יש לי שאלה, אולי תדעו לענות לי.

אנפה2

New member
יש לי שאלה, אולי תדעו לענות לי.

איך מסדרים שהדואר של אמא יגיע אלי באופן קבוע הביתה ?. אני יודעת שאפשר דרך הדואר אבל זה עולה 285 ש"ח לשנה. למה שאשלם על שרות שכל אחד מקבל חינם. ומצד שני לא רוצה להחליף את כתובתה במרשם התושבים לכתובת של בית האבות. האם מישהו נתקל בבעיה הזו ?.
 

kreuter acid

New member
למה 285 ש"ח לשנה?

מנין לקחת את הסכום הזה? "דואר עוקב" - 3 חודשים ראשונים חינם, אח"כ 50 ש"ח בערך לעוד חצי שנה, כמאה ומשהו ש"ח לשנה. או - לפתוח ת.ד. על שם אמך וליידע עליה את כל הגופים שבאים איתה במגע, כך שישלחו את כל התכתובת ישירות לשם - גם זה לא עולה 285 ש"ח לשנה. או - למסור לכל הגופים את כתובת האם אצלך, כ-גב' אנפה סניור - אצל - אנפה ג'וניור...בלי לשנות כלום בת.ז.
 

אנפה2

New member
אז זהו, עשיתי ל-3 חודשים, אח"כ

לשנה, והיום התקשרו אלי מהדואר ואמרו שאם אני רוצה שרות של "דואר עוקב" זה יעלה לי להבא 285 ש"ח. כל הגורמים כבר יודעים לשלוח אלי, אני רק חוששת מה יקרה אם יהיה איזה גורם מפתיע שפתאום יחליט לעשות את אמא למליונרית , חה חה חה. נראה לי שאשיר את זה כך, כולם כבר יודעים שהכתובת של אמא היא אצלי.
 

מהגרת

New member
לאנפה בקשר לדואר של אימך

שלום, אמי בבית אבות והדואר מגיע לשם, ואני או אחי לוקחים משם את הדואר שלה. ביקשנו מהצוות שלא יתנו לה ביד את הדואר מאחר ואנו דואגים לזה..
 
למעלה