא יוצאי דופן משרתים בצבא ומקריבים את חייהם למען המדינה? בנוסף, מדוע יש לסגור כבישים בשבת ומקומות בילוי למדינה שלמה, שרובה חילונית, במקום שרק הדתיים ימנעו מלבקר במקומות אלו? שינוי מאמינה בשוויון זכויות כלכלי לנשים, היא דואגת לגמלאים, היא נגד אפלייה לאוכלוסיה ההומו-לסבית, היא בעד חופש דת וחופש מדת, מאבק בשחיתות שקיימת במדינה, וכלכלה חופשית. כותבות: דניאל בן אהרון, גילי פאר, ליאור וישקרמן, שחף כהן, ליאן כהן ומעיין ניסן. יא' 2.
 

TheHappyChef

New member
איזה שטויות...../images/Emo3.gif

קדימה היא מפלגה שאין בה שחיתות(את זה אני אומר רק בגלל ההעבודה לטובה). קדימה מפלגה שהקים אותה אריאל שרון שהיה מנהיג גדול וניסה להוביל אותנו לדרכי שלום... לקדימה יש רוב בסקרים וככה גם נראה בבחירות קדימה מאמינה הדרכי שלום עם הערבים.מכירה בשני לאומים שיכולים לחיות בארץ ישראל: 1)היהודיםjavascript:InsertIcon('|%D7%93%D7%92%D7%9C%7C')
2)העם הפלסטיניjavascript:InsertIcon('|%D7%98%D7%A8%D7%95%D7%9C%7C')
אין לי כוח עוד לרשום בכל מקרה קדימה שולטים!!! כותב:אני!(יא'2) אז בנות לא לדבר שטויות כי בכל מפלגה יש שחיתויות!!!
 

Chill Out Zone

New member
שמע

בגלל זה המדינה נראת ככה כשיש יו"ר שלא יועדים אנגלית ואולמרטים למיניהם שמשלמים כסף לאירגוני טרור.. עזבו אותךכם שטויות תצביעו ל PPP הכי בטוח מפלגה אשכנזית קיצונית] יא מאאן
 
למעלה