יש לי הרגשה

Sagit3

New member
אתה יכול לנמק?

בבקשה, נראה אותך. כי לי דווקא יש הרגשה שאנשים מאוד מהר נוטים שלא להאמין לנפגעות תקיפה מינית כאפשרות ראשונה, ורק כאופציה שניה להעלות אפשרות כי הסיפורים הכואבים כל כך של הנפגעות הם אכן אמיתיים, מבלי שהביאו שום סיבה הגיונית לטענתם זו. אז, קדימה, אני רוצה לשמוע את נימוקיך. מדוע אתה אכן החלטת כך. ספר מה יש לך להגיד. שגית.
 

מוצרלה

New member
BALUTAMAN

אם יש לך הרגשה שכזאת,אתה מוזמן שלא לכתוב פה בפורום,אלא אם כן יש לך דברים לענין להגיד. אני מבקשת ממך,לא להוסיף דברי זלזול בכתוב פה. כי אינך נמצא במקום שהנפגעות היו. אני לא מוחקת את ההודעה, כי אני יודעת שתחשוב שוב, על המשפט שכתבת ולא תחזור על טעותך שוב.
 
דמיונות של ילדים במיוחד נערות

היי. לצערי אני מסכים איתך.למרות שאחוזים קטנים הם אמיתיים. כי רואים זאת כימעט בסיום של כל פרשה. אני אישית נפלתי לתרמית של נערה,שהתחיל מצידה בעזרה,בגלל שהיתעללו בה מינית.נאנסה פעמיים.אחר כך ניסתה לפתות מורה בבית ספרה אחר כך היתחרטה על מעשיה וביקשה עזרתי.(כמה נאיבי,נפלתי ברחמיי)אחר כך סיפרה שיזיז שלה ומרצונה פיתה אותה ולאחר מכן נכנסה להריון והפילה.עוד יותר דאגתי לה למרות שלא רצתה עזרה מאיש כי זה גם לא עניין את אלה שפנתה וגם לא היה לה לאן לפנות. אקצר אחרי זמן קצר היתחלתי לגלות תמיהות בסיפורה(סיפרה שניסתה להיתאבד ואושפזה)ולנסות לנתק מגע היא איימה להיתאבד ועשתה המון הצגות.יום אחד ביקשה לשוחח וגילתה לי שהכל בדיה.הדם עלה לי לראש.היעפתי אותה.והיא למחרת פתחה לי תיק מה זה כבד.שיש בו הכל.למזלי,היא היתה בתולה.וזה סתר את כל ההמצאות שלה. הנזק כלפיי נעשה בגדול ושוב למזלי אנשים מכירים אותי ואני מנסה להיתאושש. כואב לי יותר על ילדים נערים נערות שאינם מבינים בזה ומיתרחקים ממני ויש שניים שלושה ששמעתי אותם זורקים מילים מעליבות מרחוק. אז הגברים אשמים?רק לגברים עוברים דברים בראש?ומה עם ראש הנשים? אני מכיר גם מקרים לא רק בסיפורים על היתעללות נשים בכל גילאי הגברים.מי יאמין לנו?אז נשים בבקשה אל תיתממו חישבו גם עלינו שאנו לא מוגנים.
 
למעלה