יש לי דילמה...

golden angel

New member
יש לי דילמה...

אוקי הבעיה היא זו: אני בונה משחק מחשב... קווסט אם משהו מבין גם במשחקים חוץ מבסרטים. עכשיו אני רוצה לעשות את הדמויות מצוירות... ואת הרקעים תלת מימדיים ואת סרטי הביניים תלת מימדיים אבל מצד שני אני יכול לעשות הכל תלת מימד.. או הכל מצוייר או חלק ככה חלק ככה... אם למשהו יש רעיון איך יהיה הכי עדיף למשחק להראות ואם כן איך אני עושה את זה הכי טוב (כלומר עם איזו תוכנה לעשות מה) אני אשמח אם יגיב.. תודה.
 

חץ מקשת

New member
אחדות סגנונית

באופן כללי מכיוון שאתה רוצה משחק ולא סרט עם ערך אסטטי מורכב הייתי ממליץ לך לשמור על אחדות סגנונית ולהשאר במדיה אחת. השיקול שלך צריך להיות נקי - להשתמש בטכניקה על פי התוצאה הויזואלית שאתה רוצה להשיג. תבחר נושא,תחשוב איזה לוק יתאים לו ואז תבחר טכניקה שתמחיש אותו הכי טוב. בבהצלחה
 

hermonir

New member
לדעתי אתה צריך עזרה מקצועית :)

כלומר - אם אילו הדברים שאתה מתלבט בהם, יש לי תחושה שאתה מתעניין יותר בתוכן ובטכנולוגיה של בניית המשחק, וקצת מבולבל בנוגע לעיצוב. נראה לי שכדאי לך למצוא מעצב שיעזור לך להגדיר קו אחיד למשחק, ובטח גם יעזור בנטל העבודה. אתה עושה את זה ככיף, או במטרה למכור את זה ברצינות אחר-כך? ניר.
 

golden angel

New member
קודם כל ממש תודה שהגבתם...

אני ממש מודה על העזרה ועל מהירות ההגבה... בכל מקרה אני עונה עכשיו להרמוניר... אני גיליתי את הפורום הזה לפני כיומיים... הסיבה שאני פה זה בגלל שאני גרפיקאי... אנימאטור... וחובב מנגה- או אנימה... או איך שאתם קוראים לזה פה... בכל מקרה אני שאלתי את עצתכם רק בשביל לראות מה דעתכם.. לא כי זה מה שאני הולך לעשות.. במחשק שאני עושה.. אני מתלבט על הכל כדי שהכל יצא טוב... התשובה לשאלתך היא זו: אני עושה את המשחק בשביל להינות. אני עושה את המשחק כדי לשפר את הטכניקה שלי גם בציור וגם בתלת מימד. אני עושה את המשחק שלי למטרות רווח מאוחר יותר. אני עושה את המשחק שלי כי אני אוהב קווסטים... שהם האחוז הקטן ביותר בין משחקי המחשב ולכן אני עושה אחד. בכל מקרה אם יש לכם עוד רעיונות על איך לעשות (למשל להשתמש בפלאג אין של האילאסטר שעושה תלת מימד מצוייר....) או דברים אחרים אני נורא אשמח!
 

חץ מקשת

New member
אני לא מכיר את האילוסטרטור

אבל אני כן מכיר את הפלאש - שיכולה להיות נוחה מאוד לאנימציות דו מימדיות(וגם כפלטפורמה נוחה להרכבת אנימציה ידנית אם אתה בקטע) ואת ה 3d studio max שטובה יותר מכל תוכנת תלת מימד אחרת לעיצוב משחקים (לפחות עד כמה שאני מכיר...)
 

golden angel

New member
קודם כל תוריד!

זה פלאג אין מאד חמוד.. נכון בפרסומות של ערוץ 3 למשל רואים את המטוסים והאוטובוסים ובכלל כל הפירסומות שם הם תלת מימדיות אבל מצוייר אז עם זה הם עושים... גם ב-worms עם שיחקת... בכל מקרה לא חשבתי להשתמש בפלאש... יכול להיות אעיון טוב... ו3d studio max זו התוכנה שאיתה אני אעבוד אם אני אעשה תלת מימד... מה שקרוב לוודאי אני אעשה... השאלה שלי אבל היא לא על האיך.. יותר על הסגנון... מצוייר או תלת מימד...
 
למעלה