יש לי חלומות צלולים מגיל ממש צעיר, אף פעם לא דרך מדיטציה

alice1803

New member
יש לי חלומות צלולים מגיל ממש צעיר, אף פעם לא דרך מדיטציה

היי
חלומות צלולים, זה משהו שקורה לי באופן טיבעי, מגיל 15 בערך, ועדיין קורה לי כל כמה חודשים, כשאני בנאדם מבוגר כבר, בל שולטת בזה לחלוטין, אז כך שזה לא מהווה בעיה עבורי.
האמת שאני כבר לא ממש סופרת כמה פעמים זה קרה לי, כי זה קורה בהפתעה, ומגיע באופן טיבעי אצלי, כי אני חולמת המון.

אבל בגלל שלמדתי בעצמי, ובדרך הקשה איך להיות מודעת לזה, אז כשאני מרגישה שזה בא, הניתוק הזה מעצמי, אני תופסת את זה בזמן, ופשוט מצליחה לחזור לישון, ממש באותו הרגע כשה קורה, ומתעוררת כביכול בתוך החלום עצמו, וממש כמו בסרט, שפותחים פתאום את העיניים, במקום ריק לגמרי, כמו במדבר, ויש הרגשה שהכל אמיתי לגמרי, גם מזג האוויר באותו הרגע, ואפילו מרגישה את הרוח על הפנים, ואני הולכת בתוך החלום, ויוצרת את המציאות שאני רוצה לראות, וזה נורא פשוט לי בחלום, וזה כולל ריחות ואנשים שאני רוצה לפגוש, ואולי לשאול אותם כמה שאלות, אני אפילו תוך כדי חיפושים בחלום, אני מרגישה צורך לעשן סיגריה, ואני מדליקה סיגריה, ונהנית ממנה, ומנסה למצוא פתרונות לכל מיני מצבים.

וגם אם מישהו חלילה יתקוף אותי בחלום, אז אני חייבת להתעורר בזמן, לפני שזה קורה, כי אני חוששת מהכאב שארגיש, או עוצמת הבהלה והסכנה המיידית, אז אני מיד מתעוררת, אבל מסתכנת בהתקף חרדה קל, כי הנשימה כאילו נעתקת לי, והלב דופק מהר, אם אני מתעוררת בצורה לא מסודרת.
אף פעם לא ניסיתי להבין איך מגיעים לזה דרך מדיטציה, אבל יכולה להבין איך זה קורה, וגם כשניסיתי מדיטציות פה ושם, תמיד פחדתי ללכת רחוק מידי, שלא אעוף לכל הרוחות.
כי אני גם ככה נעלמת מהעולם הזה פה ושם, אז למה לתת לזה עוד דחיפה, הבנתם ממני משהו?
 

וולפהרט

New member
ספונטני זה טוב

אני אישית, מחוסר זמן, נכנסת לחצלולים רק באופן ספונטני.
פעמיים בחיים הצלחתי שיטה אחרת של כניסה ישירה לחלום, אבל זה באמת דורש עבודה.
אני לא חושבת שזה יגרום לך להתחרפן. תחשב על זה כמו לתרגל ספורט כמו ריצה. את יכולה להחליט שאת רצה רק ספונטני: לאוטובוס, לרכבת, או ללכת להליכות מסודרות\חדר כושר.
אם יש לך זמן לזה, ואת רוצה לחוות את התהליך של כניסה לתוך החלום, נסי שיטות מתקדמות.
כל עוד את לא מנסה במציאות לקפוץ מצוק כי חושבת שזה חלום, אז הכל בסדר;)
 
למעלה