יש לי רעיון אדיר

יש לי רעיון אדיר../images/Emo70.gif ../images/Emo70.gif ../images/Emo70.gif

בימים האחרונים אני נתקלת בכמה בעיות:
רכשתי מתקן לייבוש כלים אבל אני לא מצליחה להרכיב אותו
יש לי בבית שולחן קפה כמו בבתי קפה אבל הוא מתנדנד
מהמקרר שלי נוזלים מים ו.... אין לי גבר בבית. עכשיו חשבתי שבגלל שלכולנו 'אין גבר בבית' נתאחד כל הפורום ו'נקנה' גבר במשותף במחיר קבוצתי! זה יהיה 'גבר הפורום' והוא יהיה זה ש'עושה תיקונים' לכל חברות הפורום. נעשה מן מרכזיה (כמו בתחנת מוניות, משהו כמו: לסבית בת באזור השרון צריכה הרכבת מתקן לייבוש כלים, מי פנוי?) עם ניטור, כאשר ניתן יותר 'עזרה' למי שכותבת יותר בפורום (מן שקילות בין התרומה לפורום לבין ההיתרמות ממנו, מה גם שמי שכותבת הרבה בפורום זה סימן שיש לה אונה ימנית מנופחת ואונה שמאלית קטנה וממילא לא יודעת לתקן) מה דעתכן?
 

dify

New member
תגידי,

יתכן שאת בפורום לסביות ואת חושבת שלא תצוץ איזו לסבית מסוקסת שתציע את עזרתה? (אולי זה בכלל ניסיון להכיר איזו לסבית מסוקסקת על כוס קפה ומקדחה, מיד אחרי שהיא תתקן את שולחן הקפה?
) בקיצור, הרעיון לכשעצמו מקסים יש אפילו מעיין דפי זהב ורודים של אנשי מקצוע של הקהילה (או לפחות היה תכנון להוציא כזה לפני שנתיים בערך...). אבל ביננו, אם לא תמצאי איזו בוצ'ה חובבת מקדחים פנויה ויפה, אז אני אשאיל את אישתי (היא נורא אוהבת לנסר, יש לך משהו לנסר בבית?)
 
אישתך אוהבת לנסר?

גם אני זקוקה לסיוע וחילוץ. הילד(כריסטופר
) חיבל לנו בארון הספרים ועכשיו נשארנו בלי ארון נורמלי, ועם חתול מהורהר
. אם את ואשתך אוהבות לנסר, אתן מוזמנות אלינו לצפון לקפה ומאפה ולתיקון קל של ארון אחד
.
 

dify

New member
את יודעת מה זה בשבילנו להגיע

צפונה????? אנחנו צריכות לנסר לפחות עבור צריף שלם כדי שתהיה לנו סיבה לעלות צפונה. אולי לקראת סוכות :):) אבל תצטרכי לפתות אותנו בהרבה יותר מעוגה (אלא אם כן זו עוגת שוקולד עם כדור שוקולד ליד, אשתי לא אומרת לא לשוקולד :)
 

motor15

New member
מי אמר שרק גברים יודעים לתקן בבית הכול?

יש גברים עם שתי ידיים שמאליות ויש הרבה כאלה. תקראי לי ואני אבוא לתקן לך מה שצריך! אני אפילו נהנית לתקן דברים בבית. לא תמיד צריך כוח כדי לתקן לפעמים צריך קצת חושחש..טכני לא יותר. ולגבי האונות וכתיבה בפורום שתי ידיי עם אונות מנופחות נו מה תגידי על זה?
 
למעלה