יש לי מלא שאלות/ בקשות, לשנס עיניים

פומיקיז

New member
יש לי מלא שאלות/ בקשות, לשנס עיניים

גיסי חי בלוס אנג'לס האם יש דברים משם או מארה"ב ששוה לי שהוא יקנה שם ויביא עם עם גיסי השני לכאן? הכוונה לדברים ממ אבל ממש בסיסיים שעדיין אין לי (הנה אור מזדקף...)
כמו פינצטות הכרחיות, פדל, מ-ש-ק-פ-י-י-ם (אימא'לה איזה פחד) וכד'? אשמח לשמוע המלצות. והבקשה השניה נוגעת לאיסוף אתרים הנוגעים לתחום הזכוכית (אני מעוניינת יותר בחרוזים אבל זה בוודאי נוגע לכל תחום אחר) לא רק אתרים המוכרים ציוד אלה גם כאלה אשר אפשר לראות בהם מיני עבודות ואולי טיפים לתהליכי עבודה, אשמח שלמי שיש במועדפים והוא מוכן לשתף שיעלה לכאן וננסה לאסוף אותם תחת קישורים. (אור??) ובקשה אחרונה (הגזמתי
) בחודשים האחרונים עלו כאן שרשורים רבים של נושאים מרכזיים רבים (מקפיים, עלי כסף/זהב וכל מה..) אולי אפשר לרכז גם את שרשורי הנושאים בטאגליינס כדי שיהיו יותר זמינים (לחדשים כמוני ולחדשים שעוד יגיעו..) זהו, שחררתי הכל וזה עוד לפני בקשות ראש השנה...
סתתם, אז לילה טוב לבינתיים - שירי.
 

forestdevil

New member
זהו, שמה שהצטבר כאן...

היה בעצם בקומונה... אולי נוכל... אני אבדוק. בנוגע לארה"ב. נראה לי שאת לא צריכה אותנו יותר, כי יש לך את הכל בקישורים... אני לא יודע מה את מחפשת בדיוק, אולי צבעים מסויימים שלא ניתן להשיג בארץ? היכנסי לקישורים ותבדקי אצל הספקים מה יש להם להציע. מה בעצם פשוט יותר מזה? מה עם מבער?
 

eytcor

New member
ישנם אתרי מכירות שהופיעו בקישורים

כבר מימי הקומונה. הקישורים לאתרים הועתקו גם לפורום, כך שתוכלי למצוא אותם תחת "קישורים" צריך פשוט להכנס אליהם לעבור על האביזרים ולרשום את המחירים (כולל משלוח בתוך ארה"ב) ולהשוות למחירים של בתי עסק בארץ ולקבל החלטה אם זה שווה לחכות (שהגיס יגיע לארץ) או לקנות זאת פה. - משקפי הדידיום הכי פשוטות ניתן להשיג בארץ בכ-350 ש"ח ואילו באתרים בחול זה עולה 40$ + משלוח. אם צריכים Clip On (למרכיבי המשקפים ביננו) אז המחיר בארץ מתפס ל-550 ש"ח ואילו בחו"ל ניתן להשיג אותם ב-85$ + משלוח. - פדל (אני מעריך שהתכוונת לגרפיט) בגודל כ-10X8 חלק עם ידית ניתן להשיג ב-80 ש"ח בארץ ועולה באתרים בחו"ל כ-15$+משלוח - וכו וכו... קניה מהנה
 

פומיקיז

New member
כן, בערך את ההשוואות האלה חיפשתי כי

כשאני נכנסת לאתרי הציוד אני ממש אבודה, יש שם מלא ומהכל. אני צריכה משהו ממוקד יותר + ההשוואה הזו למחירי הארץ - תודה איתן, אתחיל מזה. יש איזשהו אתר מומלץ יותר שמישהו בדק כבר .
 
קישורים בנושא חרוזי זכוכית

שלום לך מצרפת לך כאן כמה אתרים שיש לי שאספתי מכאן ומפורום אומנות שימושית ומשיטוט אקראי חרוזי זכוכית www.glassnotes.com/ מידע טכני רב על חרוזי זכוכית – בעיקר כתוב http://www.wetcanvas.com/forums/channels.php?s=&channel_id=40 ה-פורום לענייני חרוזים http://jewelry.about.com/gi/dynamic/offsite.htm?site=http://www.beadworx.com/index.html אתר מסחרי. תכשיטים מחרוזי זכוכית-המון דוגמאות http://www.cauldroncreations.com/tutorialindex3.html הכנת חרוזי זכוכית, הדגמות לימוד + דוגמאות - מצוין http://www.beadworx.com/index.html חרוזי זכוכית-אתר יפה עם המון דוגמאות http://www.sunlightglass.com/fusing.html חרוזים מדהימים – כמו אבנים משויפות. http://www.members.shaw.ca/garlandglass/index.html האתר של תמרה – מהאתר הקודם – חרוזים מיוחדים http://www.justbeads.com/user/artist/rasa-l/mybeads.cfm חרוזים מדהימים – לבדוק עוד אומנים באתר הזה http://www.cauldroncreations.com/tutorialindex.html http://www.flameonglass.com/gallery.html קישור מלמעלה, דוגמאות מדהימות של חרוזי זכוכית http://www.cauldroncreations.com/tutorialindex.html עוד מלמעלה-המון דוגמאות http://www.tumbleweedglass.com/lampwork.html עוד נגזרת - בקבוקים קטנים עם פרחים http://www.cauldroncreations.com/tutorialindex.html עוד נגזרת – המון דוגמאות הדבק המיוחד שמדביק חרוזים נקרא תוצרת . נמכר בשפורפרת קטנה בצבעי לבן HASULITH, וורוד כהה (פקק שחור) ועולה 16 שקלים.
 
צדף, תודה! האתרים מאד יפים ושימושיי

ם רציתי להוסיף אתר שנטלי שלחה פעם קישור שלו בקומונה http://lampworkglassbeads.com/index.html זה אתר מלא אינפורמציה ושיעורים על חרוזים.
 

astoler

New member
שאלה לגבי הדבק

מה הדבק הזה מדביק? האם זכוכית למתכת, זכוכית לזכוכית? או שהשימוש שלו הוא תוך כדי עבודה? אני מחפשת דבק טוב המדביק זכוכית למתכת. תודה ענת
 
הנה הקישורים שלי

יש לי דף קישורים מלא על חריזה בכלל (כולל פימו ועוד) אבל זה החלק שרלוונטי רק לחרוזי זכוכית.
 
זה מה שקורה כעובדים במחשבים

ומתעסקים באומנות (ממש ריפוי בעיסוק...), וכמובן שהרשימה מתעדכנת כל הזמן בעקבות שיטוט ברחבי האינטרנט. יש עוד כ-100 קישורים לדפים שהורדתי למחשב שלי מאתרים שונים (בעיקר מדריכים לחרוזים שונים). מכיוון שאני לא זוכרת מאיפה כולם נלקחו, אני לא יכולה להוסיף אותם לפורום בגלל זכויות יוצרים. אבל אם מישהו רוצה דוגמא לחרוז מסויים שהוא מצא אולי יש לי את המדריך. קרן.
 
למעלה