יש לי הרגשה שאילנה לוקחת

אם כן אז המשחק מכור אבל בכל זאת

מי שיעלה לגמר הוא כמו צלחת שנישברה והדביקו, רוחמה בני מייקל ואדם נישארו שלמים, הצלחת לא נשברה
 
מה מכור בהצבעה שמחזירה זמרת טובה?

את בעצמך הודית שהיא זמרת טובה. בושה וחרפה מה שעושות כאן המעריצות של רוחי. לפחות הייתם יודעות להתנהג בעדינות כמוה ולהתבטא בשפה יפה. אבל לא!!! את זה לא למדתן. חבל.
 

דקל69

New member
את לא צריכה לאהוב אותה, רק להודות שהיא זמרת

הרבה יותר טובה מהרוחי האנמית שלך, זאת שבקושי יש לה קול ולא מסוגלת להתחבר לסגנונות שונים, שרה כל שיר באותה דרך - לא מרגשת ויבשה.
 
והנה רוחי בגמר בזכות עצמה, ללא הדחה, ואילנה

שוב בחוץ. לוזרית ענקית האילנה הזאת
 

מיק101

New member
דקלוש יקרה../images/Emo140.gif

למה היא צריכה להודות במה שאיננה חושבת?
 

דקל69

New member
מיקוש האהובה, אני קוראת פה בפורום ואני למדה

שמה שהביא את רוחמה לגמר זה - רוחמה הטובה, המקסימה, הענוגה, המכבדת, העוזרת וכדומה, לא ממש קראתי בקורות הלל על יכולות הזימרה שלה. אני בטוחה שאיש לא שופט פה את אילנה כזמרת אלא כאדם ולכן ההתבטאויות נגדה. אני בטוחה שאם שתיהן היו מגיעות רק כזמרות להופיע ולשיר מבלי לבחון את אישיותן התוצאות היו נראות היום אחרת.
 

מיק101

New member
אוקי, על זה אני מידברת

זו דעתך - וההיא דעתה קפישת? מבלי להתייחס לתכונות האנושיות, הכל ענין של טעם
 

דקל69

New member
מיקוש - הנה ההוכחה, ממש 2 הודעות מתחתי, גם

עצבנית אש וגם נגה הודו שאילנה זמרת טובה בעיניהן ורק בגלל האישיות היא עפה. בהחלט מקובל עלי שלא ירצו להצביע בגלל דמות האדם ותכונות אופי, הרי ההצבעות זה מכלול אבל השאיפה שאילנה לא תחזור לא היתה בגלל שהיא זמרת לא טובה. ואני לא התרשמתי מרוחמה - היא ביכיינית מדי לטעמי, לקקנית הדבר הטוב שבא שהיא נחמדה לכולם ונמנעת מריבים וויכוחים ולכן הצטיירה כאישה המלאך בתוכנית.
 

מיק101

New member
../images/Emo146.gifדקל עץ (מי קרא לך כך?)

השיח התחיל מזה שאמרת לנגה שהיא צריכה "להודות שאילנה זמרת הרבה יותר טובה מרוחמה" ועל כך הגבתי לך בשאלה, למה היא "צריכה" להודות בזה, אולי לדעתה רוחמה זמרת הרבה יותר טובה מאילנה? ומפה זה התגלגל (ואצלך הגלגולים, כידוע, ארוכיםםםםםםםםםםםםם)
מקוה שהבנת אותי עכשיו.....
 

מיק101

New member
../images/Emo140.gifחגיגה גדולה בעולם הטופו

אפילו גלידות יש עכשיו
 
../images/Emo156.gifדקל אני אגיד לך מה הסיבה

רוב האנשים ביקום שלנו יודעים אהבה או שנאה בלבד. רובנו אם אוהבים מישהו אז כאילו מעלימים את החסרונות שלו ומתייחסים רק למה שאנחנו רואים כיתרונות. מהצד ה-2 - כשאנחנו שונאים מישהו אנחנו נוהגים לשנוא אותו טוטאלית הגם שנוכל למצוא בו דברים ותכונות טובות למדיי. החלק המאוד מצומצם של האנשים בעולם יכול להסתכל לרוחב ולאורך, דרך יתרונות ודרך החסרונות, אותו חלק לא יתעלם ולא ישאר עיוור למה שנוח לו. כך מעריצותיה של רוחמה, מוגבלות ראייה כוללת ואובייקטיבית. בדיוק בשל כך מעריצותיה לא יהיו מסוגלות להודות לעולם שאילנה זמרת הרבה יותר איכותית ובכלל לא נמצאת באותה ליגה של רוחמה. זה נובע מהשנאה/התייחסותם השלילית לאילנה היא יוקדת וטוטאלית. הן לעולם לא יוכלו להודות במשהו (להודות שהיא טובה יותר) שכביכול כאילו ירומם את אילנה ויקטין את רוחמה שלהם (להודות שרוחמה טובה פחות).
 
גם היום כתבתי שאילנה זמרת על, יש לה איכויות

ניפלאות, מה שהורס לה הוא ההתנהגות הזולה שלה, הקהל תמיד רואה הכל, עובדה שהיא הדוחה מההיכל ואפילו בגלל לא זכתה.אחרת איך תסבירי את המצב העגום שאילנה ניקלעה אליו?
 

דקל69

New member
כל מה שכתבת היה נכון ויפה אם היינו מצביעים

עבור האדם והאישיות. אנשים שכחו לגמרי שמדובר בתחרות זמר, שבו האדם השר ומציג בצורה מקצועית, נעימה ומפוארת יותר ראוי להיות בגמר. אילנה הודחה אולי אבל היא זכתה בהרבה יותר בקורות מפרגנות לגביי הביצועים שלה הן מצד חברי היכל התהילה וגם מצד השופטים שביקרו את ביצועי המתמודדים וזה מה שהיה נדרש עבורה בכדי להיות שלמה ובטוחה עם עצמה. הלחץ שאילנה תחזור היה כ"כ מפתיע וחשוד, ממילא היכל התהילה מסתיים ולא יצטרכו לצפות יותר "בזוועת האדם" אילנה (בריג'יט) אביטל (אבוטבול) וזה נראה כמו חוסר בטחון לגבי אוהביה שאילנה בגמר תעיפל על הביצוע של אוחמה, מה שכנראה היה קורה.
 
עובדה שהזמרים התגוררו בהיכל,

הראו אותם מדי פעם, ראינו את המריבות והוויכוחים הקולניים שהיו שם כולל את אילנה שרבה עם אדם ודפנה ובני על שלא ניקדו אותה בראוי, כולם ראו את רוחמה עדינה ואצילת נפש, ראה איך אילנה מתעללת בה, האם התאהב מעל ומעבר ברוחמה, והנה התוצאה, רוחמה בפנים אילנה בחוץ.
 

דקל69

New member
ולכן קיבלנו זמרת בינונית ומטה בגמר, אחת שלא

מרגשת ולא מחדשת. כל פעם שהיא אוחזת במקרופון חוסר הבטחון שלה ניכר וזה נראה שתיכף נזעקת צעקה מפיה "הצילו מקרופון,. אני מנסה לשפוט לפחות 70% ביצוע, כשרון, הנאה מהשיר ומשאירה רק 30% אישיות בכדי להנות מהמטרה האמיתית של התוכנית - תוכנית שירה וזמר.
 
רוחמה מרגשת ותרגש את עשרות אלפי המסמסים

שמתים עליה, לא יעזור לך, אם את לא אוהבת את רוחמה זכותך, אבל אחרים מתים עליה, עובדה, רוחי בגמר, הזמרת היחידה , שהביסה 2-0 את אילנה אביטל הגדולה שלך.
 
למעלה