יש לי הרגשה שאילנה לוקחת

דקל69

New member
ואותי ועוד רבים כמוני שהתעדכנתי מהם

היא לא מרגשת. כן, זאת עובדה רוחמה בגמר ואני לא חולקת על כך כנראה בגלל הערצה של עשרות אלפי מסמים כפי שציינת זה עדיין לא עושה אותה זמרת טובה לדעתי ולטעמי. אילנה ממש לא שלי אבל אם לשפוט לפי ביצועי שירה בלבד אילנה אכן עדיפה, טובה ומוכשרת מימנה. ולזה בדיוק רציתי להסיט את הדיון - ליכולת שירה, ביצוע והופעה. רוחמה הביסה את אילנה אולי 2-0 אבל לאלינה היתה קריירה פוריה, ארוכה ומשמעותית יותר מרוחמה ויש מצב שכך זה ימשיך גם אם רוחמה תזכה בגמר הזה וזה מה שמוציא את העוקץ מהתחרות שלאו דוקא הזמר הטוב ביותר הוא זה שיזכה.
 
דקל שתיהיה בריאה אילנה, כל אחת והאיכויות שלה

כל אחת והקהל שלה, כמו שאמר אבי טלדנו שאי אפשר לעשות השוואה בין פתוח לבננה, או תפוז לאשכולית.
 

מיק101

New member
../images/Emo261.gifאז זהו

שאנשים מצביעים גם עפ"י האישיות, זו כוונת ההיכל כי, אחרת לא היו צריכים להכיר אותם ביום-יום אלא מקבלים רק הופעות....ובוחרים על סמך הביצוע.... אל תשכחי שבחצי הראשון של התכנית הזמרים עצמם שפטו זה את זה - את מבינה, שהציונים ניתנו, לא על סמך הביצועים
 
דקל לא רוצה להבין שאילנה הפסידה

ורוחמה ניצחה. העם אמר את דברו, בחר ברוחמה, ככה זה עובד.
 

דקל69

New member
ואני אומרת שאנחנו הקהל שרוצה לצפות בתחרות

שירה עם הזמרים היותר טובים ויותר מוכשרים הפסדנו. ואכן העם אמר את דברו ואני מקבלת את דברו ומאחלת את רוב ההצלחה לכולם, גם בגמר וגם הלאה. ורוחמה לא ניצחה עדיין, הגמר לא התקיים עדיין. יש לה עוד 4 זמרים לנצח לפני שתזכה אבל בתחרות כזאת שלא מתבססת על כישורי שירה בלבד אני מריכה שאולי הנבואה שלך תתגשם. הנצחון האמיתי יהיה רק אחרי התחרות למי שיצליח ויפרוץ מחדש, אפילו בצורה מינימלית - כלומר הופעות.
 
למעלה