יש לי בעיה עם ידיד...

Lee Rock

New member
דרך אגב, זה לא שלגברים אין סטנדרטים

אנחנו פשוט תופסים סקס בצורה שונה, כמו שוקולד, אם בא לי שוקולד, לא אכפת לי אם זה שוקולד חלב, לבן, עלית, קינדר בואנו, עוגת שוקולד וכו.. אוכלים ונהנים בלי לחשוב(חוץ ממריר, לא סובל מריר), ספורט עושים בכל מקרה. אצל הרבה מהבנות זה לא ככה ממה שאני מבין..

לגבי זוגיות הסיפור שונה לגמרי, ויש סטנדרטים שונים.
 
נו כן, כמו שכתבתי , אתם נמשכים לכל אחת!!!

קצת מזעזע לחשוב על זה.
כאילו, רק שתיראה סביר (או אפילו גם זה לא חח) וזהו. כאילו, זהו!!!!! זה הדרישה. נמשכים לכל אחת, לא יאומן.....
וכן, אצל הרבה בנות לגמרי זה בא ביחד עם רגש, לא 100% וזה לא אומר שסקס אצל מישהי=אני מאוהבת בבחור...אבל יש שם משהו, יש שם איזשהו חיבור, יש שם משהו יותר מצורך מיני, בהרבה מקרים, אין ספק.........גאד, זה הרבה יותר טבעי!!! אני לא מבינה איך אתם חושבים, אם אתה מציג את זה כמו שוקולד, אז למה בעצם לא לקנות בובה מתנפחת? באמת תסביר לי בבקשה את ההבדל. מה ההבדל בין סטוץ לבובה מתנפחת?זה שבכל זאתהיא בנאדם כאילו?..זה שבכל זאת יש מגע אנושי?? (ועדיין אתה אומר שזה כמו "שוקולד", צורך טכני לחלוטין, בלי שום רגש, בלי שום חיבור, כלום כלום!!! זה מטריף אותי)
ושוב- אני לא אומרת שסקס=התאהבות אצל בנות, אצל כן *איזשהו* חיבור מעבר לצורך פיזי גרידא!!!!!!!!!!!אלוהים:(
 

Survivor Man

New member
שטויות.

לגברים יש העדפות בכל הפרמטרים, בדיוק כמו לנשים. זה שגברים מונחים יותר מינית לא עושה אותם פחות אנושיים או בררניים.

אני למשל לא הייתי שוכב עם כל אחת, וכמוני רוב הגברים. אין שום דבר רע בלרצות סקס לשם הסקס, יש גם נשים שרוצות בכך. ניצול מיני הוא דבר לא מקובל שלא אופייני לכלל הגברים ואני ועוד רבים מתנגדים אליו. אבל כשמדובר במין שמוסכם ע"י שני הצדדים, מה הבעיה?

דבר נוסף, להסתכל על מישהי באופן מיני לא שווה להתייחס אליה כאל חפץ. זה די דומה למשיכה מינית שאת חווה לגברים, פשוט קצת יותר אינטסניבית. רוצה לומר לי שכשאת נמשכת למישהו את "מחפיצה" אותו? כנ"ל גם כאן. נמשכים וחושבים על מין, אבל זה לא גורע יחס "אנושי" כלפיה. פשוט אין קשר.
 
בקיצור אתם פשוט רובוטים טכניים

חסרי אנושיות.....

נו ברור מה הדיון פה, מספיק להזכיר מילה אחת שתמחיש את ההבדל בין המינים: זנות.
זונות ממין נקבה, שליטהזכרית...אין זונה גבר...מזעזע :(
מין אצלכם זה באמת כמו שוקולד. אתם לא רואים את האנשים שמאחורי הגוף (וזה דרך אגב החפצה, כי אם שכחת, מעבר לכל הדיון הזה, אישה היא קודם כל בן אדם, בדיוק כמוך). עצוב.
 

stam45

New member
קודם כל להירגע.

המוח של הגבר הממוצע מתוכנת שונה מאשר מוח האישה, ואת יכולה לראות את זה בכל מקום בטבע. אנחנו "מתוכנתים" לזיין הרבה, ואתן מתוכנתות לברור מתוך הרבה גברים את אלה שמתאימים לכן.
מה שחשוב לזכור, זה שאנחנו בני אדם. אנחנו יכולים להפעיל שיקול דעת ולא לפעול לפי היצרים האלה - אבל המחיר על כך שזה דורש מאמץ, זה לא טבעי.
מה שמעניין זה שבאופן גורף כחברה, כן רואים שהמגמה היא לכיוון היצרים הטבעיים. גברים נתפסים כאלה שצריכים ליזום ולהתאמץ, ונשים מקבלות הרבה פניות ובוררות לפי זה.
 
קודם כל תירגעי אישה!

תרגיעי את ההסיטריה שלך שיהיה אפשר לדבר בקול שפוי והגיוני ושקול.

ומבחינתי זה -
קודם כל תפתח רגש וענווה כלפי הנשים.
תצא הבעוה הרובוטית הקרה שלך ותבין שנשים יותר רגשיות ויותר אנושיות...אחר כך תדבר אליהן בענווה, לא כאילו אתה הגבר ההגיוני שמרגיע בחורה נסערת טיפשה שזקוקה לעזרה.
 
לא עברתי שום שטיפת מוח, זו הדעהשלי

ושתמע בשביל להעביר דעות זה נשמע קיצוני, ברור שכל מקרה לגופו ושאישה יכולה להיות "גברית" וגבר בדיוק ההפך. אבל כמובן שהרי בטוח עברתי שטיפת מוח, הרי לא יכול להיות שזו דעתי האישית נכון??? אין לי כושר לחשוב מבחינה עצמאית. אל תזלזל בקיצור באינטילגנציה שלי בבקשה.
 
ודרך אגב, גם אני אומרת א' ואתה מבין ב'.

כנראה שככה זה, במיוחד שזה קורה במתכונת כזו של ויכוחים של אגו-מי צודק- והשתלחות בפורום. אם זה באמת שני אנשים שרוצים להבין אחד את השני שבאים עם ראש פתוח, ואכפת להם אחד מהשני, רק ככה אפשר לגשר בין חוסר הבנות בין המינים
 

Survivor Man

New member
אין לי שום בעיה איתך.

יש לי בעיה עם זה שאת מכניסה אידיאולוגיה פמיניסטית קיצונית שמקומה לא בדיון הנוכחי, ושמכל תגובה של "זכר" כדברייך את לוקחת מה שמתאים לך (גם אם זה אומרת להוציא דברים מהקשרם) כדי לחזק את אותה אידיאולוגיה.
 
לא...


וברצינות, תנסה לכבד גם אם אתה לא מבין, את המחשבה הנשית, שהיא לא פחותה באינטי' שלה מזו הגברית, גם אם היא שונה, וגם אם היא הודחקה והושפלה כל השנים האלה וכל מה שנחשב "גברי" נחשב "חכם"....תחשוב בביקורתיות......אני תמיד חושבת בביקורתיות אגב, גם על פמיניזם ועל הכל.......קודם כל תכבד ...קשה מאוד בחברה שלנו לכבד את מה שנחשב "נשי".......
 

stam45

New member
לא חושב שיש טעם בויכוחים האלה.

זכותו של כל אחד להחזיק בדעה משלו, ואני לא חושב שהודעות בפורום הן מה שישנו אותה.
 

קריסטה

New member
זה נורא מטופש כשאנשים בלי שמץ מושג על הטבע

מביאים אותו בהסבר האולטימטיבי לכך שהם לא מסוגלים לשמור על הזין במכנסיים.
אין לי ולו שמץ ביקורת על סגנון חיים מתירני (כל עוד לא פוגעים באף אחד) אבל אל תביא דוגמאות לא קשורות ולא נכונות בעליל.
מינים רבים של בעלי חיים הם או מונוגמיים או הפוכים לחלוטין ממה שאתה מציג.
אין פה שום "תכנות" של הטבע כי הטבע לא "מתכנן". הוא פועל לפי שיווי משקל פנימי משלו והדבר היחיד שקובע זה מה עובד. ומה שעובד תלוי ביותר גורמים ממה שאתה מסוגל לדמיין.
כפי שנאמר, לא החזק שורד אלא המותאם. כל תאוריית האבולוציה על רגל אחת.
 

Survivor Man

New member
את צודקת חלקית.

לפסיכולוגיה האבולוציונית יש אכן חלק נכבד בהבדלים המגדריים וביחס למין.

אמנם אין פה "תכנות" של ממש, אבל בהחלט יש פה אוריינטציה ברורה להתנהגות מובנית מצד נשים וגברים כאחד. רפרטואר ההתנהגויות שלנו תלוי בגנים לא פחות מאשר בסביבה וברציונל.
 

קריסטה

New member
ביטוי הגנים שלנו מושפע גם מהסביבה

אני לא חולקת על כך שיש הבדלים גנטיים, אבל הבדלים אלו לא היו שם מאז ומתמיד וגם לא בהכרח נידונים להישאר - שינויי תרבות למיניהם משפיעים על כך.
לפני מאה היה קשה למצוא נשים שעסקים וכו' עניינו אותן - אך ככל שהסביבה מעודדת נשים יותר להתפרנס ולהתפתח אנו רואים יותר ויותר נשות עסקים שמאוד אוהבות את מה שהן עושות ומגיל צעיר נמשכו לכך.

כך גם בכל הקשור למין - אם פעם כל אישה התייחסה למין כאל משהו הרה גורל, מביך, רגשי וכו' - היום אנו רואים יותר ויותר נשים שנהנות ממין בדומה לצורה שבה גברים נהנים ממנו.
המספרים עדיין זניחים - אך אני מאמינה שעם הזמן גם ההבדלים האלו יצומצו.
 

Survivor Man

New member
שינויי תרבות אפשריים כל עוד הגנים מאפשרים

את מה שהתרבות מקדמת. אני אתן לך דוגמה פשוטה: כמרים. מדובר באנשים שכבשו את יצרם והלכו נגד כל מה שהגנים שואפים אליו: להתרבות. עכשיו אין ספק שיש יחידי סגולה שהצליחו לעמוד במשימה בהצלחה (אולי מדובר בכאלה שהיצר המיני שלהם ממילא חלש), אבל מצד שני יש הרבה אחרים שכשלו ונושלו מהכמורה. וחלק מאלה שכן התמידו כנראה "חטאו" בסתר, או לפחות התקשו למלא את המשימה. כמו שמדי פעם שומעים על הטרדות ואונסים בישיבות וכוללים, וכמו שידוע שיש אסירים בבתי סוהר שתוקפים מינית אסירים אחרים - סביר להניח שמדובר בתופעה שמימדיה רחבים מהמפורסם. אחת הסיבות המרכזיות לכך הוא היצר המיני המוגבר אצל גברים.

התרבות יכולה לקבוע מה שהיא רוצה, אבל היא לא יכולה למגר את מה שהדנ"א הנחיל לנו. זאת הסיבה שתמיד יתקיימו מלחמות כל עוד האדם יישאר חיה ביולוגית, כי כיתתיות, שבטיות ותוקפנות הם מנת חלקו.
 
"פסיכולוגיה אבולוציונית" נשמע כל כך מפוצץ

וגבוה. אך למעשה זה פשוט אוסף של תיאוריות וניסיון למצוא להן הצדקה במציאות. אפשר עד אין סוף למצוא הצדקות לכל מיני התנהגויות. עזוב זה לא נכון להשתלח פה האחד בשני, עם זה לא נגיע לכלום, אבל תנסה להבין גם את מה שאני כותבת לא רק חלק מלשמור על האגו בויכוחים בפורום הזה...
תחשוב שוב על מה שנקרא פסיכולוגיה אבולוציונית..תחשוב בביקורת.אפרופו שטיפת מוח....
 
למעלה