יש לי בעיה

יש לי בעיה ../images/Emo4.gif

אני לומדת בכיתה ד´ ואני אוהבת את בית הספר שלי. כבר הרבה זמן אני מרגישה שאני לא מקובלת מספיק בכיתה ושאין לי מספיק חברים ,אפילו שיש לי כמה. אני מנסה לעזור לחברים וגם מזמינה אלי והולכת לחברים אבל יש כמה חברות שצוחקות עלי ומרכלות עלי וזה נורא מעליב אותי. ניסיתי להיות נחמדה ודיברתי עם כמה מהחברות שלי על זה ואמרי לי שיש לי דווקא הרבה חברים אבל אני מרגישה שזה לא ככה. מה לעשות ?
 
קודם כל - את ילדה חכמה

כי את יודעת לנתח כל כך יפה את מה שקורה בכיתה שלך. דבר שני, את יודעת שתמיד יהיו חברות שירכלו ויצחקו עליך? גם בכיתה ה וגם בחטיבה וגם בתיכון אפילו. כי ככה זה עם אנשים. גם קטנים וגם בוגרים. חלק אוהבים אותנו וחלק לא. אז אולי תסתכלי על החברות שיש לך. ולא על החברות שאין לך. על אלו שאת משחקת איתן ומדברת איתן, ולא על אלו שמעליבות. כי אם את לא תתעלבי ממה שהן אומרות עלייך, אז אולי זה לא יעניין אותן יותר להעליב אותך. ולהיות הכי הכי מקובלת בכיתה? - זה לא תמיד מצליח. אבל שיהיו לך חברות אמיתיות שאוהבות אותך ואת אותן-זה כן הצליח לך.
 

twety

New member
עדיף ציפור אחת טובה מ-10 מקולקלות

היי לך... בהיותי צעירה "החליטו" לעשות עליי חרם מכיוון שהייתי יותר מדיי מקובלת , ולא התנהגתי כראוי, ואז נשארתי עם חברה אחת שעמדה לצידי בעת צרה, תמכה ועזרה, ייעצה ואת יודעת מי זאת הייתה? אמא שלי. ולאחר מכן הצטרפתי לתיכון רכשתי לי 2 חברות חדשות וטובות שאנו כבר 8 שנים חברות טובות. מוסר ההשכל "לא כולם תמיד יאהבו אותך בחיים " למרות שזה המטרה אבל כולנו שונים למרות שכולנו שווים. בחיים יש עליות וירידות החוכמה היא להתגבר על כל המחשולים,זה נמצא עמוק בליבך אל תסרבי לו, לכי לך למקומות שפנייך מתקבלות בברכה אל תנסי ללכת עם אלה שבפניהם את לא רצוייה. את- כן את תסתכלי עליהם מרחוק ותצחקי כי לך יש חברה טובה אחת. שלך , מירב כהן.
 

המממ

New member
תמיד תהיי עצמך!

אני לא יודעת כמה זמן את מרגישה כך שאין לך חברות. אני יודעת שזו הרגשה מאוד לא נעימה ואני מאחלת לך שהיא תחלוף מהר. תמיד יהיו כאלה שירכלו ויהיו מגעילים. אולי הם מפחדים שבגלל שאין להם משהו טוב להראות לכולם הם לא יוכלו למצוא לעצמם חברים. אז הם צוברים כוח ופופולריות ע"י החלשת האחרים. ע"י החלשת מי ש"מאיים" עליהם (מבחינה חברתית). הכי חשוב, שתמשיכי להיות מי שאת באמת. אל תנסי לעשות הצגות ולשחק את מי שאת לא. כי בסוף אולי יהיו לך חברות, אבל... האם הן באמת יהיו החברות שלך? הן לא יכירו אותך באמת... ולפי ההודעה שכתבת, נראה שאת ילדה רגישה וחכמה. מי שבסוף יכיר אותך באמת, בטח ירויח חברה טובה. יומטוב ושקט שיהיה לנו!
 

Phlawless

New member
../images/Emo7.gif

מהאופן שאת מציגה את הדברים כבר אפשר לקלוט שאת ילדה מיוחדת ואני רק רוצה להגיד לך שילדות שמרכלות ויורדות על ילדות אחרות הן בד"כ ילדות בעלות ביטחון עצמי מאד מאד נמוך שמחפשות טרף קל כדי לשכנע את עצמן שזה לא כך. אני מציעה לך למצוא חברה אחת או שתיים טובות ולהסתובב איתן ובכל פעם שאותן בנות באות להציק לך תזכרי שאת הרבה יותר מיוחדת מהן ושיש לך הרבה יותר מה להציע כי את פשוט לא מתעסקת ברכילויות ובדברים פוגעים אחרים. אל תתני לזה לדכא אותך! אל תתני לזה להשפיע עלייך כי זה יעבור! קרוב לודאי חלק מהבנות שמרכלות גם מקנאות ומנסות לשכנע את עצמן אחרת (כמו במקרה הראשון:) אז תיהי חזקה... ואת תראי שכשתגדלי הדברים האלה יהיו חשובים פחות ופחות מכיון שתמצאי לך את החברים שלך ואת הנושאים שמעניינים אותך ומעשירים אותך, ואולי גם הבנות הנ"ל קצת יתבגרו ויבינו שכל עניין הרכילויות והצחוקים הוא שטחי ובא לפצות על משהו רגשי עמוק יותר! אנחנו פה בשבילך בפורום ותודיעי לנו מה קורה בהמשך
אני איתך
גל
 

tumti69

New member
תגידו אתם דפוקים או מה???!!!!

אתם לא רואים שהיא לא בכיתה ד???!!!!! נראה לכם שילדה בכיתה ד כותבת ככה????!!!! היא בטח סתם איזה דפוקה בת 16 מכוערת עם בעיות חברתיות שהדרך היחידה שלה לדבר עם אנשים זה דרך האינטנט ורק ככה היא תקבל תשומת לב! אז בקיצור היא עבדה על כולכם!!!!
 

oleg_kh

New member
../images/Emo6.gif ../images/Emo67.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo67.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo67.gif

 

ChipsMan

New member
למה לזלזל?

איך אתה יודע, אולי היא ילדה מאוד מוכשרת, ובגלל זה היא כותבת ככה?
 

ChipsMan

New member
וחוץ מזה

גם אם היא בת 16 שמחפשת תשומת לב - לא מפריע לי לתת תשומת לב.
 

tumti69

New member
אני לא יודע מה שי לכם../images/Emo166.gif

אבל אם אתם רוצים לתת לה תשומת לב סבבה בעיה שלכם. רק שלא תהיו מופתאים שאיזה יום תשמעו בחדשות שילדה התאבדה כי אף אחד לא ענה לא בפורום תפוז בשמך שעתיים ברציפות.
 
../images/Emo31.gif

צר לי.... צר לי לראות שבהודעה של ילדה שנכתבה מכל הלב, צר לי לראות תגובה שכזו לילדה שכתבה הודעה שכזו, הודעה המצריכה המון אומץ, לכתוב בפורום מול כולם יש לי בעיה. הודעה מסוג כזה, כמו שלך מעוררת בי את התהייה באיזה צד של המתרס היית. האם היו לך חברים? האם צחקו עלייך או שמא היית חלק מהצוחקים על אחרים. לא לעניין...
 
שושה שחור לבן

אם אתה באמת לא מאמין שאני בכיתה ד´, אל תאמין, בעיה שלך. אני לא ילדה שקרנית ואני בדיוק בת 9 ורבע. ואם אתה חושב שאני "טמבלית, מכוערת בת 16", אז התפקעתי מצחוק!! טוב, בכל זאת, זאת בעיה שלך.
 
את ילדה מאוד אמיצה ../images/Emo108.gif

עשית מעשה שדורש המון אומץ. לקום ולומר מול כולם אני לא מספיק מקובלת... לא הרבה היו עושים כמוך. לא הרבה מוכנים להסתכל לאמת בפרצוף. את ילדה חביבה ונשמע מדברייך כי את ילדה טובת לב, מוכשרת מאוד ואני בטוחה שהורייך ומורייך גאים בך מאוד. אני חושבת שלאמת יש שתי פנים:
האמת שאת רואה, שאין לך מספיק חברים, שאת לא מספיק מקובלת, שיש חברות שצוחקות עלייך ומרכלות... זה לא נעים את צודקת. התעלמי מכל אלו. הם כנראה ילדים שלא מצליחים לראות איזו חברה נפלאה יש להם בכיתה. שששששששששששש........... בואי בואי..... אגלה לך סוד...... אני חושבת שהם פשוט מקנאים בך. על טוב ליבך, על חכמתך ועל רגישותך... הם כנראה מהמבוכה לא יודעים כיצד להתנהג ולפעמים צוחקים או מרכלים... הרי אם לא היית כל כך מעניינת הם לא היו מדברים עלייך.... ומה הם מדברים? שידברו... מה שהם רוצים.... אל תתיחסי...
אמת נוספת... יש לך כבר כמה חברות.... את מקובלת (לדעתך לא מספיק אבל מי קבע את סולם הדרגות של מספיק מקובלת או לא???) יש תלמידים שאת עוזרת להם ואני בטוחה שהם מעריכים אותך ואוהבים אותך על כך. שושה´לה, את מרשה לי לקרא לך כך נכון? אני בטוחה שהמורים שלך יודעים איזו תלמידה את ואיזו ילדה את. המשיכי לטפח את החברות האמיתיות והאוהבות שלך. יבוא יום וגם אלו שהיום צוחקים ומרכלים יבקשו את קירבתך. וגם אם לא... היי בטוחה זה רק ההפסד שלהם!!!! וזה ממני אלייך....
 
תודה על התגובות

תודה על התגובות זה מאוד עודד אותי. עכשיו אני מבינה שאני צריכה להביט על מה שיש לי ולא על מה שאין לי. ושתדעו אני בדיוק כמו שכתבתי ואני באמת בכיתה ד! דווקא צחקתי שראיתי שחשבו שאני בת 16 , אני רק בת 9 ורבע. אבא שלי אומר שאים ככה חשבו אז סימן שאני כותבת לא רע. ואני רוצה להודות לך כחול שמיים במיוחד. וכן , את יכולה לקרא לי שושה´לה לילה טוב אני צריכה ללכת לישון עכשיו .
 
למעלה