יש לי בעיה עם ידיד...

אני חייבת לומר

שמה שכתבתי בתגובה הקודמת "קודם תירגעי אישה" תקף לכל הזכרים כאן לא רק לך. ואני לא מאשימה אתכם כי בתכלס אתם יכולים להיות אחלה בני אדם, אבל החינוך, הסביבה, התקשורת כולם מציגים את האישה כמישהי מסכנה וטיפשה אפילו שצריך לעזור לה להסביר לה דברים וכו'....נכון שנשים בגדול יותר טכניות, יש לנו מחשבה אחרת, אבל היא לא נופלת מזו שלכם. יותר מזה, זה לא רק"נשים", זה כל מה שנשי, כל הדיבור הזה של ללעוג לכל מה שנשי, לומר "מה אתה נקבה", כל ההתייחסות הזאת שלועגת לכל מה שיותר רגשי, לכל מה שמביע אנושיות וחמלה מסוימת...אני מאוד מקווה שהחברה שלנו תתפתח עוד ועוד כדי לכבד גם את הצד הנשי וגם את הצד הגברי שבכולנו...באמת, אני ממש מקווה, כי כל מה ש"נשי" לא מקבל הערכה וכבוד בעולם שלנו כמו שהוא עכשיו...אז נקווה לטוב.....
 

Survivor Man

New member
זכרית, החפצה, זונות


את יודעת מה באמת עצוב? שאת באמת מאמינה בשטויות האלה.

ואם תמשיכי לדגול בעמדות כאלה תמצאי את עצמך לבד. לא משום שאת צודקת אלא דווקא כי את טועה.

להתייחס לכלל הגברים כאל מעין שבט מאוחד שמפלה, משפיל ומחפיץ נשים זה לקחת חצי מהאנושות ולקעקע אותה.

בדיוק כמו שאתייחס לכלל הנשים כאל כאלה שלא מסוגלות לחשוב ברציונליות וכל החלטה שלהן מתבססת על מניעים רגשיים ולא הגיוניים. אז כן יש גם כאלה, אבל האם כל הנשיםסדגש| פועלות יותר ע"פ מניעים רגשיים? לא. ומי שחושב שכן לא באמת מכיר ויודע משהו על נשים. בדיוק כמו שאת לא מבינה דבר על גברים.

לקבל "הידד" מפמיניסטיות קיצוניות שתומכות בדעתך לא יהפוך אותן לצודקות יותר. ממליץ לך להתחיל לשפוט כל גבר לגופו במקום להתייחס לכולם כאל "זכרים" חסרי צלם אנוש. לטובתך.
 
ראה מה שכתבתי לך למעלה.

לא כל גבר ולא כל אישה...ברור....קח את זה בתור מאפיינים "גבריים" מול "נשיים"....יש נשים גבריות וגברים עם מאפיינים רבים "נשיים"....אבל בכללי כן יש הבדלים ביןהמינים ובכללי נשים רגשיות יותר, וגברים טכנים יותר...וזה לא אומר בצורת שחור לבן מטורפת ומוחצת, אישה יכולה להיות רופאה ומתמטיקאית ועדיין, זה יהיה קצת שונה, לא פחות או יותר טוב אבל שונה....וגבר לא חסר רגשות מן הסתם, אבל העולם הרגשי שונה משל אישה. קיצור יש הרבה אפור, אל תתקבע על המילים שלי ותתפוס אותי במילה. הרבה אפור, העולם הוא לא שחור לבן .
 

Survivor Man

New member
שמח שאת מסכימה פחות או יותר,

כשרק רגע לפני כתבת בהכללה גורפת: מין אצלכם זה באמת כמו שוקולד. אתם לא רואים את האנשים שמאחורי הגוף. ועוד כל מיני הכללות וקביעות שמעידות על שנאה מגדרית מקוממת. את נגד יחס מפלה ומשפיל כלפי נשים אבל בד בבד מפיצה את אותו יחס שהיית רוצה למנוע רק נגד כלפי המין הגברי.
 
ידעתי שתתפוס אותי במילה...נו וביקשתי לא

לצטט או להדגיש ולתפוס אותי במילה...תבין את הרעיון הכללי שמאחורי זה....ברור שזה בהכללה וזה לא כולם וזה קיצוני כדי שתבין, אבל תבין את הרעיון הכללי שאני באה לומר במקום לתפוס במילה....כי מילים תמיד באות שחור לבן...מן הסתם זה לא 100% וזה לא מדויק, אתה יודע..תבין את המחשבה של מי שמדבר איתך, את הלך המחשבה, לא את המילים המדויקות שהוא אמר
 

Survivor Man

New member
הרעיון הכללי שלך ברור.

את מכנה גברים בכינוי הגנאי "זכרים" כדי להדגיש את הסלידה שלך מהם, משתמשת במושג "החפצה" גם כשהוא לא רלוונטי בנושאים כמו משיכה מינית לגיטימית, טוענת שבשביל גברים נשים הן בסה"כ כלי לסיפוק יצריהם ועוד.

וכל זאת בדיון שלא קשור לפמינזם, שלא דגל בשוביניזם ושלא הציג את האישה באור שלילי כפי שניסית לצייר זאת כמה פעמים בשרשור. בקיצור יקירתי, ניסית להציג כאן אג'נדה מסוימת שלא לצורך וכשלת כשלון חרוץ. צריך לדעת מתי לקפוץ בראש ולהתייחס לתגובות בענייניות בלי להוציא דברים מהקשרם פעם אחר פעם.

חומר למחשבה בשבילך.
 
ולמה אתה תמיד חושב שהצדק איתך?

למה אתה חושב שיש "נכון" ומה שכתבת בהודעה הזאת זה הנכון...שהתכוונתי לכל הדברים האלה ולא עניתי בצורה "עניינית". אולי דרך הכתיבה שלי ה"כללית" יותר וסטייה לנושא אחר (שלא מצורך לקדם שום אגנדה, אל תדאג...) זה לא הדרך כתיבה שלי? והרבה פעמים דרך אגב נשים אפרופו נשים גברים כותבים בצורה כללית יותר ואז מתקנים אותם בטענה שזה לא ענייני וסוטה לנושאים אחרים...ואולי זו הדרך כתיבה ומחשבה שלי? אולי אין נכון או לא נכון?
תכבד את זה גם....כמה אפשר לחשוב שרק אתה צודק
 

Survivor Man

New member
חייבת להסיט כל הערה אישית לפן הפמיניסטי?


אני לא חושב שאני תמיד צודק, זאת דעתי. את יכולה לקבל אותה או שלא.
 
בקיצור

אני התכוונתי--- שכשאתה נמשך למישהי אז כן, מה שאתה רואה ואיך שאתה תופס אותה זה כמו שוקולד. זה לאאני אמרתי, בחור אחר במעלה השרשור הזה אמר. יש פה לגמרי ראייה מכנית של צורך-סיפוק, לא של בנאדם. אולי מעבר למשיכה, כשהמוח שלך לא עסוק בלהימשך-הוא רואה את האישה שמעבר.
התפסם אפילו מחקר שאמר שהמוח הגברי מגיב לאישה באותו אופן כמו לחפץ(לפי אזורי המוח הפועלים כאשר הוא נמשך אליה) אצל אישה זה לא כך.....אזורי המוח הפועלים הם לא אזורים המזהים חפץ אלא אדם.
 

Lee Rock

New member
ההפך הוא הנכון

אמרתי דבר אחד, הבנת דבר אחר. כל מה שאמרת (ויודעת מה אני אדבר בשם עצמי ולא בשם כל הגברים) זה שאני תופס סקס כמו שוקולד, לא אומר שאני תופס נשים כמו שוקולד, או נשים כאובייקט לסקס. תביני את ההבדלים.

לצורך העניין, אם אני שוכב עם זוגתי שאני אוהב החוויה תהיה יותר גדולה, זה בהחלט יהיה משהו מאחד ומיוחד ביננו (עדיין לא מאמין ברוחניות וכאלה).
אבל, זה לא אומר שאני מרגיש, שכל סקס שאני עושה צריך להיות כזה, וסקס עם יזיזה שפגשתי לפני יומיים על סמך משיכה מינית נטו, זה עדיין הנאה ומשהו שאני לא רואה סיבה לשלול.
 
האמת שהתגובות כאן,

מהצד הנשי והמצד הגברי, יותר הבהירו לי את התמונה. בעיקר הפסימית האופטימית וESPS. זה באמת מובן למה מבחינתו זה כן ככה, ושהטעות לא הייתה לחשוב את זה אלא להגיד את זה, אבל זה גם באסה לחשוב שמה שהיה בשבילי שיחת נפש פתוחה וכנה עם ידיד קרוב היה בשבילו פספוס הזדמנות לזיון, במיוחד לאור העובדה שהוא נתן לי לחשוב שהוא לא רואה בי שום דבר מעבר לידידה ולא רוצה שום דבר כזה.
 
496351!

גרמת לי לשמוע את השיר הזה פעמיים עכשיו


אני חושבת שלקחת את כל הסיפור קצת קשה מדי. גם אתם כבר לא ידידים כל כך קרובים אז הצעד הטבעי הבא הוא פשוט לתת לקשר לגווע ולמסמס את הזיכרון הזה מעליך, וגם... מה השוק הגדול? אולי אני פסימית, אבל אף פעם לא נתקלתי בידידות אפלטונית לחלוטין. במיוחד בגלל שהייתם בקשר הדוק, כרווקים, ובגלל שזה הגיע מהצד שלו... זה אפילו פחות מפתיע.

בקיצור, קיבלת את סטירת ההתעוררות הראשונה שלך. עם ידידים תמיד צריך לנהוג ב"כבדהו וחשדהו"
 
שלום

אני לא ממליץ על קשר של מגע בלי אהבה. זה לא מכובד. אם אתם אוהבים, שמרו על הידידות והשקיעו בה. אם הוא נחמד ונעים אליך, הוא כנראה רציני בקשר אתך. אל תגדירו את הקשר אלא פעלו לפי התפתחותו. אם נעלבת ממנו, כדאי שתגידי לו כדי שיבין ויתנצל.
 

הילוש ד

New member
עצה שלי..

תחתכי את זה לפני ששניכם תיפגעו....
וגם אם תרצי ללכת על זה לפחות שזה יהיה בדרך הנורמלית דייט>דייט שני> היכרות> חיזור> ורק אז סקס..
תשמעי לי כי אם תתחילו אחרת הקשר הזה יהפוך להיות הזוי ומבלבל עוד יותר כבר לא תדעו איך להגדיר את הקשר.
נפגעת כי כנראה יש לך רגשות אליו מבינה אותך, חבל שהידידות שלכם תיהרס בגלל זה כי אחרי זה לא תוכלי להחזיר את הגלגל חזרה ולחזור להיות ידידה טובה שלו..
תחשבי על זה ;)
 
למעלה